![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan alleen maar omdat er in de jaren negentig iemand een thesis geschreven heeft over Asperger, waarna men in de psychiatrie dit syndroom herontdekt heeft. Zodus ja, uw 5 minuten bij de dokter zijn bij mij anderhalf jaar bij psychiaters en neurologen. Oh, en dan een paar jaar procederen tegen de staat. Eind volgende maand wordt de zaak behandeld op de rechtbank, het eindverslag van de gerechtsexpert is binnen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 maart 2014 om 14:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, als het je gelukkig kan maken ? Ge doet maar, dan kunnen we nog eens goed lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens vraagt zich af hoe dat kan blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zegt de werkende ambtenaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2014 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit aan 6 berichten per dag. Trouwens , moet gij niet werken ? ![]() En van mij mag Jack hier gerust de hele dag aanwezig zijn , maar dan kan hij zijn leven toe moeilijk boeiend noemen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 maart 2014 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 65.000 en daarmee +/- het dubbele van De Tijd.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de BLUB ook zwaar Flamingantistisch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "onze vriend" haalt "De Tijd" aan, omdat die krant "hier" nogal eens naar voor wordt geschoven als DE kwaliteitskrant, terwijl het eerder een blad is specifiek voor beurs-speculanten en andere aandelen-jagers.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag jij hier ook gerust de hele dag aanwezig zijn, maar dan kan je je leven moeilijk boeiend noemen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(doorscrollen naar beneden)
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan zijn , maar wat dan met het zijne vroeg ik, hier hele dagen van s'morgens tot s'avonds zitten. ![]() Heb je het nu begrepen Raf ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn hoofd zaten cijfers van toen ze op de rand van het faillissement stonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |