Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2014, 10:52   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Neen.
De anderen moeten aanvaaarden dat hun multiculturele rotzooi een dwaze, dure en nefaste fantasie was.
De gevolgen zijn maatschappelijk en economisch desastreus.
Die droom moet opgeborgen worden, en de gevolgen ervan geremediëerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
We weten wel dat N-VA nog meer van dat wil, het VB niet.
Toch zal ook het VB er in Belgie niets aan veranderen.

Eerst zal Belgie kapot moeten.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 maart 2014 om 10:53.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 11:05   #42
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Toch zal ook het VB er in Belgie niets aan veranderen.

Eerst zal Belgie kapot moeten.
Dat slaat echt op niets hoor.
Of het nu in je eigen stad, in Vlaanderen, in België of in Europa is: we moeten allemaal, elk op zijn niveau ervoor zorgen dat het probleem opgelost wordt.
Oud 22 maart 2014, 11:16   #43
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Het VB moet eens leren aanvaarden dat de multicultuur er is.
Gelukkig heeft men dat niet gezegd in 1940: de nazi's zijn hier, wij moeten ze maar aanvaarden. Gelukkig had men toen nog ballen aan hun lijf om de indringer buiten te gooien.

De multicultuur is één grote mislukking en zal NOOIT werken. Wanneer er godsdienst aan te pas komt is het helemaal onwerkbaar. Zelfs 'onze' Syrische 'vrijheidsstrijders' moorden elkaar uit. Of dacht u dat de islamieten zich aan onze leefwereld gaan aanpassen? Integendeel, zij kanten zich steeds meer tegen onze samenleving. De hoofddoeken in het straatbeeld stijgen iedere dag, zoals een barometer die meer en meer richting storm gaat. NU maken zij 10% deel uit van de bevolking. Hoe gaat het er uit zien wanneer zij de 50% bereiken en er naast uw woning een minaret staat, waar iedere morgen om 4u30 een brulaap zijn zever verkondigt. Zeg dan maar vaarwel aan UW rechten.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 maart 2014 om 11:20.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 11:40   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat slaat echt op niets hoor.
Of het nu in je eigen stad, in Vlaanderen, in België of in Europa is: we moeten allemaal, elk op zijn niveau ervoor zorgen dat het probleem opgelost wordt.
Awel, regel dan maar op uw niveau, ik ben zeer benieuwd.

Wanneer mogen we resultaat verwachten?
Oud 22 maart 2014, 11:53   #45
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Awel, regel dan maar op uw niveau, ik ben zeer benieuwd.

Wanneer mogen we resultaat verwachten?
Op privee-vlak doe ik reeds het nodige.
Doe jij op het Vlaamse niveau als Vlaamsnationalist al wat je kunt?
Oud 22 maart 2014, 12:07   #46
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 maart 2014 om 12:07.
Oud 22 maart 2014, 12:26   #47
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Gelukkig heeft men dat niet gezegd in 1940: de nazi's zijn hier, wij moeten ze maar aanvaarden. Gelukkig had men toen nog ballen aan hun lijf om de indringer buiten te gooien.

De multicultuur is één grote mislukking en zal NOOIT werken. Wanneer er godsdienst aan te pas komt is het helemaal onwerkbaar. Zelfs 'onze' Syrische 'vrijheidsstrijders' moorden elkaar uit. Of dacht u dat de islamieten zich aan onze leefwereld gaan aanpassen? Integendeel, zij kanten zich steeds meer tegen onze samenleving. De hoofddoeken in het straatbeeld stijgen iedere dag, zoals een barometer die meer en meer richting storm gaat. NU maken zij 10% deel uit van de bevolking. Hoe gaat het er uit zien wanneer zij de 50% bereiken en er naast uw woning een minaret staat, waar iedere morgen om 4u30 een brulaap zijn zever verkondigt. Zeg dan maar vaarwel aan UW rechten.
Ik ben zelf nog in Syrië geweest, een maand voordat de hel daar losbrak. En ja inderdaad, om vijf uur 's morgens begonnen ze daar al vanuit hun minaretten te kwelen. Dan heb ik toch liever een kraaiende haan. Die laatste kan je nog gerust de nek om wringen, de eerste niet zonder dat heel de islamitische en links denkende wereld u om de nek springt.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 15:05   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Awel ik ga niet kiezen maar ik hoop het echt voor u en al de N-VA stemmers.
Vooral hoop ik dan dat ze effectief doordrijven wat ze verkondigen en zo de wereld of het klein stukje ervan dat we Vlaanderen en België noemen dichter bij de utopisch paradijs brengen naar hun making.
Dat ze die positieve invloed zijn naar de beter maatschappij waarme de politieklers en dus zij ons ook altijd weten te strikken.

Vergeef me mocht ik gelijk hebben maar als de droom voor de zoveelste keer nog maar weer een niet uitkomt, ander partij is groter, N-VA mag niet meedoen of krijgt nog maar eens de schuld den boel tegen te houden van de andere partijen die niet met N-VA tot een akkoord willen komen of een regering vormen...
don't shoot the pianist or messenger dan he

Ik duim alvast voor jullie en al de ander "goeien".
Maar zelfs al wordt het deels waar van wat ik hierboven oprecht meen, echt iets veranderen zal het niet doen. En dat is nog een grotere zekerheid dan de rest.
Ik ben geen NVA stemmer, zal en kan m'n principes niet verloochenen.

Toch hoop ik op die overwinning.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 15:37   #49
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ben geen NVA stemmer, zal en kan m'n principes niet verloochenen.

Toch hoop ik op die overwinning.
OK tja op de duur is het nog moeilijk te onderscheiden of iemand al dan niet een sympathisant is of een kiezer. Soit
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 15:57   #50
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
OK tja op de duur is het nog moeilijk te onderscheiden of iemand al dan niet een sympathisant is of een kiezer. Soit
Ik ben geen NVA stemmer omdat ik 't volledig eens ben met wat je schrijft, wezenlijk zal er nauwelijks iets tot niets veranderen, om 't even wie de grootste winst maakt, meeste stemmen haalt enzo ... maar misschien, heel misschien zal de kiezer dat dan eindelijk doorhebben.
Oud 23 maart 2014, 12:06   #51
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Toch hoop ik op 'n verpletterende overwinnig voor NVA in mei, dat meen ik oprecht!

En dan komt 't uur van de waarheid, verwachtingen van de kiezer inlossen, dan komt 't "durven, denken, doen".

...en dan...
Het uur van de waarheid betekent dat N-VA zijn spreidstand die ze nu aannemen in verschillende dossiers zal moeten verlaten en duidelijke keuzes zal moeten maken.
Ik ben benieuwd .....
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 12:56   #52
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het uur van de waarheid betekent dat N-VA zijn spreidstand die ze nu aannemen in verschillende dossiers zal moeten verlaten en duidelijke keuzes zal moeten maken.
Ik ben benieuwd .....
2!

Ik vrees dat de NVA zich uiteindelijk ook zal 'outen' als een politiekcorrecte partij is. Ik hoop natuurlijk dat ik verkeerd ben, want het zijn de verkiezingen van de LAATSTE kans. Ik houd het veiligheidshalve bij het VB.
Oud 23 maart 2014, 13:13   #53
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2!

Ik vrees dat de NVA zich uiteindelijk ook zal 'outen' als een politiekcorrecte partij is. Ik hoop natuurlijk dat ik verkeerd ben, want het zijn de verkiezingen van de LAATSTE kans. Ik houd het veiligheidshalve bij het VB.
Dat klopt, voor het VB zijn dit de allerlaatste verkiezingen.

Ik dacht dat ze N-VA niet gingen aanvallen ofzoiets? dat hoorde ik Annemans toch zeggen. Wel, ze doen niet anders.

Flauwe verliezers.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 13:47   #54
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dat klopt, voor het VB zijn dit de allerlaatste verkiezingen.

Ik dacht dat ze N-VA niet gingen aanvallen ofzoiets? dat hoorde ik Annemans toch zeggen. Wel, ze doen niet anders.

Flauwe verliezers.
Als de NVA de verkiezingen 'wint' en de kant van de politiekcorrecten kiest, dan zijn we voor altijd geflikt in dit land. Een paars beleid van nog eens 5 �* 6 jaar overleeft onze maatschappij niet.

De NVA valt het VB niet aan zeker? Zij zijn natuurlijk ook voorstander van het cordon rond het VB. Als het cordon wegvalt, zal de NVA een hoop ex-VB stemmers verliezen. Reken dan gerust op ongeveer de helft minder stemmen voor NVA. NVA speelt het zelfde vuile spelletje als de politiekcorrecten.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 maart 2014 om 13:49.
Oud 23 maart 2014, 13:53   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben benieuwd .....
Dat was wat ik bedoelde... verwachtingen van de kiezer inlossen of de kiezer teleurstellen en even makkelijk terug verliezen.
Daarom hoop ik op 'n verpletterende overwinning.
Oud 23 maart 2014, 13:55   #56
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de NVA de verkiezingen 'wint' en de kant van de politiekcorrecten kiest, dan zijn we voor altijd geflikt in dit land. Een paars beleid van nog eens 5 �* 6 jaar overleeft onze maatschappij niet.

De NVA valt het VB niet aan zeker? Zij zijn natuurlijk ook voorstander van het cordon rond het VB. Als het cordon wegvalt, zal de NVA een hoop ex-VB stemmers verliezen. Reken dan gerust op ongeveer de helft minder stemmen voor NVA. NVA speelt het zelfde vuile spelletje als de politiekcorrecten.
Precies, en van 't moment dat de kiezer dat doorheeft is NVA diens stem terug kwijt.
Oud 23 maart 2014, 13:56   #57
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:

2!
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 16:07   #58
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
2!
De N-VA valt het VB aan, waar, wanneer, en hoeveel?

Als ge mij 5 voorbeelden van de laatste 5 maanden kunt aanhalen zal het veel zijn.

VB bijna dagelijks op hun website en twitter.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be