![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk een islamitisch geelke.
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor die blanke racistische Fransen maakt dat niet veel uit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag zou ik daar niet aan beginnen. De situatie is daar gewoon veranderd. Het IS er gevaarlijker als vroeger. En dat is maar een voorbeeld, op veel plaatsen is dat zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Vind jij het normaal dat mensen zich in het buitenland wanen, in hartje Brussel ? Los van bang of niet bang zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() In Marrakech ben je waarschijnlijk veiliger dan in hartje Brussel. Dieven vliegen daar het gevang in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ok,kgeef mn ongelijk toe.De buurt rond het Brusselse Zuidstation is niet onveilig.Dus stuur gerust uw dochters op.Er zijn geen problemen.Alles kaat kgoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch dikwijls een probleem met die jongeren tegenwoordig.
Die zijn idd vaak bang. En ze maken elkaar dan ook nog eens bang voor van alles. Dat ligt voor het grootste deel aan hun beschermende opvoeding. En het gebrek dat ze nooit enige militaire dienst hebben gedaan dikwijls. Hoewel dat verklaart niet alles. Massa mensen hebben geen schrik en hebben ook geen militaire dienst gedaan. Maar voor de bangerik zou het wel wat helpen.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo (kunstmatig) bang dat ie bereid is alle privé en vrijheden op te geven voor een kunstmatig maar vals gevoel van veiligheid.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Is bekakt geen betere omschrijving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het ging over de muntthee en koffie met gruis op de hindernisbaan van chaotisch geplaatste terrastafeltjes.
Waarbij mensen hier de schrandere opmerking maakten dat het niet de Anspachlaan kon zijn. En daarop reagerde ik dat de reden van de wandeling over die laan een restaurant gelegen aan die laan was. Het restaurant zelf was halal. So what? Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat "abnormaal" moeten zijn? Zolang de wetten worden nageleefd, doen mensen wat zij willen, hé. Zelfs ervoor zorgen dat je u in het buitenland waant.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Griekse buurt, of wat ervan overblijft, rond het Zuidstation is trouwens eigenlijk minder gevaarlijk dan 30 jaar geleden. Zoals ik eerder zei, vroeger was men gewoon minder bang en deed men dingen waarvoor men nu als compleet zot wordt beschouwd.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus wat degenen die de maakbare maatschappij voorstaan (links en aanverwanten) hebben georganizeerd. "ons" land bestaat niet meer (op dat gebied is nationalisme foei zegt Verhofstad). Brussel is geen Vlaamse stad (god forbid), Brussel is niemandsland, met multiculturele inslag. Dit wil zeggen: géén Vlaamse cultuur want die is foei, racistisch, xenofoob en neonazi, maar ANDERE culturen want die zijn verrijkend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In rechtsere landen bestaan ook zulke wijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, da's niet normaal. Waar zijn al de zwarten, begot ? Dood, uitgestorven ? Of verstoppen ze zich, want ze zijn in de minderheid, en die hebben bang van al die blanken... Wel, als ik naar België kom, naar de hoofdstad notabene, en ik zie daar niks als donker gekleurd en agressief vreemd volk, als ware het een bezettingsmacht, dan vind ik dat ook niet normaal. Laatst gewijzigd door meneer : 4 april 2014 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dat was de Bende van Nijvel en de CCC. Laatst gewijzigd door giserke : 4 april 2014 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |