![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat leuk toch, dat de vrijheid en verdraagzaamheid gewonnen heeft in 1944, zoals uit de praat van "Carlos" duidelijk blijkt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Voor mensen zoals Carlos bestaat slechts 1 naam: laffe volksverrader!!
En Carlos, ook lekker gemoord en verkracht na de oorlog? Dat heeft mijn familie namelijk meegemaakt! Bespaar me dus uw onnozelheid, dank u!
Laatst gewijzigd door Betweter : 6 september 2004 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Die wilde Vlaanderen verkopen voor een paar zilverlingen aan de nazi's. Staf de C wist al in juni 1940 dat de nazi's tegen een Groot-Nederland waren en ook tegen een onafhankelijk Vlaanderen, dat hooguit een Duitse provincie moest worden en helemaal verDuitst moest worden. D�*t was pas landverraad!
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik ben TEGEN Amnestie.
Er zijn teveel onschuldige mensen door de repressie aangepakt geweest om met amnestie de zaak door te spoelen. Mensen die met wat we nu weten, nog altijd niet willen toegeven, dat het regime waar ze voor gevochten hebben totaal verwerpelijk is en verkeerd was moeten geen eerherstel of amnestie krijgen! Daar heb ik geen enkele compassie mee! Want deze zijn een schande en verantwoordelijk voor de Vlaamse strijder die niet het pad van het nazisme gekozen heeft, maar die wel ten onterecht zijn veroordeeld geweest en die ervoor gezorgt hebben, dat de Vlaamse beweging lang in de diepvriezer heeft mogen zitten! Waar heb ik wel problemen mee zijn de 35.000 Vlamingen die hoogstwaarschijnlijk onschuldig zijn veroordeeld. Waarvan zelfs de kleinkinderen of kinderen nog altijd naast een benoeming grijpen omwille van die onterechte veroordeling. Alleen al dat België het enigste land is die op krijgsprocessen de term 'burgerdood' kan inroepen, van verdachten waarvan men niets kan bewijzen, doet me al huiveren. Het feit alleen al dat de Meeste Vlaams Blokkers hier blindelings het pad van de amnestie willen volgen, bewijst welke militanten ze momenteel heeft!!! Laatst gewijzigd door giserke : 6 september 2004 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor deze jongens was het moeilijk om met de driekleur te zwaaien. Die Leo toch.... Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 6 september 2004 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik dan ook concluderen dat de VU na de stichting van het Vlaams Blok haar standpunt over amnestie heeft gewijzigd? Daar weet ik nochtans niets van. Tot Asjovis junior nog niet doorgebroken was, heeft de VU altijd hetzelfde standpunt over manestie gehuldigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 6 september 2004 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() De verschillende aanvallen uitgaande van de Blokkerslezers of zelf NV-A.lezers bewijzen
met klem dat ik gelijk heb. Dese erfgenamen van Staf De Clercq en tutti quanti hebben geen elk berouw voor de daden van hun meester in ideologie, Staf De Clerck, Hendrik Elias en anderen... Daarom ook, NOOIT AMNESTIE ! Geen pardon ! |
![]() |
![]() |