Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2014, 23:06   #41
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Kijk 's aan, correlatie is geen causaliteit.

Een one-liner geblaat vanop een vlaamsche mesthoop.

Ik heb gewerkt in de meeste landen tussen Marokko en Indonesie, en jij kan je one-liners in je reet stoppen.

En wat betreft je inbeeldingen, jii beweert dus dat pakweg in de jaren '20 van de vorige eeuw in Europa alle mensen criminelen zijn omdat ze aan jouw achterlijke regeltjes beantwoorden. Steek je regels bij je one-liners.

Ik ook ben die schofterige leugens van jouw soort beu.
Niet overdrijven, we hebben in de verste verte nooit zoveel inteelt gepleegd als moslims en roma, ook niet in de jaren '20 want dat was hier toen ook verboden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2014, 23:07   #42
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Akelig filmpje.
Dat zeg jij.
Ik hoor een sappig Gents turkentaaltje.
En een smekende student.

Zolang ze hier zijn voor onze pensioentjes, is het allemaal goed voor mij.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2014, 23:17   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Demper zou jij de rambo uitgehangen hebben? lmao
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2014, 23:19   #44
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Demper zou jij de rambo uitgehangen hebben? lmao
Nee, ik kom daar niet tussen, hoe harder de Vlamen op hun smoel krijgen, hoe liever ik het heb.

Ondertussen filosoferen we rustig verder over de immigratie standpunten van het VB.
Oud 1 maart 2014, 23:35   #45
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Nee, ik kom daar niet tussen, hoe harder de Vlamen op hun smoel krijgen, hoe liever ik het heb.

Ondertussen filosoferen we rustig verder over de immigratie standpunten van het VB.

"de Vlamen" .. Eberhard Leclerc ah imiteren?

Jij weet niet eens of dat wel een pure echte "Vlaam" was .. Wie weet is het wel één met een Spaanse/Italiaanse/andere uit immigratie afkomstige ouder(s) ... En zo zijn er meer dan je denkt ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2014, 23:43   #46
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Jij weet niet eens of dat wel een pure echte "Vlaam" was .. Wie weet is het wel één met een Spaanse/Italiaanse/andere uit immigratie afkomstige ouder(s) ... En zo zijn er meer dan je denkt ...
Wat een racistisch gezwets.
Oud 2 maart 2014, 00:42   #47
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Vlamen? Ik dacht dat er enkel zoiets bestond als Vlamingen...

Trouwens, ik neem mijn eerdere standpunt terug. De autochtone bevolking in dit land verdient dit niet. Tussend die mensen zitten er immers die geen kennis hebben van de politiek, die onvoldoende geinformeerd zijn, of die er al lang cynisch van overtuigd zijn dat er niets zal veranderen. Verdienen die mensen het om in elkaar getimmerd te worden? Geen enkele onschuldige mens verdient dat, en al zeker geen onschuldige studenten. Dit geweld moet stoppen. De oogkleppen moeten afvallen, dat is waar, maar je kan niet alle schuld afwentelen op het stemgedrag van de autochtoonse Vlaamse bevolking. Wat wij nodig hebben is een beter justitie-apparaat. Ik vraag mij af hoe lang het nog zal duren eens de politici ook eens het heft in handen nemen.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 01:03   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Vlamen? Ik dacht dat er enkel zoiets bestond als Vlamingen...

Trouwens, ik neem mijn eerdere standpunt terug. De autochtone bevolking in dit land verdient dit niet. Tussend die mensen zitten er immers die geen kennis hebben van de politiek, die onvoldoende geinformeerd zijn, of die er al lang cynisch van overtuigd zijn dat er niets zal veranderen. Verdienen die mensen het om in elkaar getimmerd te worden? Geen enkele onschuldige mens verdient dat, en al zeker geen onschuldige studenten. Dit geweld moet stoppen. De oogkleppen moeten afvallen, dat is waar, maar je kan niet alle schuld afwentelen op het stemgedrag van de autochtoonse Vlaamse bevolking. Wat wij nodig hebben is een beter justitie-apparaat. Ik vraag mij af hoe lang het nog zal duren eens de politici ook eens het heft in handen nemen.
Ja, ze verdienen dat wèl, elke dag opnieuw en opnieuw beroofd en op hun smoelen gemept te worden, zolang totdat uiteindelijk massaal teruggemept wordt, dat racaille van de straat geveegd wordt zodat ze hun schooierssmoelen zelfs niet meer durven vertonen.
Geweld is de enige taal die dat uitschot verstaat, begrijpt en respect voor heeft.
Mensenlief laat jullie toch niet zo doen, die 'voleurs' en 'racaille' lachen jullie uit in jullie domme, laffe smoelen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 01:35   #49
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ja, ze verdienen dat wèl, elke dag opnieuw en opnieuw beroofd en op hun smoelen gemept te worden, zolang totdat uiteindelijk massaal teruggemept wordt, dat racaille van de straat geveegd wordt zodat ze hun schooierssmoelen zelfs niet meer durven vertonen.
Geweld is de enige taal die dat uitschot verstaat, begrijpt en respect voor heeft.
Mensenlief laat jullie toch niet zo doen, die 'voleurs' en 'racaille' lachen jullie uit in jullie domme, laffe smoelen.
Zéér juist. Het is spijtig , maar het is zo. Met goede wil zul je nergens komen bij die gasten. Of toch ja, je zult er in het gasthuis of op het kerkhof mee eindigen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 07:09   #50
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Alvast geen inteeltende moslims en Roma, al de rest kan makkelijk Vlaming worden in 1 generatie. Het is geen ras hé.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 16:11   #51
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
U beweert dat weldegelijk:

Wat wil je anders met het vetgedrukte bedoelen dan de linkse mantra van "laaggeschoold, onderste laag van de maatschappij, sociaal achtergesteld en gediscrimineerd..... etc. etc. blabla"

Of had U dat zinnetje er gewoon bijgezet als inhoudsloze bladvulling?
Als het zo duidelijk is dat ik dat beweer, hoeft u de vraag niet te stellen wat ik bedoel met een bepaalde opmerking.

Ik raad u aan de posts hier met een meer onbevangen blik te lezen. Als men hier in dit topic niet reageert met 'inteelt' 'moslims' etc. dan herhaalt men blijkbaar louter het 'links mantra'.

Ik heb bijvoorbeeld nooit gesproken over 'gediscrimineerd', maar u denk dat er gemakshalve bij.

Wat ik beweer door die opmerking is dat de racistische ondertoon hier misplaatst is. Men had evengoed kunnen fulmineren tegen mannelijke adolescenten, want dat zijn de daders ook, maar men kiest voor 'allochtonen' alsof je in de overpoort in Gent enkel last hebt van allochtonen.

Het punt is dus dat hier zitten fulmineren tegen turken en marokkanen (wat hier overigens niet bewezen is) weinig zoden aan de dijk brengt. Het probleem hier is een integratieprobleem (en ook Vlamingen kunnen integratieproblemen hebben, i.e. sommige mensen functioneren (al dan niet tijdelijk) niet goed in onze maatschappij).

De oplossing is dus beter integreren. Hoe je dat doet is een andere zaak en pas je aan aan je doelgroep. Sociale enquêtes en opvolging voor mensen aan het ocmw, voor allochtonen extra inspelen op taal en inburgeringscursussen gekoppeld aan een consequent uitzettingsbeleid als ultieme remedie, etc.

Maar zitten schuimbekken en zagen over 'moslims' en 'sossen', dat is ongefundeerd en haalt ook niets uit.
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 16:26   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik beweer door die opmerking is dat de racistische ondertoon hier misplaatst is. Men had evengoed kunnen fulmineren tegen mannelijke adolescenten, want dat zijn de daders ook, maar men kiest voor 'allochtonen' alsof je in de overpoort in Gent enkel last hebt van allochtonen.

Het punt is dus dat hier zitten fulmineren tegen turken en marokkanen (wat hier overigens niet bewezen is) weinig zoden aan de dijk brengt. Het probleem hier is een integratieprobleem (en ook Vlamingen kunnen integratieproblemen hebben, i.e. sommige mensen functioneren (al dan niet tijdelijk) niet goed in onze maatschappij).

De oplossing is dus beter integreren. Hoe je dat doet is een andere zaak en pas je aan aan je doelgroep. Sociale enquêtes en opvolging voor mensen aan het ocmw, voor allochtonen extra inspelen op taal en inburgeringscursussen gekoppeld aan een consequent uitzettingsbeleid als ultieme remedie, etc.

Maar zitten schuimbekken en zagen over 'moslims' en 'sossen', dat is ongefundeerd en haalt ook niets uit
Als U wat meer in contact was gekomen met turken of marokkanen, dan hoor je automatisch dat het accent dat een van de daders had, weldegelijk TURKS was.

Beter integreren is natuurlijk de oplossing. Alleen wil je blijkbaar de oorzaak van de non-integratie weer niet erkennen: de totalitaire ideologie ISLAM.
Alle andere migranten integreren en zijn op twee generaties volledig ingeburgerd. Moslims zijn niet integreerbaar wegens de totale incompatibiliteit met onze westerse waarden. Laat een Marokkaan of Turk zijn religieuze overtuiging achterwegen: probleem opgelost.

U getuigt van een totaal gebrek aan inzicht over de oorzaken van de mislukte multicul. Doe er nog een schepje oikofobie bij en doe net alsof het slachtoffer ook niet geintegreerd was.... of wat wil je daarmee bedoelen? dat een vrouwelijke student in Gent het aan zichzelf te danken heeft dat ze wordt verkracht? Moest ze maar een sjaaltje hebben opgezet. en de mannelijke student een soepjurk met gehaakt mutsje zeker?

grow up!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 16:58   #53
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Als U wat meer in contact was gekomen met turken of marokkanen, dan hoor je automatisch dat het accent dat een van de daders had, weldegelijk TURKS was.
Vermoedelijk turks ja, maar dus niet marokkaans dan. En vermoedelijk dus. Maar u herkent vreemde accent perfecten en foutloos. Neem eens contact op met de NSA, zo een polyglotten als u kunnen ze daar wel gebruiken om terroristen af te luisteren.

Citaat:
Beter integreren is natuurlijk de oplossing. Alleen wil je blijkbaar de oorzaak van de non-integratie weer niet erkennen: de totalitaire ideologie ISLAM.
Alle andere migranten integreren en zijn op twee generaties volledig ingeburgerd. Moslims zijn niet integreerbaar wegens de totale incompatibiliteit met onze westerse waarden. Laat een Marokkaan of Turk zijn religieuze overtuiging achterwegen: probleem opgelost.
Duidelijk dat u niet in contact komt met Turken. Turken hier zijn degelijk geïntegreerd. Islamisten zijn het ook niet. Zelf Turkse meisjes met een hoofddoek zijn een uiterst kleine minderheid.

In Gent zijn er meer problemen met Oost-Europeanen. Helaas! Dat past niet in uw anti-moslim kraam.

Citaat:
U getuigt van een totaal gebrek aan inzicht over de oorzaken van de mislukte multicul. Doe er nog een schepje oikofobie bij en doe net alsof het slachtoffer ook niet geintegreerd was.... of wat wil je daarmee bedoelen? dat een vrouwelijke student in Gent het aan zichzelf te danken heeft dat ze wordt verkracht? Moest ze maar een sjaaltje hebben opgezet. en de mannelijke student een soepjurk met gehaakt mutsje zeker?
U leest dus echt wat u wil lezen hé. Het gaat hier niet eens over het aanranden van vrouwen en toch slaagt u er in om te doen alsof ik zeg dat vrouwen zich zouden moeten sluieren omdat het anders sletten zijn die het verdienen om verkracht te worden.

En dan durft u nog tegen mij te zeggen 'grow up'. Shit man
Oud 2 maart 2014, 17:06   #54
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht

Maar zitten schuimbekken en zagen over 'moslims' en 'sossen', dat is ongefundeerd en haalt ook niets uit.
Een unicum, nog iemand die gelooft dat moslims willen integreren.
Dat moet wel één van de 'sossen' zijn.
Sinterklaas en de kerstman bestaan echt!!
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 17:10   #55
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Een unicum, nog iemand die gelooft dat moslims willen integreren.
Dat moet wel één van de 'sossen' zijn.
Sinterklaas en de kerstman bestaan echt!!
Laat hem toch zeveren.
Aan zo iemand moet je geen energie verspillen.
Laat die jongen in zijn waan, daar is hij gelukkig.
Oud 2 maart 2014, 17:14   #56
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ja_an
U leest dus echt wat u wil lezen hé. Het gaat hier niet eens over het aanranden van vrouwen en toch slaagt u er in om te doen alsof ik zeg dat vrouwen zich zouden moeten sluieren omdat het anders sletten zijn die het verdienen om verkracht te worden.
U wil dus taalcursussen geven aan sluiervrouwen, die enkel naar de les komen waar geen mannen aanwezig zijn, en dus na het aanleren van het nederlands evenmin in het openbaar zullen te zien zijn omdat daar toch wel 50% mannen ook rondlopen.
Of wil u taalcursussen geven aan sluiervrouwen die weigeren om mee met de rest van de groep (zowel vrijwilligers als aziaten en afrikanen) op de foto te staan als afsluiter van een "geslaagde" cursus?

Of nee wacht, zulke on-integreerbaren ga je gewoon uitzetten. Was ik even vergeten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an
Sociale enquêtes en opvolging voor mensen aan het ocmw, voor allochtonen extra inspelen op taal en inburgeringscursussen gekoppeld aan een consequent uitzettingsbeleid als ultieme remedie, etc.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2014 om 17:15.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 17:19   #57
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Dat is nochtans exact wat uw moslimvrienden beweren!

Ga je nu ook ontkennen dat de zon in het westen ondergaat?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 17:28   #58
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
U wil dus taalcursussen geven aan sluiervrouwen, die enkel naar de les komen waar geen mannen aanwezig zijn, en dus na het aanleren van het nederlands evenmin in het openbaar zullen te zien zijn omdat daar toch wel 50% mannen ook rondlopen.
Of wil u taalcursussen geven aan sluiervrouwen die weigeren om mee met de rest van de groep (zowel vrijwilligers als aziaten en afrikanen) op de foto te staan als afsluiter van een "geslaagde" cursus?

Of nee wacht, zulke on-integreerbaren ga je gewoon uitzetten. Was ik even vergeten.
Hoe die cursussen georganiseerd worden is een andere vraag. Ik weet daar te weinig van om te zeggen hoe dat in detail moet. Ik zie alleszins niet in waarom klassen niet gemengd zouden zijn.

En ja, mensen die weigeren zich te integreren en die uitzetbaar zijn zou je moeten uitzetten. Mensen die weigeren bepaalde voorwaarden na te leven in een maatschappelijk integratietraject zou je moeten uitsluiten van sociale bijstand.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Dat is nochtans exact wat uw moslimvrienden beweren!

Ga je nu ook ontkennen dat de zon in het westen ondergaat?
Hier nog een groot licht..

Geen idee waarom u spreek van mijn 'moslimvrienden'.

Uw stelling is bovendien pertinent onwaar. 95% van de turkse jonge vrouwen (persoonlijke schatting) hebben geen hoofddoek aan in Gent. En hoewel dat subjectief is zijn ze doorgaans ook al uitdagender gekleed dan de modale vlaamse jonge vrouw.
Oud 2 maart 2014, 17:30   #59
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Moslims verstaan onder integratie dat WIJ ons moeten integreren in hun islamzever.

Onze politiekcorrecten eisen dat moslims overal hun doeken kunnen dragen, in het kader van godsdienstvrijheid en cultuur. Maar heeft een moslim, in het kader van godsdienstvrijheid, al geëist dat alle kruisbeelden moeten worden teruggehangen in openbare gebouwen?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 maart 2014 om 17:35.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 17:43   #60
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Als een filmpje belangrijker word dan een mens te helpen,dan moet je je pas zorgen maken.De verkrachting van je dochter op film?Of het ingrijpen van de filmer.Jij mag kiezen.
Alsof die ene filmer daar een verschil zou maken in dat gevecht? Die meppen ze neer en stelen zijn filmmateriaal! Daarna is het krapuul van dienst ribbedebie. In Gent moeten de sossen nog meer de onverantwoordelijke onnozelaars uithangen met buitenlandse schooiers en criminelen aan te trekken! Sociaal en menslievend!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be