![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat het hoofddoekenprobleem betreft heb ik begrepen dat dit alleen gestemd is in de commissie onderwijs. Ik heb in dit verband een mail gestuurd naar de N-VA maar wacht nog op een antwoord. Of ik dit ga krijgen weet ik niet, ik ben namelijk persona non grata verklaard door BDW. Ook hier wil ik klare taal. Citaat:
Laatst gewijzigd door robert t : 8 april 2014 om 18:48. |
||
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar die Euro moet nog vallen na een stilstand van zoveel jaren bij u. "contraproductief" zei u ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() NVA is een toilet?
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed idee, wie geen geld heeft om te studeren kan beter gaan werken.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=192991 Ooit klonk het wel anders. N-VA wil bevoegdheden CGKR inkrimpen. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...nkrimpen.dhtml Laatst gewijzigd door daiwa : 8 april 2014 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang je je maar realiseert dat we dan om de twee generaties nieuwe gevangenen kunnen opsluiten en dat al de rest nooit zijn/haar straf zal doen
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik interessant vond in het programma Reyers laat (nu heet het formeel Reyers politiek) was het voorstel van Bart De Wever om ook bij ons de immigratie aan strenge selectiecriteria te onderwerpen. Daarbij stelde hij Canada als voorbeeld. Daar kom je er niet in indien je niet kunt aantonen dat a) je een concrete opleiding en verworven kennis hebt; b) dat je perspectief hebt op werk.
Mag hier gerust ook toegepast worden. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Traditio's gaan als ze op zoek zijn naar nieuwe belastingen of besparingen ook in het buitenland shoppen. Bartje gaat dit nu doen om mensen aan te pakken of uit te sluiten. Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 april 2014 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() bende hypocrieten bij de n-va op alle niveaus de totale multicul en vervreemding organiseren.... niet in het minst in het europese parlement en dan net voor de verkiezingen stoere taal verkondigen er zullen ongetwijfeld een pak ongeïnformeerde kiezers intuimelen.
De spreidstand wordt met de dag groter en absurder.. |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Elk migratiebeleid pakt mensen aan of "sluit ze uit". Maar dat soort dramatisch woordgebruik halen we natuurlijk alleen maar boven wanneer Henri's grote obsessie ermee kan zwart gemaakt worden...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Zoals chris janssens zegt : n-va is laks beleid en kordate voorstellen....
het FN heeft in 3 agen in een paar steden al meer gedaan tegen islamisering en vervreemding dan de n-va in die 10 jaar vlaamse regering. integendeel de n-va zet alle poorten op met een muyters die ultra liberaal als hij is valse attesten aflevert voor vreemdelingen en met een n-va die in het europees parlement kiesvee is voor extreem-links. ik walg van zo een rattenvangerspartij waarbij de perceptie rechts is en het stemgedrag progressief. En dat is de reden waarom de n-va zoveel mediasteun krijgt. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De voornaamste reden dat ik eventueel overweeg N-VA te stemmen, is het parcours van VLD waaraan ik me blauw (pun intended) erger. N-VA is de enige partij die nog ietwat economisch-liberaal is. Over migratie en drugs ben ik nogal conservatief ingesteld, daarover zullen we het waarschijnlijk nooit eens raken. Het communautaire kan me gestolen worden.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 8 april 2014 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
..... In verschillende dossiers |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die op geen enkele manier het leven van anderen in gevaar brengen zo lang mogelijk opsluiten om ze te pesten omdat ze stoute dingen gedaan hebben, wat een oplossing.
En studeren onaantrekkelijker maken door de kosten bij de student te leggen, terwijl het onderwijs (voor hoe lang het nog duurt) onze troef is. En een onderscheid maken tussen wie van Gent naar Antwerpen verhuist en wie van Berlijn naar Hasselt verhuist. Hoe een zogezegde ideologie tijdens Reyers Politiek toch zo kan afwijken van de concrete voorstellen. Nu is het zeker. Geen N-VA-stem van mij. |
![]() |