![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afin, België gooit andermaal Hollanders het land uit.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is den tijd dat Marokkaanse Nederlanders in grote getalle in het Antwerpse arriveerden om hier aan gezinshereniging te doen. Zou het geld in Belgie dan toch echt op zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar het is meer dan waarschijnlijk dat er van die "Nederlanders bij zijn.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De smeerlappen!
Het is nog niet genoeg zeker dat de Olanders zich in 1830 lieten buitengooien door de separatisten! ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 februari 2014 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat het juist de Nederlanders zijn verwondert mij niet. Ik heb al eerder gezegd, Hitler heeft maar één grote fout begaan en dat is de deportatie van de Joden. Had hij begonnen met de Nederlanders was er waarschijnlijk niemand tegen in opstand gekomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mis aan? Dat weet ik ook niet. Maar wat ik wel weet is dat oude van dagen die gans hun leven gewerkt hebben belastingen betaald hebben en afgedragen hebben voor pensioen en die in een ouderlingen tehuis zitten dikwijls nog maar iets van een 30 euro in de maand overhouden (krijgen) om voor zichzelf eens iets van kleding te kopen, een koffie te nuttigen in de kantine of naar de kapper te gaan, daar waar aan heel wat van die nieuwkomers een leefloon cadeau gegeven wordt onder het mom van, die mensen moeten toch kunnen leven. Wel, ik vind dat eerlijk gezegd een dikke schande. En als dat dan de maatregelen zijn die we van Europa opgedrongen krijgen wens ik met dat Europa geen moer te maken te hebben. Dat ze er dan maar rap een heel grote bom onder leggen. Maar de Eurocraten komen niets te kort hoor, die vullen flink hun zakken. Maar dat zijn dan ook de enige die aan heel dat Europa hun zakken vullen.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 februari 2014 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Dat is een goedkope stellingname die waarschijnlijk door de meerderheid onnadenkend wordt overgenomen.
Ik stel mij echter de vraag hoe je die import kan stoppen? Het is natuurlijk mogelijk een strikte wetgeving op te stellen die de Europese grenzen hermetisch afsluiten. Bedenk wel dat internet de kijk op de wereld voor iedereen veranderd heeft. Sluiten van de grenzen kan in het verleden misschien en goed middel geweest zijn. Tegenwoordig weet de bevolking wel beter. Denkt ge dat de armen der aarde zo maar gaan blijven toekijken terwijl wij in Europa zouden baden in weelde? Voor mij zijn er twee mogelijkheden. Ofwel laten we mensen rustig en geregeld binnenkomen en staan we een deel van onze welvaart af, zoals het nu gaat. Ofwel lopen we de illusie na op een eiland te kunnen wonen. Ik vrees dat we dan binnen de kortste keren gewapenderhand ons eiland zullen verliezen en in zee gedreven worden. Wat kies ge? Dat gij en uw (klein-)kinderen iets van hun welvaart inleveren voor een vreedzame samenleving, of heb ge liever dat uw (klein-)kinderen uitgemoord worden omdat ze krampachtig vasthouden aan hun bezittingen? Laatst gewijzigd door pajoske : 21 februari 2014 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik was ook dolenthousiast toen Europa voor het eerst in voege kwam.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je het verder laten lopen tot we even arm zijn en niks meer te delen hebben? Zoals die miljonair met zijn 100 miljoen euro? Hij deelde het uit aan 100 miljoen arme mensen en wat bleek? toen waren er 100.000.001 arme mensen want hij had ook niks meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nadat ze hun leven geriskeerd hebben, hier dan terecht komen in het één of ander leefloonsysteem, om daar dan eeuwig te blijven hangen. Stemt dat u ook niet tot nadenken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat beweer ik ook niet.
Ik vraag je tot op welk punt je gaat binnenlaten. M.a.w. HOEVEEL ga je er binnenlaten en hoe ga je aan de achterblijvende miljarden uitleggen dat net zij niet meer binnenmogen. En dus: wanneer ga je stoppen met binnenlaten. Gaat dat op aantallen berekend worden, zoals in: nu zijn er 600.000 Marokkanen dus we stoppen. Of eerder zoals nu: als er 600.000 Marokkanen binnen zijn dan maken we ze belg en dan kunnen we opnieuw beginnen tellen. M.a.w. : Hoe ver wil je de bevolkingsdichtheid van Europa laten oplopen vooraleer ze mogen stoppen met het uitdelen van hun "welvaart"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 februari 2014 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
omdat ik in Nederland een pint wil drinken. Men zou voor de jongeren hier de grenzen voor een maand moeten herinvoeren. Zodat ze elke keer dat ze de grens passeren weer hun valiezen moeten opendoen op trein en bus. Zodat ze met hun wagen weer aan de grens moeten aanschuiven om hun kofferbak te laten inspecteren. Ze zouden rap anders piepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |