Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2014, 18:53   #41
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wat mij verwondert was de graad van onverzorgdheid van Verhofstad. Kon er geen versgeperst hemd meer van af? Geen scheermeske? Uit welk nest kruipt die Verhofstad (en waar woont die in feite? in Gent of in Toscane?)
Je moet je natuurlijk aanpassen aan het krapuul op het plein. Dat had Guy goed begrepen.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 18:56   #42
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is want anders zijt gij een geestesgestoorde.
Het is bedoeld om iemand te laten nadenken en niet de aloude platgetreden paden voor de zoveelste keer te betreden.
Oud 25 februari 2014, 19:30   #43
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik denk dat jij raar zou opkijken als de volledige Europese strijdkrachten in actie komen.
En vergeet niet dat dan de Europese strijdkrachten het niet alleen tegen Rusland moeten opnemen, maar dat ook Israël, Canada, Australië, Zuid-Afrika, Brazilië, Japan, India en nog een pak westersgezinde landen Europa komen helpen het op te nemen tegen Rusland.
Het valt zelfs niet uit te sluiten dat China dan direct een tweede front opend tegen de Russen, want zij hebben nu al vaak grensconflicten.
Ook de reactie van de Arabische landen moet je dan niet onderschatten en die zijn niet echt pro-Russisch gezind.

Ik denk dus niet dat het nodig is je koffers te pakken, het zijn dan de Russen die beter hun koffers pakken. Hoewel, de Russen zouden er misschien nog dankbaar voor zijn en eindelijk volledig komaf maken met elke vorm van dictatuur in de Russische federatie. Want die federatie is minder stabiel dan je zou denken. Putin moet regelamtig zijn tanks laten uitrukken om een opstandige deelstaat terug tot de orde te roepen en de eenheid binnen de federatie te bewaren.
Asof de BRICS zich tegen zichzelf zouden keren om de EU een pleziertje te doen...
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 19:35   #44
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Opvallend is dat van zodra de pro Europese groepen de macht grepen het discours in het westen veranderde. Nu was plotseling niet meer zo belangrijk de wil van de bevolking maar de 'territoriale integriteit'. Maw de helft van het land die pro-Russisch denken kunnen de pot op.

Onwaarschijnlijk dat we eerlijke verkiezingen krijgen. Dat is zelden zo na een staatsgreep. Eerder een imago oppoetsende operatie.

En wie hier wint is niet zozeer Europa maar eerder de VS. Hoe groter dit Europa hoe manipuleerbaarder door de VS. Daarom pushen die om Turkije er ook nog bij te nemen.

Zelfs al komt er een burgeroorlog van (en die kans is groter geworden nu men het begint te hebben over territorium) en splitst het land, wint de VS. Verdeel en heers wereldwijd.

We kunnen enkel hopen op een meer multipolaire wereld, wat meer verdeling van macht, want wat er heden ten dage gebeurt aan oorlogen en mensenrechtenschendingen doet denken alsof het de nazis zijn die de tweede wereldoorlog gewonnen zouden hebben.
2!
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 21:01   #45
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Je moet je natuurlijk aanpassen aan het krapuul op het plein. Dat had Guy goed begrepen.
Moet je me toch eens uitleggen waarom dokters, leraars, studenten en gepensioneerden die met een flinterdun schild machinegeweervuur tegemoet lopen, rij na rij, krapuul zou zijn.

Het krapuul kruipt weg in een bunker, rillend van angst.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 23:05   #46
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Moet je me toch eens uitleggen waarom dokters, leraars, studenten en gepensioneerden die met een flinterdun schild machinegeweervuur tegemoet lopen, rij na rij, krapuul zou zijn.

Een voorbeeldje van dokters, leraars, studenten en gepensioneerden met een flinterdun schild.
Oud 25 februari 2014, 23:30   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een voorbeeldje van dokters, leraars, studenten en gepensioneerden met een flinterdun schild.
Net zoals het Belgisch verzet tijdens WO II.

Dus, uw besluit?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 23:31   #48
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Hier is de rest van de duizenden.

Oud 25 februari 2014, 23:34   #49
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik zie hier vooral mensen met een inkomen van 200€ per maand, die voor een dokter 50€ moeten betalen als ze ziek zijn.
Ik zou eens willen weten wat er hier in België zou gebeuren indien met 500€ voor een huisarts moet betalen, en 30€ voor een brood.

En indien werkloos: geen vangnet

Laatst gewijzigd door giserke : 25 februari 2014 om 23:35.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 00:44   #50
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Veel moeite hoeft hij niet te doen. Hij heeft al altijd een crapuul eerste klas-bakkes gehad. Mottig, vals, duidelijk onbetrouwbaar...De tronie van een gulzige rioolrat.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 00:46   #51
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:

Die ouwe knar met zijn witte moustache helemaal links ziet er gene gemakkellijke uit !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 01:13   #52
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Die ouwe knar met zijn witte moustache helemaal links ziet er gene gemakkellijke uit !
Bandera fascisten.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 02:26   #53
Calvinist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Al wat gij zegt, bewijst hoe crapuleus de prorussen wel zijn.
Ik ben niet zo echt 'prorussen'' mafkees, ik haat de EU, en hoe gaat het liedje nou weer...''de vijand van mijn vijand is mijn vriend".....

Citaat:

Kijk eens aan wie we daar hebben. Schrijf de woorden ''EU'' en '' Verhofstadt'' en het eurofiele burgermannetje Parcifal komt uit zijn Gentse riool gekropen. Jouw holmaatje is een oorlogsstoker en niet zo een klein beetje ook. Hou ja maar vast, want in mei komt de afrekening en als het aan mij ligt met heel veel ''pianosnaren''

Laatst gewijzigd door Calvinist : 26 februari 2014 om 02:30.
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 03:00   #54
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik denk zelfs dat de Russen die om het hoekje van het Kremlin wonen niet allemaal de Putin-visie aanhangen.
Allemaal sletjes van Wall Street dan maar. De hele wereld. Neen neen. Laat ons blij zijn met Rusland.
Oud 26 februari 2014, 14:58   #55
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Kijk eens aan wie we daar hebben. Schrijf de woorden ''EU'' en '' Verhofstadt'' en het eurofiele burgermannetje Parcifal komt uit zijn Gentse riool gekropen. Jouw holmaatje is een oorlogsstoker en niet zo een klein beetje ook. Hou ja maar vast, want in mei komt de afrekening en als het aan mij ligt met heel veel ''pianosnaren''
Hola, ga je de "ode aan die Freude" tokkelen op de Dam ter ere van deze hoogdag van europese democratie?

Is muziek niet goddeloos en des duivels (net als democratie, nadenken en lachen) volgens het aloude zwartkous-adagium, eringesleten door eeuwen inteelt?

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 februari 2014 om 14:58.
Oud 26 februari 2014, 17:33   #56
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zo echt 'prorussen'' mafkees, ik haat de EU, en hoe gaat het liedje nou weer...''de vijand van mijn vijand is mijn vriend".....

Gij zijt compleet gek. Tegen de EU structuur zijn, rechtvaardigt niet prorussische standppunten te verkondigen.
julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 18:48   #57
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een kinderlijke, simplistische redenering.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 20:58   #58
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Allemaal sletjes van Wall Street dan maar. De hele wereld. Neen neen. Laat ons blij zijn met Rusland.
Waarom zouden we blij moeten zijn met Rusland? Denkt u dat het kapitalisme niet heer en meester is in dat land?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 03:27   #59
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarom zouden we blij moeten zijn met Rusland? Denkt u dat het kapitalisme niet heer en meester is in dat land?
Naturlijk wel, maar het zijn tenminste geen westerse kapitalisten die er de plak zwaaien, en dat stoort het Westen. Rusland volgt een eigen politiek, onafhankelijk van het Westen. Dat vinden ze in Washington en Brussel alarmerend.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 11:33   #60
Calvinist
Banneling

Standaard

Citaat:
Hola, ga je de "ode aan die Freude" tokkelen op de Dam ter ere van deze hoogdag van europese democratie?

Is muziek niet goddeloos en des duivels (net als democratie, nadenken en lachen) volgens het aloude zwartkous-adagium, eringesleten door eeuwen inteelt?
Liever Godsvrezende Christenen als liberaal- atheïstisch tuig...
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be