![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerst zal Belgie kapot moeten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 maart 2014 om 10:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het nu in je eigen stad, in Vlaanderen, in België of in Europa is: we moeten allemaal, elk op zijn niveau ervoor zorgen dat het probleem opgelost wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De multicultuur is één grote mislukking en zal NOOIT werken. Wanneer er godsdienst aan te pas komt is het helemaal onwerkbaar. Zelfs 'onze' Syrische 'vrijheidsstrijders' moorden elkaar uit. Of dacht u dat de islamieten zich aan onze leefwereld gaan aanpassen? Integendeel, zij kanten zich steeds meer tegen onze samenleving. De hoofddoeken in het straatbeeld stijgen iedere dag, zoals een barometer die meer en meer richting storm gaat. NU maken zij 10% deel uit van de bevolking. Hoe gaat het er uit zien wanneer zij de 50% bereiken en er naast uw woning een minaret staat, waar iedere morgen om 4u30 een brulaap zijn zever verkondigt. Zeg dan maar vaarwel aan UW rechten.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 maart 2014 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer mogen we resultaat verwachten?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe jij op het Vlaamse niveau als Vlaamsnationalist al wat je kunt?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 maart 2014 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch hoop ik op die overwinning.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() OK tja op de duur is het nog moeilijk te onderscheiden of iemand al dan niet een sympathisant is of een kiezer. Soit
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen NVA stemmer omdat ik 't volledig eens ben met wat je schrijft, wezenlijk zal er nauwelijks iets tot niets veranderen, om 't even wie de grootste winst maakt, meeste stemmen haalt enzo ... maar misschien, heel misschien zal de kiezer dat dan eindelijk doorhebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de NVA zich uiteindelijk ook zal 'outen' als een politiekcorrecte partij is. Ik hoop natuurlijk dat ik verkeerd ben, want het zijn de verkiezingen van de LAATSTE kans. Ik houd het veiligheidshalve bij het VB.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat ze N-VA niet gingen aanvallen ofzoiets? dat hoorde ik Annemans toch zeggen. Wel, ze doen niet anders. Flauwe verliezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De NVA valt het VB niet aan zeker? Zij zijn natuurlijk ook voorstander van het cordon rond het VB. Als het cordon wegvalt, zal de NVA een hoop ex-VB stemmers verliezen. Reken dan gerust op ongeveer de helft minder stemmen voor NVA. NVA speelt het zelfde vuile spelletje als de politiekcorrecten.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 maart 2014 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom hoop ik op 'n verpletterende overwinning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |