Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2014, 17:46   #41
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Inbrekers en carjackers de adressen doorspelen van politici?
Wedden dat de politie dan terug op straat moet komen ipv. de boete administratie van de cameratjes te verwerken. Weer staking ......
Oud 21 februari 2014, 18:41   #42
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Ze waren op zoek naar een tekst met de verklaring van het positief confederalisme. Er zijn naar het schijnt grote beloningen uitgeloofd aan degene die het kan vinden.
Ze hebben enkel het negatief confederalisme meegenomen. Het positief ligt bij Bart.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 19:25   #43
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanuit jouw oogpunt gezien is dat volkomen logisch. Peeters is een "Vlaming".

Maar owee als Wathelet met carjackers te doen krijgt.
Ik weet niet of hij een Vlaming is. Misschien is hij wel een Brabander of een Antwerpenaar. Het laat me koud. Hij moet ophoepelen.
Oud 22 februari 2014, 13:52   #44
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inbrekers en carjackers de adressen doorspelen van politici?
Lijstje met adressen en de boodschap "hier valt veel te rapen" verspreiden in het vroeger oostblok zou al een stap in de goeie richting zijn. Doen !!!
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2014, 14:48   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat stel jij voor om de plaag van inbrekers, diefstallen, etc op te lossen ? Een post op het forum ?
Mijn verontschuldigingen voor de late reactie, hier valt zoveel te lezen op dit forum weet je wel.

Hangt er een beetje vanaf denk ik hoe hoog het paranoiagehalte ligt van de persoon die zich gaat proberen te beveiligen.

Het gevaar schuilt er dan weer in dat je u zodanig gaat beveiligen dat je in bepaalde gevallen uw eigen app/huis nog niet meer in kan.

Er zijn tal van manieren van beveiliging het éne al wat doeltreffender dan het andere met in de meeste gevallen ook een leuk prijskaartje eraan vastgekleefd.

In tal van buurten zetten buurtbewoners al privé 'milities' bewaking op.

Als u herstellingswerken aan uw app/huis laat uitvoeren, heeft u nog vertrouwen in diegenen die het komen doen of gaat uw paranoia zo ver dat je denkt: die brengen terwijl heel mijn huisraad in kaart om die later door te geven aan hun 'slechte' vriendjes misschien?

Waarschijnlijk ook daarmede dat veel mensen hun huis/tuin/keukenklusjes zelf weten te klaren tegenwoordig.

Ook niet te loslippig zijn en tegen iedereen gaan vertellen wat er allemaal in je app/huis staat of hoe goed je het financieel wel hebt.

De aanschaf van een 9mm al dan niet Browning is dan weer een iets te dramatische oplossing of toch niet?

De beste optie misschien, zie link:

link

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2014 om 14:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2014, 15:32   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vergat ik nog:

Post heel uw huisraad ook niet op FB of één of ander Asociaal medium.
Oud 23 februari 2014, 15:39   #47
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
....................
De beste optie misschien, zie link:
link
Totaal naast het topic, maar 'k kan het toch niet laten :
""""Besafe nr 6 : Het veiligheidsbulletin voor de burgmeester
Besafe nr 9 : Het veiligheidsbulletin voor de burgmesteer
Besafe nr 25 : Het veiligheidsbulletin voor de burgemeester""""
3e keer, goeie keer, zoals ze bij ons zeggen
Oud 23 februari 2014, 15:58   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leuk dat u dat ook gelezen hebt, toch iemand die zich de moeite getroost om het even na te lezen.

Ik zat al te wachten

[quote]Nieuw op besafe
11/2 is Europese 112-dag
Ministeriële omzendbrief GPI 77 facturatiemodaliteiten
Besafe nr 6 : Het veiligheidsbulletin voor de burgmeester
Besafe nr 9 : Het veiligheidsbulletin voor de burgmesteer
Besafe nr 25 : Het veiligheidsbulletin voor de burgemeester [/QUOTE
Je kan ze vlotjes in .pdf formaat downloaden, ik hoop dat er in die .pdf's geen fouten staan seffens eens eentje binnen halen.
Oud 23 februari 2014, 18:14   #49
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meestal wordt er niet eens meer klacht neergelegd. We weten immers op voorhand dat er we er nooit nog iets over zullen horen.
En voor de regering is dat prachtig: ze kunnen dan berichtjes de wereld insturen dat de criminaliteit aan het dalen is...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2014, 14:26   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En voor de regering is dat prachtig: ze kunnen dan berichtjes de wereld insturen dat de criminaliteit aan het dalen is...
Komen die dan echt nog geloofwaardig over denk je dat soort van berichten?

(Ok, het was van u uit al sarcasme waarschijnlijk maar ik wou het toch nog maar eens extra in de 'verf' zetten)
Oud 24 februari 2014, 14:36   #51
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Maar goed, ze zouden veel meer bij politici en andere "hooggeplaatsten" moeten inbreken, dan zou er misschien iets meer gedaan worden aan die inbrekersplagen! Nu hoeven die kerels niets te vrezen: als de politie ze al oppakt laat het gerecht ze weer lopen! Men weet hier geen blijf meer met de massa's schorremorrie dat hier rondloopt, niets om handen heeft, van ons belastingsgeld leeft en als sport nog wat gaan inbreken ook! Zelfs een kort verblijf in één van onze luxegevangenissen deert hen niet, het maakt er gewoon deel van uit.
Straks lezen we weer ergens dat personen x en y werden opgepakt, gekend door het gerecht zijn voor 50 feiten en alweer op vrije voeten.
Dat hebt u goed gezegd. Als die gangsters meer bij dat soort mensen een bezoekje brengen zal er vlug een rem komen op de onbeperkte import van krapuul en multikul allerhande.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2014, 14:48   #52
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dus mijn stelling: CDV zal verrechtsen door dit incident
Dat gelooft ge toch zelf niet ? Als het zich een 20-tal maal herhaald misschien wel. En met herhalen bedoel ik steeds bij de VLD en SP politiekers zelf die die verrijkers hebben binnengelaten.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2014, 15:52   #53
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat voor zatte zever is dat???
Je moet met je fikken van andersmans eigendom blijven, meer is er niet aan! Die inbrekers zullen waarschijnlijk van de hardwerkende soort zijn!
Maar goed, ze zouden veel meer bij politici en andere "hooggeplaatsten" moeten inbreken, dan zou er misschien iets meer gedaan worden aan die inbrekersplagen! Nu hoeven die kerels niets te vrezen: als de politie ze al oppakt laat het gerecht ze weer lopen! Men weet hier geen blijf meer met de massa's schorremorrie dat hier rondloopt, niets om handen heeft, van ons belastingsgeld leeft en als sport nog wat gaan inbreken ook! Zelfs een kort verblijf in één van onze luxegevangenissen deert hen niet, het maakt er gewoon deel van uit.
Straks lezen we weer ergens dat personen x en y werden opgepakt, gekend door het gerecht zijn voor 50 feiten en alweer op vrije voeten.
Daarom stem ik voor 100% zekerheid voor een "ploeg" die er zeker iets zou willen aan doen aan dat marginaal gespuis die hier over de grenzen stroomt maar het niet mag of kan .....Die andere "lullen" kunnen de pot op !!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be