![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Bourgeois met zijn snoepreisje naar Zuid-Afrika?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 april 2014 om 19:31. |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Weer een bewijs dat je conclusies trekt op basis van oppervlakkige observaties, dit keer "van horen zeggen".
|
![]() |
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() Correct, slechts een 85%.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niets van dat alles . U moet dringend terug begrijpend leren lezen. Ik zeg dat ik dat gehoord heb. Of het allemaal waar is of onwaar, laat ik -voorlopig- in het midden.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En begrijpend lezen gaat me prima af, maar het is nu eenmaal een taktiek die je vaak toepast om de aandacht af te wenden, een zwaktebod dus. Oppervlakkige taktiek die je ook toepast: een gerucht neerschrijven zonder enige vorm van controle of het al dan niet klopt, omdat je geen tegenargument hebt op het geponeerde. Oppervlakkige taktiek die je ook al eens toepast is totaal off-topic gaan en er dan N-VA en/of BDW bij betrekken. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 april 2014 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En klein Crooke is een al even arrogant bazeke als zijn papaake. Shopping-uitstapje De Croo werkt passanten op de zenuwen
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 19 april 2014 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij laat U dan ook elke dag weer van alles wijsmaken. Het enige dat bij U niet doordringt is de naakte realiteit. De realiteit van een corrupte frauduleuze kaste van politici van CD&V, SP.A en Ø-VLD die de gewone Vlaamse man elke dag in zijn gezicht uitlachen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() Ik ben, helaas, een "inside man". Een ongelukkige waarnemer. Indien u dit ook bent en dus net als ik zelf empirische waarnemingen kunt maken, hebt u gelijk. Anders maakt u een intentieproces en dus een debatfout. U hebt geen feiten aangebracht. Ik heb een getuigenis uit eerste hand aangebracht. Daar kan u verder op vragen en me verleiden tot voor u relavante uitspraken die u kan gebruiken, maar dat hebt u niet gedaan. Ik heb empirisch gesteld dat 85% van parlementariërs zijn privé-chauffeur gebruikt voor woon-werkverkeer. U neemt de stelling zeer veel verder dan mezelf. U extrapoleert en vervormt mijn woorden, ergo: twee zware debatfouten. Ik herhaal ook in deze draad: zoek de feiten. Wij zijn geen vijanden, ik poog u louter via deze weg beter te maken. Ik nodig u uit mijn linkerhand aan te nemen.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is erg dat ik mensen van de partijen die ik haat moet beginnen verdedigen, maar u zit meer dan serieus fout. Die auto's worden door het grootste deel van de kamerleden niét gebruikt
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Artikel Citaat:
De chauffeurs daarentegen zijn hier het slachtoffer van, ze worden als slaven gebruikt door De Croo, of niet soms? Trouwens, dat gerucht dat je zogezegd hebt gehoord, ging dat over "dienstwagen met chauffeur" of "dienstwagen zonder meer". Of was het voldoende dat het gerucht over BDW ging om het op te pikken. Laatst gewijzigd door HRobin : 20 april 2014 om 09:14. |
||
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt gerust: ze zitten er op met meer dan een gewoon vergrootglas. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |