![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Jij vindt hun inbreng in de Vlaamse regering overtuigend?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 maart 2014 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neem uw tijd en denk maar rustig na ....
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 maart 2014 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Gevangenisstraffen van onder de 6 maand worden terug uitgezeten. - Bouw & modernisering gevangeniswezen. - Pensioenhervorming = langer werken. - Optrekken van de laagste pensioenen - Correct en klaar asielbeleid voor het eerst in dit land. ... Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 maart 2014 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Maggie. Is haar asielbeleid efficienter dan dit van onze Noorderburen ? In elk geval als het de bedoeling was om de instroom van laaggeschoolde migranten te beperken, dan vrees ik dat het een mislukking is. Laaggeschoolde migranten komen vooral binnen langs andere wegen dan asiel. Zij hebben daarentegen wel een hele resem belastingsverhogingen gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Geef jij mij nu eens, los uit de pols, een paar verwezenlijkingen van de Vlaams N-VA ministers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Lukkas zou zeggen: "Neem uw tiijd en denk rustig na, Bob"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grote trekkers waren N-VA en MR.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond het Vlaams Belang vroeger een aantal zaken terecht aankaarten, maar de laatste tijd is ze een beetje belachelijk aan het doen. Vooral Dewinter. De Telegraaf kopte het volgende : "Vlaams Belang aapt PVV na" ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Eens het VB definitief dood is, stop ik definitief met stemmen. :-p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen armoede meer bij de gepensioneerden. Illegalen die met vele duizenden per jaar worden teruggestuurd. Iedereen terug aan het werk met een volwaardige en goed betaalde job. De Begijnenstraat is zo'n 170 jaar oud, misschien die dan nog afbreken? En iemand die twee maand straf krijgt die moet nu al zo'n 8 a 9 jaar wachten op dat bandje, ook die mensen gaan blij zijn dat ze OVLD kunnen stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies mijn gedacht. Ik heb dit reeds een aantal keer uitgelegd, en zie, een politicoloog schrijft hetzelfde als wat ik denk.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zou me misschien nog kunnen overtuigen, moest het niet zijn dat de federale regeringen er onder Verhofstadt een boeltje van gemaakt hebben, zodat Belgie den dag van vandaag zowat de hoogste staatsschuld van de ons omliggende landen heeft, en daarbij vicekampioen is wat de belastingontvangsten betreft. Ook de geheime agenda van enkele jaren terug, om een draai naar links te maken, om zo ten eeuwige dage, samen met de ps aan de macht te kunnen blijven is hetgeen hij is, maar heeft mijn sympathie voor de ovld toch sterk doen afnemen. Komt daarbij dat hun laatste oprispingen om terug te keren tot één koninkrijk Belgie ook zijn wat ze zijn, maar niet erg slim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet je teleurstellen demper, het worden er alleen maar meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ah nee, Toch niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() VRT heeft op Terzake weer een mooi brugje gemaakt van Vlaams Belang naar de Holocoust.
![]()
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaat 't 'irrelevante' (dixit Nicolas dingske) VB dat klaarspelen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |