![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beweert dat de wensvader haar minnaar geweest is bvb, en alimentatiegeld eist van hem voor haar, en de kleine, die ze niet wil afgeven. ![]() Je moet daarmee goed oppassen, en op voorhand een contract laten tekenen aan de draagmoeder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je bent toch geen monster ? En zelfs monsters vinden een echtgenoot, ik heb er al veel zien rondlopen op straat ! ![]() Kijk hier eens, de braderij op het Kiel :http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...ed=0CFgQrQMwAA Ben je mottiger als die twee wijven met hun kinderwagen ? Nee ? Dan kunt gij ook een man vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...d=0COIBEK0DMCw Die doen niks anders als in uw haar rondwandelen, en zich voortplanten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je brengt me op ideeën ![]() maar ik denk dat ze in de VS wel zo slim zijn van een contract te laten tekenen, ze 'suen' daar voor van alles en nog wat dus .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja en wat voor één .. Onslow of zo .. no thx, dan liever alleen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat begrijpelijk, maar dan vind ik ook dat ze de ontvangen vergoedingen natuurlijk ook moet teruggeven. En anderzijds: hoe zit het dan met het sperma van de wensvader? laten we hopen dat de miskleun met baby D. geen verdere slachtoffers maakt voor toekomstige wensouders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat ik daar absoluut tegen ben. Ik hou niet van al die moderne ingrepen in de natuurlijke gang van zaken.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger werden ongewenst ongehuwde meisjes per definitie beschouwd als "draagmoeder" voor kinderen die dan later bij de kinderloze echtparen uit de begoede klassen werden ondergebracht. Weinig keuze
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er van overtuigd dat er meestal een reden is waarom koppels kinderloos blijven (medisch, genetisch, fysisch, psychologisch.... whatever) Waarom dan toch mordicus extra kinderen de op wereld zetten, met draagmoeders, KI, etc., terwijl we al met veel te veel hier rondlopen. Adopteer desnoods een of andere wees die er toch al is.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw moeder had u ook beter verkocht in dat geval, aan een Indische schooier.
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem is een adoptie kind?
Vandaar misschien haar manier van denken.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moesten dan wel eerst met de heer des huizes in bed duiken want in vitro en al die toestanden waren onbekend.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het voor een koppel niet mogelijk is een kind te krijgen, is dat jammer maar al die dure, zenuwslopende behandelingen ... Gewoon belachelijk als men er even bij stilstaat hoeveel sukkelaartjes alleen in de wereld staan!
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van geen kinderen te laten geboren worden waar ze niet mogen geboren worden.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djeezes!
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ex-drugsdealer die mij lesjes komt spellen lmao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een drugsdealer is gewoon een apotheker zonder een officiële winkel.
Die werkt ook voor zijn centen. Ik heb daar meer respect voor dan voor een hangmatter die het handje maandelijks ophoud om te laten vullen met geld ontstolen aan de belastingbetalende werkmens.
![]() |