![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Driehoek zoveel u wilt in plaats van te trachten mij in een positie te duwen waar ik dankbaar zou moeten zijn voor uw vriendelijkheid.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen gaan pinten pakken en golf spelen, vrouwen gaan patatten schellen.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent hier een dikke week en denkt mij te kennen. Ook typisch mannelijk : direct een oordeel klaar en bovendien nog denken dat het juist is!
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou moeten. Maar doen mannen het die al jaren lang politieke spelletjes spelen? Hoe komen we dan nu weer aan die knoeiboel in Oekraïne? Vanwaar de miserie in Syrië? Ze spelen spelletjes en krijgen de chaos niet geordend. Integendeel, in plaats van oplossingen te zoeken, denken ze er eerst aan hoe ze hun financiële belangen kunnen vrijwaren.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt het door! Proficiat!
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig vrouwen ?
Over 79 dagen verlaten 42 parlementsleden de politiek. Daarvan zijn er 18 vrouwen. Die 42 krijgen +/- 7.000.000 € afscheidspremies samen. Laatst gewijzigd door Boduo : 7 maart 2014 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of de account van Marie niet gehackt is, want we zijn niet gewoon dat ze zo op haar paard zit.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Proficiat ook aan u voor al uw one-liner bijdragen aan dit topic! Jammer, hoop op een andere vrouw die wat meer bijdraagt dan wat onsamenhangende persoonlijke steken.
Laatst gewijzigd door Tamam : 7 maart 2014 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrouwen doen het beter in het huishouden dan in de politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vermelde in mijn post dat er afwisselend een man en vrouw op de lijst word geplaatst......wat is uw probleem ? Of is het weer de "periode".... ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet toch waarom de man eerst geschapen werd : ook kinderen maken eerst een kladwerk voor ze hun definitieve werk inleveren.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg mijn mening. Als de mannen daar niet mee om kunnen, is dat weer eens een bewijs van hun stereotiepe autoritaire haantjesgedrag.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Nu gijlie weer, hé jongeskes!)
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "het beter"? Wat beter?
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is maar van een man kan ik zo'n kemel als uw opmerking over de "periode" begrijpen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En lees dan ook nog eens mijn eerste post op deze draad, en leg me dan uit wat een "normale" lijstvorming is volgens jou referentiekader. Begrepen "schat" ? of wil je er nog een tekening bij ook....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |