![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb een nieuwe buur... het is een Pool
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het zelfs als een zeer groot verlies voor de mensheid als geheel zien als Afrika zijn "zwartheid" zou verliezen in een multiculturele eenheidsbrij. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind da iedereen er ene zou moeten hebben... Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 september 2004 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Paulus : 8 september 2004 om 22:47. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Mitgard schreef :
Citaat:
Uit een zwarte vader en een blanke moeder kan een perfect wit ofte blank kind geboren worden. Hét voorbeeld is hier : Ryan Giggs, de linker winger van Manchester United. Dat is toch een perfecte witte én zijn vader was een zwarte ! Genetica ! Een "rare" wetenschap ... nog in ontwikkeling ... Spoor maar eens op wat in de genetica de "ooctozoïde" betekent ...
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 8 september 2004 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
#50 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u hebt al veel onzin zitten uitkramen op dit forum, maar dit slaag werkelijk alles (naast uw opmerking dat een tweede Holocaust maar moet kunnen als het nodig is om de Islam uit europa te laten verdwijnen)
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Punt 22. HET IUS SANGUINIS TERUG INVOEREN Het Vlaams Blok pleit voor het terug invoeren van 'bloedafstamming'. Dit betekent dat de nationaliteit voorbehouden wordt voor diegene die geboren wordt uit een Vlaamse of Waalse ouder en dit onafgezien van de plaats waar de geboorte zich voordeed. Kort gezegd: als je niet de juiste stamboom hebt, vlieg je d'r weer uit.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 september 2004 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() "bloedafstamming"
![]() en dat is dus in 92 voorgesteld, en tot in 99 aangehouden.... maar toen kwam de re-gu-larie-sa-tie he. ![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar je zal mij zeker niets horen zeggen, alle priesters zijn pedofielen hoor. Ik verlaag mij niet tot veralgemeningen |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
28. DE SINDS 1974 TOEGEKENDE NATURALISATlES HERZIEN Dat gaat nu al om ongeveer 650.000 mensen die terug gedenaturaliseerd zullen worden door het Vlaams Blok (Vlaamse Liga). Dat is toch nogal wat. Bovendien gaat het om nog veel meer volk omdat punt 29. HET SYSTEEM VAN FAMILIEHERENIGING AFSCHAFFEN concreet betekent dat ook veel Belgen die met een vreemdeling zijn gehuwd -inclusief hun kinderen- mee moeten oprotten.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind dat trouwens een mooie foto die een prachtige symboliek heeft. Voor mij niets om vies van te zijn..... Ik vrees dat het eugenetisch wonderkind Mitgard nu van zijn sokkel valt...... ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 12 september 2004 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens over de profeet, in die tijd was het de gewoonte om met jonge meisjes te trouwen en niet alleen in de Islam maar overal. Ik spreek nu in de tegenwoordige tijd en niet over 1500 jaar terug. Het is wel raar dat als we blokkers aanspreken over het 70-puntenplan dan krijgen we als reactie dat dat achterhaald is. Terwijl het toch maar 8 jaar oud is. Maar als het over de profeet gaan ze zonder probleem 1500 jaar terug. Twee maten en twee gewichten |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |