![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee maar, en jij verwijt mij van draagmoeder .. de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, pfff! kitkat = ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu, 1 ding is zeker: ik zal nooit drugs dealen .. brengt veel te veel menselijk leed met zich mee ..
BTW-carrousels dat zie ik wel zitten ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ik - tot nu toe, niet ben weerhouden wilt niet zeggen dat het aan mijn brief schrijven ligt .. die zijn trouwens goed opgesteld hoor, de VDAB consulente maakte er zelfs een compliment over ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Whiskas niet lekkerder dan kitkat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door meneer : 4 april 2014 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Begin al maar eens eerst met het dak van uw kot te herstellen Jacques. Dat is nu al drie jaar dat het binnenregent , en al wat ge te doen hebt is daar een stuk plastik over leggen...
![]() Inplaats van te dromen over iets dat ge nooit zult hebben... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Je zou een stuk of tien kinderen kunnen maken, en die allemaal de straat opsturen om zakken te rollen...Dat is nog het simpelste.
|
![]() |
![]() |