![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Je beseft toch dat moslims veel jonger dan dat uithuwelijken hé, maar dat zal wel cultuur zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kook voor jezelf met eigen gekocht eten of zoek het maar uit !! Citaat:
te maken heeft !! Ofwel bollen ze dan maar af !! Blijven ze eten , dat ze dan maar nemen wat ze wel mogen eten van hetgene dat er staat !! Vegetariërs , medisch (bv: Suikerpatiënten) , daar hou ik wel rekening mee !! Ook bidden , zie ik als onrespektvol in mijn kot !! Zeggen ze in mijn kot bv dat je / men moet bidden voor het eten , ik zeg nee , en anders wijs ik ze vriendelijk de deur !!!!!!!! Ik bid ook niet op een ander !! Dwingen ze mij , ik bol het af !! Blijf ik op een ander eten , ik eet geen chocolade of alcohol , vraag beleefd bv een glas water in de plaats ![]() Tot op heden is dit nooit een probleem geweest ![]() Blijf ik bij moslims eten , halal of niet , ik eet gewoon mee , tenzij chocolade !! En is er iets dat ik echt niet lust , dan laat ik het gewoon liggen !! Of ik zeg anders wel: "Nee , dank u" ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 februari 2014 om 02:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eet en drink alles. Maar als mensen bij mij thuis(of op school) eisen dat ik me aanpas aan hun voedingsgewoonten, dan kan ik dat evengoed ook eisen. Ik heb echter nog nooit gehoord dat moslims hun voedingspatroon veranderend omdat wij hier anders eten. dus waarom zouden wij ons aan hen aanpassen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 21 februari 2014 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Heb je een dysfunctionerend gezin en ontbreekt het je kinderen aan intelligentie, mochten ze thuis komen met een lief wat niet tot je etnische groep/ levensovertuiging behoort?Want volgens jou is dat " verband" er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat geen dilemma zijn voor hen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Jongen....jongen!!ge speelt met uw vlaams leventje hoor "WIJ" moeten niks proberen met hun zuster "ZIJ" mogen alles,den vent is daar den grooten chef weet je wel!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo weet je gelijk dat die vrouwen niet deugen. Het is een beetje zoals afval sorteren. Hoe dan ook, veel Vlaamse meisjes gaan hun eerste seksuele contacten hebben met vreemdelingen, al dan niet onder lichte dwang. Er zitten veel vreemdelingen in het onderwijs die zich gedragen als alfamannetjes. Ze hebben een veel grotere seksdrive dan de Vlaamse jongens. Dat kan ook niet anders, als je moeder 15 keer per jaar in verwachting is. Pubers doen altijd net dat wat de ouders niet willen. Niets zo leuk voor die meisjes om enkele Arabs over zich te krijgen. Ik kan er enkel maar luid om lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog eentje die denkt dat het aantal zwangerschappen te maken heeft met het aantal keren dat men sex heeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 22 februari 2014 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() aan jou berichtjes te zien zijn die van jou nog steeds in de groei ,uw hersentjes bedoel ik ,ze hebben al de grootte van een erwt bereikt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ouwe knar, mijn hersens zijn volgroeid - ik denk toch iets groter dan een erwt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat dus volledig los van elkaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |