![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet of het gemiddelde in Wallonië en Vlaanderen ver uit elkaar ligt. In Wallonië zijn meer mensen afhankelijk van een uitkering - maar anderzijds wonen de rijkste mensen van het land ook vooral in Wallonië. Vreemd overigens - in het linkse PS-land is de ongelijkheid een stuk groter dan in het 'rechtse' Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terloops, wat betekent "trempen" eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() In De Tijd (Netto) staat overigens een wat uitgebreider artikel en grafiek:
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ik moet toegeven na 5 jaar werken zat ik daar al boven. Maar enfin, dat is dan dankzij mijn gierigheid en mijn werklust en heeft niets te maken met andere dingen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 april 2014 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik niet. Dat spaargeld staat daar letterlijk weg te rotten en het komt de economie nauwelijks ten goede. Van mij mogen ze gerust die spaarders aanmoedigen om iets nuttigs te doen met hun geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dan wel ? Een zevende flatscreen kopen ? Een vierde auto ? Of nog enkele frigo's ? Of een derde diepvriezer ? Een tweede wijnkelder ? Probleem is dat in onze contreien de mensen al Alles hebben in het driedubbele !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan je dat uit de context ècht niet afleiden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 april 2014 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemiddeld prive vermogen:
Belgisch huishouden : 446.200 euro Nederlands huishouden : 27.000 euro Het vermogen van de Belgen is in 2012 gestegen naar gemiddeld 446.200 euro per gezin. Zestig procent daarvan is afkomstig uit vastgoed. Dat staat in een onderzoek van de ING-studiedienst. Het gemiddelde vermogen is bijna verdubbeld tegenover 15 jaar geleden: in 1997 had elk gezin gemiddeld 230.200 euro. Nederland daarentegen is zwaar verarmd na de huizencrisis ( 30 procent heeft zelfs een negatief vermogen) Een gemiddeld Nederlands huishouden had op 1 januari 2012 een vermogen van 27.000 euro. Dat was 10 procent minder dan aan het begin van 2011. Sinds het begin van de economische crisis eind 2008, is de vermogenspositie van huishoudens voortdurend verslechterd. Eén en ander blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Begin 2008 bedroeg het gemiddelde vermogen van huishoudens nog 47.000 euro *De genoemde bedragen moeten worden verdubbeld als het zwarte vermogen ook in aanmerking genomen wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil geld maken heb je nooit genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij erfenis gaan de erfgenamen wel voor dat appartement van bv 250.000 euro 127.150 euro moeten betalen aan de Vlaamse overheid. Verkopen kunnen ze da,t tenminste als ze eerst de kosten voor verkoop en successierechten voldaan hebben en er geen enkele van de erfgenamen nog 1 eurocent schulden heeft bij de overheid. Als er maar ene bij is die nog ergens een verkeersboete of belastingen o.i.d. moet betalen hebt ge al prijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat velen hier ook moeten beseffen, en ik denk dat de zelfstandigen hier dat soms niet helemaal beseffen, maar de ambtenaren en leerkrachten wel, is dat er maar 1 ding is waar je altijd tekort van hebt: tijd. Als je 70-80h per week werkt, en bakken geld binnenhaalt, ben je volgens mij niet beter af als de mens die 30-40h werkt en een modaal loon binnenhaalt. Wie heeft het meeste van zijn leven genoten ? De mens die constant werkt, stresst en zwemt in het geld, of de relaxte levensgenieter die goed rond komt ? Die ferrari of villa gaat uw geluksniveau niet zoveel boosten hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Maar maak u niet ongerust, de Vlaamse regering geeft jouw belastinggeld wel cadeau aan privébedrijven en stelt je voor dat gegeven geld ook nog eens garant voor dat geld bij de banken. Je kinderen mogen in de toekomst wel alles betalen, zowel federaal, als gewestelijk. Man, wat zijn we blij dat wij dat niet meer moeten betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je koopt gewoon het appartement op je naam en doet een schenking voor een Nederlandse notaris (+- 2.000€ ereloon) wat de naakte eigendom betreft en je laat stipuleren dat je het vruchtgebruik behoud tot je overlijden. De begunstigde(s) betaalt geen Euro als je komt te overlijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ge vergeet niet de dagelijkse/jaarlijkse kosten van de vennootschap te tellen?
Als ge uw eigen onroerend goed huurt (dat ge niet van uw belastingen kunt aftrekken) moet ge huur betalen aan de vennootschap waarop de vennootschap dan weer belast wordt vanaf de eerst eurocent omdat het over een handelshuur gaat. Ge moet dus al een royaal bezit aan onroerend goed hebben alvorens dit systeem rendabel is. |
![]() |
![]() |