![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij de VLD is het om de postjes te doen. Ze lieten zich neuken door de PS onder Verhofstadt, hetzelfde zal gebeuren onder Dewever en Co. Als men het beestje kent, weet men wat zin en nut oplevert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VLD-ers zijn de grootste politieke hoeren die men zich kan inbeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kaal "geplukt" ben ik reeds maar ik laat me niet levend stropen ..... Spijtig dat je dergelijke besluiten moet nemen maar kijk eens rond, velen doen het en nog veel meer actieven denken er aan. Mijn broer zit ook al in Luxemburg met zijn prachtig bedrijf. Alleen met het verschil aan loon "kost" is het meer dan de moeite waard. Die extra winst wordt ook terug geïnvesteerd. Hier wordt ze verkwist door de overheid in on productiviteit zoals oa. de sociale hangmat en een on efficiënte veel te dure "Vaudeville" overheid. De actieve middenklasse verdwijnt hier, wat blijft er over? Multinationals die geen belasting betalen of verhuizen, regeringen en profitariaat. Duidelijk zeker waar ze zullen eindigen?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef mijn kinderen ook de raad om dit land te verlaten. Ik raad ze zelfs aan om West-Europa te verlaten. Iets dat ik zelf ook zal doen binnen enkele jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De boel is hier nog te redden, dat geloof ik oprecht.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Mocht voor hun werk zijn geweest, dan was het betoging.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de laatste Heidebrand stonden ze hier zelfs te klagen dat ze niet in de Heide mochten gaan fietsen en wandelen. De brand was immers toch meer dan 10km hier vandaan. En de plaatselijke overheden konden toch zorgen dat de gebieden waar zij wilde wandelen en fietsen nat genoeg werden gehouden om het brandgevaar te verminderen naar een normaal peil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg namelijk geen toelating van het gerecht om met mijn minderjarige kinderen in het buitenland te gaan wonen. Moest ik die toelating hebben gekregen, dan was ik reeds 7 jaar geleden vertrokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Peeters en De Wever verdelen het premierschap over Vlaanderen en Belgie. En als het echt nodig om de MR over de streep te halen voor een confederatie, dan kan als wisselgeld Reynders nog premier worden. PS ,SP-A en Groen kunnen in de oppositie op verhaal komen ,niks mis mee. Laatst gewijzigd door cato : 22 februari 2014 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |