![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ah, maar ik ben daar als amateur-chrink mee bezig hoor. Eergisteren hadden we al een doorbraak en konden we met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een persisterende en recidiverende vorm van anafilie vaststellen. Pianoken kikt (waarschijlijk ook sexueel) op gruwelijke dingen ivm de Nazi's en dergeljke. Uit verdringing projecteert hij die ziekte op Vlaams-Nationalisten die niets met Nazi's te maken hebben maar ala...hoe gaat dat in een ziek brein... Den Dolf (een sos-partijgenoot van pianoken) dacht zelfs dat de joden de ondergang van de wereld zouden zijn... en nu heeft pianoken de Vlaams-Nationalsten ontdekt. Evenwel heb ik nog veel werk om de volgende vragen op te lossen: A/ Waarom het Blok, daar hijzelf blokker is geweest B/ Waarom identificeert hij zichzelf zo openlijk met de Nazi's enz enz wordt vervolgd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Awel: er is nog hoop! De therapie begint met het toegeven van die 5% waarmee je "in denial" leeft Hugoken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 13 september 2004 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het VB zoveel invloed heeft op ondernemers betwijfel ik. Lees ik hier niet altijd dat het patronaat tegen het VB is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was inderdaad 40 jaar geleden en toen was er helemaal geen sprake van een VB. Integendeel die bordjes hingen in arbeiderswijken, SP kiezers dus. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |