Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2014, 17:27   #41
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Rusland ligt op de loer. En vele mensen die nu totaal aan de grond zitten verkiezen - bij gebrek aan alternatieven - terug het communisme met zijn collectief systeem (én gedachtenloos massa-gedrag) boven het huidige kapitalisme waar ze op dit ogenblik niks van bakken. In Polen zijn honderdduizenden die in een appartement van de staat woonden, gratis of halfgratis. Nu moeten ze huur betalen. Lukt nog net als men twee pensioenen heeft (1 pensioen kan net de huur betalen). Als één van beiden sterft dan staat de ander op straat. Logisch dat men dus heimwee heeft naar de tijd dat de appartementen quasi gratis waren.
Klinkt logisch..maar van mij mag Rusland die landen wel terughebben als de burgers zelf heimwee hebben naar de goeie ouwe tijd!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2014, 17:48   #42
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Wat is de beweegreden om zo'n krankzinnige instelling in leven te houden?
Dit vraag ik mij ook af.... Ik begin serieus een aversie te krijgen van heel deze kloterij... Het Vlaams Belang heeft alvast mijn stem.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2014, 18:00   #43
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ik ken iemand die NU op verlof is in Bulgarije! Het is er v r e s e l i j k. De mensen zijn doodarm, er is geen werk, totale uitzichtloosheid, verval. De jaren 50 nog net niet verdwenen; Kortom het naoorlogse Bulgarije is gewoon stilgevallen en verrot.

Welkom in het nieuwe Europa!
En zolang jij nog 1 euro meer verdient dan die Bulgaren zal links erop blijven hameren dat zij hier meer dan welkom zijn voor een 'betere' toekomst', want die 1 extra euro van jou moet gedeeld worden met die arme sukkelaars. Wil je dat niet dan zal je nog steeds een onsociale onsolidaire en sowieso racist blijven.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2014, 18:05   #44
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Dit vraag ik mij ook af.... Ik begin serieus een aversie te krijgen van heel deze kloterij... Het Vlaams Belang heeft alvast mijn stem.
De kosten-batenanalyse kan onmogelijk favorabel zijn; spijtig dat we als hoofdstad van de EU nooit uit deze toxische concoctie zullen (kunnen) vertrekken.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 21:27   #45
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wie als homo wordt vervolgd in eigen land, is terecht asielzoeker, .
Vraag is of ze in een land waar men ongestraft mag oproepen homo's van de hoogste torens te gooien zoveel veiliger zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be