![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I doubt it ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan zijn die op hun plaats én nuttig. Geef hen die kans. Wat riskeer je ? Zoals het vandaag gaat trekt het op niets, dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweld is inderdaad strafbaar in dit land: indien al het vreemd gespuis dat iets met "geweld" te maken heeft of iets gehad meteen het land werd uitgegooid zou het te lande al een stuk veiliger zijn! We kunnen niet blijven luxegevangenisssen bijbouwen, er lopen er nog te veel rond in de wereld die wellicht op komst zijn! Maar neen, we moeten ze opvangen en op onze kosten verder kweken en toezien hoe ze zich uitbreiden... blablabla dus... Laatst gewijzigd door andev : 3 maart 2014 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onderschatten dat dat nu het belangrijkste is, is de grote fout die velen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Omdat het stoppen van de migratie golf nu eenmaal veel belangrijker is dan al de rest. En niet alleen het stoppen maar het exporteren ook. Is de ondergang van de Westerse maatschappij dan niet belangijk genoeg soms om er het hoofdthema van te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Net kip in zoetzure saus met rijst gegeten. Naar een recept van Piet Huysentruyt. Nu een lekkere Turks theetje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, als je uw beschaving en cultuur ziet ten onder gaan aan politieke correctheid is er geen andere keuze mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() 2222
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Wat wil je hier nu mee zeggen? Trouwens, het eerste land waarvan het Westen thee importeerde was China, hoor... En met de Chinezen hebben we in Belgie tot nu toe nog geen last gehad. Thee is helemaal geen strikt Turks importgoed.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 5 maart 2014 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat mijn bericht evenveel waarde heeft als de rest van de berichten in deze draad. Jouw reactie hierop is hilarisch, tragisch en vooral zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 maart 2014 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Multicul berichten zijn hier waardeloos want vooringenomen. Verder is er maar een zaak zielig en dat zijn mensen zoals jij. Jij word hier geduld. Period. Ook op dit forum. Is dat nu zo moeillijk te snappen ?
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 maart 2014 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk ben ik al die door mijn strot geramde 'verdraagzaamheid' kotsbeu. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ook maar één cent aan het importkrapuul te geven. Dan trek ik nog liever naar het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Putin moet hem toch inspiratie gegeven hebben . ![]() |
|
![]() |
![]() |