![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen broodje kroket daar denk ik
![]() Marihuana uit de muur Zo zie je maar, wat een idioten zeg, GROW UP!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom verbieden ze zoiets niet in plaats van mij constant te verleiden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie vraag ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U leeft vrij Spartaans en eet geen vet, geen suikers, geen.......
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 15 april 2014 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat gij doet na je tweede glas, is beginnen zagen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we bijvoorbeeld om de 5 jaar eens switchen van roesmiddel ..gedurende 5 jaar verbieden we Alcohol en promoten we cannabis de daaropvolgende 5 jaren doen we het omgekeerde... Ik denk dat het kot te klein zou zijn.....Stel U voor al die mensen die 'tegen' drugs zijn zouden gedurende 5 jaar hun geliefkoosd brouwsel moeten missen ! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 april 2014 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik voel mij volledig ontspannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een drugsverslaafde is geen crimineel en hoort dus niet thuis in de gevangenis....dat je nu verslaafd ben aan legale of illegale middelen doet mijner inziens niets ter zake ! Stel U voor dat we iedere Marlboro roker gaan opsluiten ....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Een drugsverslaafde is geen crimineel omdat hij/zij verslaafd is aan drugs; een drugsverslaafde kan crimineel worden om zijn/haar dagelijkse fix te financieren.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat bedrijven als INBEV voor veel centjes zorgen bij goedgeplaatste personen... En dan is er nog de gezonde sport, zie het eerste-klasse voetbal en zo.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() De enige oplossing is dat de overheid drugs begint te verkopen: kunnen ze gelijk wat in hun zak steken, de prijzen drukken en een oogje in het zeil houden en zij die te verslaafd raken, er van tussen plukken om een ontwenningskuur te laten doen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is niet omdat veel mensen er goed op gaan, dat iedereen er goed op gaat he. 't Is dus belangrijk dat iedereen zijn eigen drugs kan nuttigen zonder zichzelf daarin te verliezen... Maar als enkel alcohol mag.... dan sta ik in de koud. En hou ik mij netjes aan de wet als ik eens zin heb om los te gaan, komt uw kind misschien morgen niet meer thuis. Dus wat dan? Mijn schuld omdat ik pas weet wat man zijn is na drank? (Contextrukken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Toen ik dronk wou ik mensen doodslaan." Ik neem aan dat je bierglazen vol rum zat leeg te drinken. Misschien eens naar een psychiater gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ja, ik had hulp nodig. En ik schaam mij daar niet voor. Het oordeel is gemakkelijk. De rit uitzitten en daarna de oordelen nog slikken, het blijven uitzitten iets anders.
Ieder zijn oordeel en ik ga mij echt niet verantwoorden. Punt is, ik ben geen enige zaak. Ik heb diep en heel dichtbij de sporen van alcohol gezien. En dat begint allemaal goed en wel, ... En eerlijk, als we eerlijk zijn, de gemiddelde Vlaming, hoeveel liter wijn en bier consumeert die zo per week? Wat is problematisch drinken? Vanaf je meer dan 2 glazen per dag drinkt. Dan ben je al een probleem. Wee BE ge hebt een probleem, een dik. En ik heb beide culturen van heel dichtbij gezien. Drank en drugs. Wie zijn oordeel zal het dichtste bij de realiteit liggen? En wie zijn wij eigenlijk om een oordeel te vellen of te bepalen wie wat mag? Drank is het grootste drugsprobleem aller tijden! En het wordt tijd dat dat erkent wordt. Hypocriet de vinger wijzen naar een plantje en de gebruikers zal het probleem niet verhelpen. De preventie en opvang is trouwens een treurig geval in het land... wederom van dichtbij gezien. Laatst gewijzigd door Peche : 15 april 2014 om 16:19. |
![]() |
![]() |