![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg jij.
Ik hoor een sappig Gents turkentaaltje. En een smekende student. ![]() Zolang ze hier zijn voor onze pensioentjes, is het allemaal goed voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper zou jij de rambo uitgehangen hebben? lmao
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik kom daar niet tussen, hoe harder de Vlamen op hun smoel krijgen, hoe liever ik het heb.
Ondertussen filosoferen we rustig verder over de immigratie standpunten van het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"de Vlamen" .. Eberhard Leclerc ah imiteren? ![]() Jij weet niet eens of dat wel een pure echte "Vlaam" was .. Wie weet is het wel één met een Spaanse/Italiaanse/andere uit immigratie afkomstige ouder(s) ... En zo zijn er meer dan je denkt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een racistisch gezwets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Vlamen? Ik dacht dat er enkel zoiets bestond als Vlamingen...
Trouwens, ik neem mijn eerdere standpunt terug. De autochtone bevolking in dit land verdient dit niet. Tussend die mensen zitten er immers die geen kennis hebben van de politiek, die onvoldoende geinformeerd zijn, of die er al lang cynisch van overtuigd zijn dat er niets zal veranderen. Verdienen die mensen het om in elkaar getimmerd te worden? Geen enkele onschuldige mens verdient dat, en al zeker geen onschuldige studenten. Dit geweld moet stoppen. De oogkleppen moeten afvallen, dat is waar, maar je kan niet alle schuld afwentelen op het stemgedrag van de autochtoonse Vlaamse bevolking. Wat wij nodig hebben is een beter justitie-apparaat. Ik vraag mij af hoe lang het nog zal duren eens de politici ook eens het heft in handen nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweld is de enige taal die dat uitschot verstaat, begrijpt en respect voor heeft. Mensenlief laat jullie toch niet zo doen, die 'voleurs' en 'racaille' lachen jullie uit in jullie domme, laffe smoelen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Alvast geen inteeltende moslims en Roma, al de rest kan makkelijk Vlaming worden in 1 generatie. Het is geen ras hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik raad u aan de posts hier met een meer onbevangen blik te lezen. Als men hier in dit topic niet reageert met 'inteelt' 'moslims' etc. dan herhaalt men blijkbaar louter het 'links mantra'. Ik heb bijvoorbeeld nooit gesproken over 'gediscrimineerd', maar u denk dat er gemakshalve bij. Wat ik beweer door die opmerking is dat de racistische ondertoon hier misplaatst is. Men had evengoed kunnen fulmineren tegen mannelijke adolescenten, want dat zijn de daders ook, maar men kiest voor 'allochtonen' alsof je in de overpoort in Gent enkel last hebt van allochtonen. Het punt is dus dat hier zitten fulmineren tegen turken en marokkanen (wat hier overigens niet bewezen is) weinig zoden aan de dijk brengt. Het probleem hier is een integratieprobleem (en ook Vlamingen kunnen integratieproblemen hebben, i.e. sommige mensen functioneren (al dan niet tijdelijk) niet goed in onze maatschappij). De oplossing is dus beter integreren. Hoe je dat doet is een andere zaak en pas je aan aan je doelgroep. Sociale enquêtes en opvolging voor mensen aan het ocmw, voor allochtonen extra inspelen op taal en inburgeringscursussen gekoppeld aan een consequent uitzettingsbeleid als ultieme remedie, etc. Maar zitten schuimbekken en zagen over 'moslims' en 'sossen', dat is ongefundeerd en haalt ook niets uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter integreren is natuurlijk de oplossing. Alleen wil je blijkbaar de oorzaak van de non-integratie weer niet erkennen: de totalitaire ideologie ISLAM. Alle andere migranten integreren en zijn op twee generaties volledig ingeburgerd. Moslims zijn niet integreerbaar wegens de totale incompatibiliteit met onze westerse waarden. Laat een Marokkaan of Turk zijn religieuze overtuiging achterwegen: probleem opgelost. U getuigt van een totaal gebrek aan inzicht over de oorzaken van de mislukte multicul. Doe er nog een schepje oikofobie bij en doe net alsof het slachtoffer ook niet geintegreerd was.... of wat wil je daarmee bedoelen? dat een vrouwelijke student in Gent het aan zichzelf te danken heeft dat ze wordt verkracht? Moest ze maar een sjaaltje hebben opgezet. en de mannelijke student een soepjurk met gehaakt mutsje zeker? grow up!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
In Gent zijn er meer problemen met Oost-Europeanen. Helaas! Dat past niet in uw anti-moslim kraam. Citaat:
En dan durft u nog tegen mij te zeggen 'grow up'. Shit man ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat moet wel één van de 'sossen' zijn. Sinterklaas en de kerstman bestaan echt!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aan zo iemand moet je geen energie verspillen. Laat die jongen in zijn waan, daar is hij gelukkig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wil u taalcursussen geven aan sluiervrouwen die weigeren om mee met de rest van de groep (zowel vrijwilligers als aziaten en afrikanen) op de foto te staan als afsluiter van een "geslaagde" cursus? Of nee wacht, zulke on-integreerbaren ga je gewoon uitzetten. Was ik even vergeten. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2014 om 17:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga je nu ook ontkennen dat de zon in het westen ondergaat?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ja, mensen die weigeren zich te integreren en die uitzetbaar zijn zou je moeten uitzetten. Mensen die weigeren bepaalde voorwaarden na te leven in een maatschappelijk integratietraject zou je moeten uitsluiten van sociale bijstand. Citaat:
Geen idee waarom u spreek van mijn 'moslimvrienden'. Uw stelling is bovendien pertinent onwaar. 95% van de turkse jonge vrouwen (persoonlijke schatting) hebben geen hoofddoek aan in Gent. En hoewel dat subjectief is zijn ze doorgaans ook al uitdagender gekleed dan de modale vlaamse jonge vrouw. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslims verstaan onder integratie dat WIJ ons moeten integreren in hun islamzever.
Onze politiekcorrecten eisen dat moslims overal hun doeken kunnen dragen, in het kader van godsdienstvrijheid en cultuur. Maar heeft een moslim, in het kader van godsdienstvrijheid, al geëist dat alle kruisbeelden moeten worden teruggehangen in openbare gebouwen?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 maart 2014 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof die ene filmer daar een verschil zou maken in dat gevecht? Die meppen ze neer en stelen zijn filmmateriaal! Daarna is het krapuul van dienst ribbedebie. In Gent moeten de sossen nog meer de onverantwoordelijke onnozelaars uithangen met buitenlandse schooiers en criminelen aan te trekken! Sociaal en menslievend!
|
![]() |
![]() |