Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2014, 23:47   #41
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik denk dat hij gewoon realistisch is en over geen zaken loopt te fantaseren die nu eenmaal niet zullen gebeuren omdat er gewoon geen wettelijk kader voor kan gecreëerd worden.
Al dat geblaat over die zaken door steeds dezelfde fantasten word ik aardig moe omdat het dankzij lui als jullie is dat er nooit deftige oplossingen uit de bus komen.
Jullie ranzige schaduw hangt over elk debat en ik ken er persoonlijk genoeg (ik begrijp dat je die in jouw kringen niet tegenkomt, dus ben ik je graag voor zodat je je niet genoopt voelt me op die zekerheid te wijzen) die alleen al daarvoor terug deinzen om écht een standpunt in te nemen. Alles wat jullie in de kaart speelt is immers misdadig onverantwoord omdat jullie racisme nu eenmaal het slechtste is wat de mens kan uitdragen.
Door forums als deze, die ietwat als verzamelplaats fungeren voor doorgewinterde racisten, zouden jullie misschien de indruk kunnen krijgen dat jullie alomtegenwoordig zijn, maar dat is natuurlijk niet zo.
Precies omdat de meerderheid van de bevolking wel het primitieve brein van de middeleeuwse boer is ontgroeid en kind is van zijn tijd, blijven jullie voor eeuwig gedoemd om vanop de zijlijn te staan roepen en tieren. Dat is nu eenmaal de realiteit.
Niet omdat er hier en daar een halsstarrige volksverrader zoals ik rondwaadt, maar precies omdat de meerderheid het geen bal kan schelen wat extreem rechts allemaal daast, ergo, er eens goed mee lacht, raakt extreem rechts nergens van de grond.
Ik ben ervan overtuigd dat forums als deze, en overal waar het debat woedt, er rechtstreeks voor verantwoordelijk zijn dat jullie zo verbitterd en verongelijkt blijven rondlopen.
Hadden jullie al jaren geleden dat eeuwige gescheld en rabiate racisme achterwege gelaten, had de keurige goegemeente allang veel drastischer kunnen ingrijpen. Hier en overal elders in het westen waar islamfundamentalisme de kop opsteekt.
Daarom haat ik jullie gezeik.
Omdat jullie, gezien jullie blinde afkeer voor elk rechtskader en elke vorm van coëxistentie, gedreven door een walgelijke xenofobe inborst, er rechtstreeks voor verantwoordelijk zijn dat we afgleden naar de toestanden waar we nu in verzeild geraakt zijn.
Vreselijk, die dt-fouten, zeker als je ze zelf maakt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2014, 23:51   #42
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat het huidig beleid wordt voortgezet omdat het VB bestaat.
Je doet weer opzettelijk alsof je het niet begrijpt.
Ik zeg dat het huidig beleid bestaat dankzij de arrogante houding van de VB-aanhang.
Het huidig beleid zou ook bestaan zonder het VB.
Sterker nog, het VB ontstond naar aanleiding van het slechte beleid.
Ongelooflijk hoeveel waanideeën jij hebt.

Citaat:
Je hoeft maar naar je avatar te kijken en je weet waarvoor de VB-aanhang staat.
Wat is er mis met mijn avatar?

Citaat:
Zo'n provocerende boodschap werkte zeventig jaar geleden nog voor de grote massa, maar de nakomelingen van die massa hebben dat hokjesdenken intussen achter zich gelaten. Die weten dat zo'n gestook geen oplossingen aandraagt.
Dan zullen ze verdienen wat ze gaan krijgen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 00:59   #43
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het huidig beleid zou ook bestaan zonder het VB.
Sterker nog, het VB ontstond naar aanleiding van het slechte beleid.
Ongelooflijk hoeveel waanideeën jij hebt.
Welnee, het VB is ontstaan uit de ideëen van het VNV. Dat bestond al voor de tweede wereldoorlog en collaboreerde rustig mee met de nazi's.
Het VB zelf is als splinterpartij van de VU ontstaan als onvrede voor het ondertekenen van het Egmontpact. Jij ziet ook overal de betrokkenheid van vreemdelingen in. Da's toch echt niet gezond meer.
Citaat:
Wat is er mis met mijn avatar?
Voor een door de wol geverfde racist vast niks. De rest van de goegemeente zou uit de afbeelding van notoir racistisch forumlid Demper ietwat gedegouteerd kunnen afleiden dat bedoeld wordt dat vreemdelingen vrouwenverkrachters zijn, of om het ietwat op zijn VB-generaliserend te omschrijven: allemaal criminelen.
En dat terwijl dat natuurlijk ab-so-luut niet jouw bedoeling kan zijn.
Citaat:
Dan zullen ze verdienen wat ze gaan krijgen.
Dat moet vreselijk zijn. Die hele klotemaatschappij verdient niet beter, en jij, die het allemaal zag aankomen en je hele leven lang voor dat domme volk in de woestijn stond te prediken, jij gaat van hetzelfde laken een pak krijgen.
Ik voel je pijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 30 maart 2014, 01:09   #44
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Kom jij nooit moe van altijd datzelfde gezaag?
In het zagen ben jij de onbetwiste Meester. Maar dan ook enkel in het zagen. Best van al zaag je de tak af van waarop je je verbale diarhee naar beneden laat vallen, en val je met je open bek in die kak zodat je erin versmacht. Dan zijn we van u vanaf.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 01:11   #45
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is niet geheel onwaarschijnlijk wat hij zegt.
Ze dienen daar voor de kweekprogramma's .
Het staat je misschien niet aan , maar het is de realiteit.
Ze worden daar toegewezen aan één of andere strijder en moeten zich daar door hem laten dekken.
De strijders moeten namelijk getrouwd zijn om in het paradijs binnen te mogen, want het volstaat niet om als martelaar te sterven om daar binnen te mogen, je moet ook al je mogelijke doen om opvolgers achter je te laten om de strijd verder te zetten.
Maar volgens NierIKa is dat allemaal niet waar.
Oud 30 maart 2014, 01:13   #46
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
In het zagen ben jij de onbetwiste Meester. Maar dan ook enkel in het zagen. Best van al zaag je de tak af van waarop je je verbale diarhee naar beneden laat vallen, en val je met je open bek in die kak zodat je erin versmacht. Dan zijn we van u vanaf.
Van die 7512 berichten die u hier in een dik jaar al hebt geponeerd gaan er 8000 over allochtonen, maar ik zaag?

Oud 30 maart 2014, 01:15   #47
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou toch eens op met zo naïef te doen man.
Je kunt hen die nationaliteit niet afnemen.
Het zijn onze smeerlappen.
Hun eventuele veroordelingen zullen ze dus hier moeten uitzitten.
Het zijn " onze smeerlappen " ? Enkel op papier. Volgens enkele belachelijke en totaal voorbijgestreefde wetten. Die dus veranderd moeten worden. Aangepast aan de huidige realiteit.
Want je weet toch dat wetten kunnen evolueren/verdwijnen /geschrapt/veranderen ? Of geloof je zoals bepaalde Koran-maniakken dat die wetten voor eeuwig en drie dagen in het graniet gebijteld zijn en niet voor verandering vatbaar ?
Oud 30 maart 2014, 01:17   #48
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De strijders moeten namelijk getrouwd zijn om in het paradijs binnen te mogen, want het volstaat niet om als martelaar te sterven om daar binnen te mogen, je moet ook al je mogelijke doen om opvolgers achter je te laten om de strijd verder te zetten.
Maar volgens NierIKa is dat allemaal niet waar.
Het is niet waar ook.
Het is alweer zever.
Kunt u even met uw bovengemiddelde encyclopedische kennis linken vanwaar u dat hebt gehaald?
Stormfront telt niet.

Oud 30 maart 2014, 01:18   #49
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Men vraagt zich af waarom Nierika al die gekken hier wil houden.
Misschien is hij verliefd ?
Oud 30 maart 2014, 01:20   #50
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat hij gewoon realistisch is en over geen zaken loopt te fantaseren die nu eenmaal niet zullen gebeuren omdat er gewoon geen wettelijk kader voor kan gecreëerd worden.
Al dat geblaat over die zaken door steeds dezelfde fantasten word ik aardig moe omdat het dankzij lui als jullie is dat er nooit deftige oplossingen uit de bus komen.
Jullie ranzige schaduw hangt over elk debat en ik ken er persoonlijk genoeg (ik begrijp dat je die in jouw kringen niet tegenkomt, dus ben ik je graag voor zodat je je niet genoopt voelt me op die zekerheid te wijzen) die alleen al daarvoor terug deinzen om écht een standpunt in te nemen. Alles wat jullie in de kaart speelt is immers misdadig onverantwoord omdat jullie racisme nu eenmaal het slechtste is wat de mens kan uitdragen.
Door forums als deze, die ietwat als verzamelplaats fungeren voor doorgewinterde racisten, zouden jullie misschien de indruk kunnen krijgen dat jullie alomtegenwoordig zijn, maar dat is natuurlijk niet zo.
Precies omdat de meerderheid van de bevolking wel het primitieve brein van de middeleeuwse boer is ontgroeid en kind is van zijn tijd, blijven jullie voor eeuwig gedoemd om vanop de zijlijn te staan roepen en tieren. Dat is nu eenmaal de realiteit.
Niet omdat er hier en daar een halsstarrige volksverrader zoals ik rondwaad, maar precies omdat de meerderheid het geen bal kan schelen wat extreem rechts allemaal daast, ergo, er eens goed mee lacht, raakt extreem rechts nergens van de grond.
Ik ben ervan overtuigd dat forums als deze, en overal waar het debat woedt, er rechtstreeks voor verantwoordelijk zijn dat jullie zo verbitterd en verongelijkt blijven rondlopen.
Hadden jullie al jaren geleden dat eeuwige gescheld en rabiate racisme achterwege gelaten, had de keurige goegemeente allang veel drastischer kunnen ingrijpen. Hier en overal elders in het westen waar islamfundamentalisme de kop opsteekt.
Daarom haat ik jullie gezeik.
Omdat jullie, gezien jullie blinde afkeer voor elk rechtskader en elke vorm van coëxistentie, gedreven door een walgelijke xenofobe inborst, er rechtstreeks voor verantwoordelijk zijn dat we afgleden naar de toestanden waar we nu in verzeild geraakt zijn.
Je zever-tirades worden steeds langer, eentoniger en afgezaagder. Je gaat er écht niet op vooruit...Altijd hetzelfde liekke hé...Zet die ploat af !
Oud 30 maart 2014, 01:20   #51
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het zijn " onze smeerlappen " ? Enkel op papier. Volgens enkele belachelijke en totaal voorbijgestreefde wetten. Die dus veranderd moeten worden. Aangepast aan de huidige realiteit.
Want je weet toch dat wetten kunnen evolueren/verdwijnen /geschrapt/veranderen ? Of geloof je zoals bepaalde Koran-maniakken dat die wetten voor eeuwig en drie dagen in het graniet gebijteld zijn en niet voor verandering vatbaar ?
Ze zijn hier geboren, autochtoon of allochtoon.
Dus ja, het zijn de onze.
U mag op uw hoofd staan, het zal er niks aan veranderen.
De wetten zijn overigens enkel voor uw bekrompen verbeelding belachelijk en voorbijgestreefd, maar uw mening hieromtrent is dan ook totaal irrelevant.
Dat weet u natuurlijk ook.
Gelukkig is er nog dit forum, waar u uw grote woede over dit allesverwoestend onrecht kunt kanaliseren.

Oud 30 maart 2014, 01:23   #52
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Misschien is hij verliefd ?
Dat heeft Demper je allang voorgedaan, en ook een hele rits anderen.
Dat in herhaling vallen is ziekelijk.
De eenzijdigheid van conversatie blijkt niet enkel beperkt als het over allochtonen gaat.

Oud 30 maart 2014, 01:25   #53
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je zever-tirades worden steeds langer, eentoniger en afgezaagder. Je gaat er écht niet op vooruit...Altijd hetzelfde liekke hé...Zet die ploat af !
Als het u allemaal teveel wordt om het te lezen, lees ze dan niet meer en reageer er dan niet meer op. Er bestaat een negeerlijst op dit forum.
Ik begrijp dat, u bent een man met een missie.
Al dat gelees weerhoudt u er enkel van meer gelijkaardige berichten te plaatsen over steeds hetzelfde onderwerp.
Men zou voor minder depressief komen.

Oud 30 maart 2014, 01:27   #54
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Van die 7512 berichten die u hier in een dik jaar al hebt geponeerd gaan er 8000 over allochtonen, maar ik zaag?
Je kan niet tellen blijkbaar...
Wat jouw berichten betreft, er zijn er minder in aantal, maar ze zijn elk zo lang als een halve telefoonboek, met één constante : er staat niets zinnigs in, en het is een lange herhaling van dezelfde obsessie's : het wit-maken van de smeerlapperijen van donkerbruine en zwarte schurken, en het zwart-maken van witte autochtonen.
Met een sausje zelfhaat en autochtonen-minachting erover.
Oud 30 maart 2014, 01:29   #55
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het u allemaal teveel wordt om het te lezen, lees ze dan niet meer en reageer er dan niet meer op. Er bestaat een negeerlijst op dit forum.
Ik begrijp dat, u bent een man met een missie.
Al dat gelees weerhoudt u er enkel van meer gelijkaardige berichten te plaatsen over steeds hetzelfde onderwerp.
Men zou voor minder depressief komen.
Steek uw raad waar de zon niet schijnt. Ik heb jou niet nodig om te weten wat ik moet doen.
Oud 30 maart 2014, 01:29   #56
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je kan niet tellen blijkbaar...
blablabla het wit-maken van de smeerlapperijen van donkerbruine en zwarte schurken nog meer blablabla
Ironie is u ofwel onbekend, ofwel aan u niet besteedt.
Mijn verontschuldigingen voor mijn gebrekkige kennis op dat vlak.

Oud 30 maart 2014, 01:30   #57
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
De wetten zijn overigens enkel voor uw bekrompen verbeelding belachelijk en voorbijgestreefd, maar uw mening hieromtrent is dan ook totaal irrelevant.
Gelukkig is er nog dit forum, waar u uw grote woede over dit allesverwoestend onrecht kunt kanaliseren.
Hier heeft u ontegensprekelijk gelijk in
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 01:32   #58
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Steek uw raad waar de zon niet schijnt. Ik heb jou niet nodig om te weten wat ik moet doen.
Wat zit u dan te klagen?
U hebt de mogelijkheid er iets aan te doen, maar nog liever zit u er weer over te zagen?
Bent u soms masochistisch?
Is naast leuteren en klagen over allochtonen ook klagen over triviale zaken een levensdoel?

Oud 30 maart 2014, 01:39   #59
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat zit u dan te klagen?
U hebt de mogelijkheid er iets aan te doen, maar nog liever zit u er weer over te zagen?
Bent u soms masochistisch?
Is naast leuteren en klagen over allochtonen ook klagen over triviale zaken een levensdoel?
mensen die oerloos zitten te klagen zijn ook zwakzinnig in mijn ogen
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 01:44   #60
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het volstaat nochthans dat de juiste personen aan de macht komen, om bepaalde wetsveranderingen te zien gebeuren...Dat is makkellijker dan je denkt hoor...Wees niet zo naïef, ik denk dat je je wensen voor waarheid neemt.
De waarheid is echter, en dat moet zelfs iemand zoals jij toegeven, dat de toestand steeds grimmiger aan het worden is, en de confrontatie dichterbij komt.
We hebben nu tegenover ons niet juist een paar grote smoelen �* la Aboe Jahjah, maar waarachtige moordenaars, slachters, verkrachters , die er niet voor terugschrikken om luid lachend mensen met een mes hun hoofd eraf te snijden...En gij zit die waarachtig te verdedigen ?! Inplaats van naar oplossingen te zoeken om die mensen voor altijd bij ons buiten te houden ?!
Ik vraag mij echt af of je je verstand verloren bent ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be