![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demonen is in mijn ogen een zeer beleefd iemand die zeker zijn plaats heeft op dit Forum ...Ik hou van mensen die een mening hebben ook al is het niet de mijne...zolang deze maar met het nodige respect wordt gedeeld is alles prima.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw bezetenheid over ambtenaren baart mij wel degelijk zorgen. U lijkt thePiano wel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 april 2014 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen welvaart. Dat is geen pensioen meer, dat is werken tot de dood. Wat bvb. met de kuisvrouwen? Een vrouw van 65 zie ik niet meteen overal gaan schoonmaken. Een deel daarvan heeft net hulp nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Het is niet de bedoeling dat U tot 67 jaar werkt maar wel dat U een onvolledige loopbaan heeft en dus een zeer klein pensioen trekt op hoge leeftijd. Met dit uitgespaard bedrag worden de zeer hoge statutaire pensioenen dan uitbetaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() HA welkom in onze paradoxale realiteit waar in surrealisme, mediocriteit, naïviteit en onverschilligheid enkele van de drijvende begrippen zijn!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() het probleem is wel dat zijn plaat blijft hangen en het steeds hetzelfde is dat hij uitkraamt. Hoeveel verschillend etopics dient hij hierover nog op te starten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op papier kan 67 er staan, maar het zal een enkeling zijn die dat haalt. De meeste gaan rond 60 stoppen. De dop en de ziekenkas gaan hun werk mogen doen. 60 is ook een realistische pensioenleeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie er velen in mijn omgeving, die nog zeer actief zijn tot en met, en soms ver voorbij hun 65°. Maar natuurlijk, als ge vanaf uw 50° uw collega's ziet vertrekken op 52, 54 .. tot maximaal 58 ... en ge ziet hen een mobilhome aanschaffen of een koersfiets kopen om na twee jaar opbouw, de Mont Ventoux te doen ... dan hebt ge er gauw genoeg van ... psychologisch. Evengoed wel het omgekeerde: als ge 55 zijt en dan niet 4/5 begint te werken, dan zijt ge een onnozele worcoholic. Niets mis met zo'n mensen, maar in mijn ogen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat werken tot uw 65ste of later zeer goed kan in zoverre er aanpassingen komen binnen onze Belgische werkcultuur. In plaats van bij voorbeeld te bekvechten over het al dan niet behoud van het brugpensioen (dat voor mij part afgeschaft kan worden), zouden de sociale partners beter hun energie hierin steken, want op dat vlak staat België werkelijk nergens.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 april 2014 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel leuk van die professoren. De lonen in Belgie zijn al onbetaalbaar, maar geen probleem. We gaan de lasten nog wat verhogen om ze later meer pensioen te kunnen betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een Vlomsch spreekwoord?
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet het uit ervaring, NIET 1! Dat is wat ambtenaren niet begrijpen want zij hebben vastheid van betrekking maar als je zoals ik afgedankt wordt samen met 10.000 mensen tegelijk dan wens ik U als 55 plusser veel succes op de arbeidsmarkt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op 65 laat staan 55 ben je niet afgeschreven. |
|
![]() |
![]() |