![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat bedoel je hier concreet mee? (De rest volg ik.) Laatst gewijzigd door Troubadour : 28 maart 2014 om 09:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet vetgedrukt is, daar kan ik U niet onmiddelijk mee verderhelpen. Het vetgedrukte lijkt me zeer interessant, ik zal dat bekijken. Dank U. edit: beschouwt U die Blauwe Banaan ism. Rusland (grondstoffen en nog heel wat meer) dan niet als een van de sterkste allianties ooit? Het zou zelfs China en de VS van de eerste plaats doen verdwijnen... En natuurlijk zou deze alliantie wereldwijd exporteren, met genoegen, niet zoals naar Griekenland bvb. Een sterk Europa! Met de bondgenoot Rusland! = GAME OVER voor het vuile spel (voorlopig) Ach, sweet dream are made of this! Laatst gewijzigd door zonbron : 28 maart 2014 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Natuurlijk. Ik zou niet liever hebben dan dat de banden tussen Rusland en de rest van Europa worden hersteld. Niet als alliantie maar als volwaardige politieke unie. Elke Europeaan heeft daar belang bij. En uiteraard is dat de ultieme nachtmerrie van de VS, daarom doen ze er ook alles aan om de EU en Rusland tegen elkaar op te stoken.
Laatst gewijzigd door Troubadour : 28 maart 2014 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank U @Troubadour, dit had ik niet verwacht hoor. Rusland + Europa = voldoende. The rest will follow (op een of andere wijze). Toch blijf ik het multipolaire aanhangen... Ach, het zijn dromen... maar wij, Europa en Rusland (ook anderen) kunnen het. Mijn excuses, terug naar de hedendaagse conflicten dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dankjewel. Als bonus en toch on topic twee cartoons.
Yuh= boe! en Töbe(tövbe)= spijt, berouw, ik zal het niet meer doen. Het zijn woordspelingen die vooral door Turken gesmaakt zal worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
opednews - Proof of Turkish False Flag - Erdogan Hail Mary Erdogan is cornered. His AK Party needs to outperform expectations in the local elections or he will lose support and the ability to manhandle the Turkish courts and police to avoid investigation and prosecution. If the AKP dips below the 2009 local election results or worse, those offended and harmed by the Erdogan onslaught of character assassination and crushing use of raw power will rally and demand investigation and prosecution. 30 maart 2014 Lokale verkiezingen in Turkije van nationaal belang http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1912828 http://fd.nl/ondernemen/entrepreneur...nemers-niet-af Geen voor over het schandaal noch Youtube, men refereert er naar als zijnde "strapatsen van Erdogan" en: Na een zuivering van het justitieel apparaat gaat hij als een wilde tekeer tegen sociale media, die de corruptie binnen zijn AKP aan de kaak stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dagelijkse Standaard - Valse vlag operatie om ISIS te pakken?
Dagelijkse Standaard - Kunnen we Turkse verkiezingen wel serieus nemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland:
drimble - De oorlog Turkije tegen Syrië onder valse vlag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt voor ons gezorgd, in Turkije, in de EU, in de VS en ja, natuurlijk ook in Rusland, maar dat is internationaal thans eigenlijk beter bezig dan het Westen. Laatst gewijzigd door Zondag : 30 maart 2014 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nederlandse christendemocraten maken zich ernstig zorgen over over de via youtube gelekte opnames.
Elsevier - Politiek - CDA wil opheldering over Turkse oorlogsplannen Syrië ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de site van CDA: https://www.cda.nl/mensen/omtzigt/bl...e-tegen-syrie/ Laatst gewijzigd door zonbron : 30 maart 2014 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |