![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Dat is juist hun ideologie. Ze hebben lak aan democratie. In de vorige eeuw hebben we verschillende dictators in Europa gehad. Italie, Griekenland, Spanje,Portugal, Duitsland en in Oost Europa communistische dictators Hopelijk kan de EU ons beschermen tegen de opkomst van dit soort immorele ideologieën en bewegingen. Laatst gewijzigd door cato : 21 maart 2014 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]()
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus voor democratie moet je niet bij het PVV zijn. En gezien de voortdurende leegloop en de verhalen die vervolgens buitenkomen, is een stem voor deze one man partij weggegooid.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 21 maart 2014 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() Dus je zou voor Hitler stemmen om de andere politiekers een lesje te leren? Want erg veel verschil zie ik niet tussen die twee gekken.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgende verkiezing helemaal niet stemmen op geen enkele club. Mensen die een land willen besturen moet betrouwbaar en integer zijn.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() De uittocht is begonnen.
citaat Trouw: Ook de leider van de PVV in het Europees Parlement, Laurence Stassen, verlaat de partij. Ze stapt bovendien uit de Provinciale Staten in Limburg. Dat heeft ze vrijdagavond laat gemeld. Aanleiding zijn de uitspraken van Wilders over Marokkanen. 'Ik betreur het zeer dat ik deze beslissing heb moeten nemen maar doorgaan was voor mij na deze uitspraken geen optie. Ik leg per direct mijn functie als delegatieleider voor de PVV in het Europees Parlement neer en zal tot de verkiezingen op 22 mei als onafhankelijk lid doorgaan. Ik stel mijn Provinciale Staten-zetel ter beschikking aan de PVV', laat Stassen weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gros van de mensen uit de steden (niet de plattelanders of de groene randbewoners) zien hun steden verloederen, ontheemden. Waarom zou in Almere de PVV net negen zetels hebben gehaald? Omdat ze vinden dat de vuilbakken op dinsdag moeten worden opgehaald? of omdat de kiezers vonden dat de PVV gelijk had met het ijveren voor minder migranten, en dus ook minder criminelen en minder Marokkanen. Alleen mag je het niet zeggen. De PVV leden in Almere plegen zuiver kiezersbedrog als ze nu net de partij de rug toekeren waar de kiezer voor heeft gestemd. Het zijn dus lafbekken en opportunisten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze bewijzen door hun vertrek dat Wilders gelijk had : de haatzaaierij en het terreur van Marokkanen en ander islamitisch uitschot overheerst, de dhimmies plooien, zwijgen of zalven om hun eigen vel te redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Waar zit Volkert als je hem nodig hebt" "Wanneer komt Volkert vrij" "Schaf de beveiliging van Wilders af" DAT is om schrik van te krijgen. De hordes hersenloze linksen, opgehitst door de verliezende partijen en de censuur die in één richting wordt toegepast. Hopelijk komt het opnieuw tot een proces, kunnen de lafbekken zien wat ze gaan doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Foute meningen mogen met geweld bestreden worden. Op dan niveau van beschaving zijn we intussen beland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Effen raden : geen hersenloze linkse die verontwaardigd is over deze bedekte oproepen tot moord op Wilders? Ze zijn al dermate gedhimmiseerd dat ze de islamitische cultuur van geweld en terreur al volledig geïnterioriseerd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Hersenlozen zijn diegenen die enkele geselecteerde, individuele, emotionele, provocatieve en primaire slogans toeschrijven als zijnde het standaard denken van een veel grotere groep mensen.
|
![]() |
![]() |