Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2004, 22:14   #41
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Bron ?? Is toch een publiek geheim, dat Eriksson leider van het VMO was. En dat hij nog bij de Hitlerjugend was, heeft hij in hoogsteigen persoon nog gezegd, tijdens een TV-interview, waar hij nog aan toevoegde, dat Hitler één grote vergissing beging : namelijk de oorlog verliezen. 8)
Ik moet hem gelijk geven, ik denk dat alles beter is dan waar we nu mee opgescheept zitten.
Oud 16 september 2004, 22:15   #42
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Zeg me eens hoe ik "die onzin" niet zou kunnen geloven wanneer ik daar steeds een bevestiging van krijg als ik praat met mensen van een andere overtuiging?
Omdat jij alleen hoort wat je graag wil horen; dat stemt niet noodzakelijk overeen met wat de mensen werkelijk zeggen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2004, 22:21   #43
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Omdat jij alleen hoort wat je graag wil horen; dat stemt niet noodzakelijk overeen met wat de mensen werkelijk zeggen.
Waar kwamen dan plots die 300.000 nieuwe kiezers vandaan die op het Vlaams Blok stemden? En de rest van de 700.000 waar zaten die vroeger?
Oud 16 september 2004, 22:24   #44
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar kwamen dan plots die 300.000 nieuwe kiezers vandaan die op het Vlaams Blok stemden? En de rest van de 700.000 waar zaten die vroeger?
Laaggeschoolde dwazekloten. Arme, misleide zielen: ze weten niet beter...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 16 september 2004, 22:29   #45
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die supplementaire 300.000 kiezers, kwamen ongetwijfeld door "het gekibbel" rond het gemeentelijk migranten-stemrecht. Als die mensen zullen inzien, dat dat "gemeentelijk stemrecht" , eigenlijk maar een storm in een glas water was, spelen jullie die 300.000 zo weer kwijt.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2004, 22:38   #46
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Laaggeschoolde dwazekloten. Arme, misleide zielen: ze weten niet beter...
Die zat blijkbaar.
Zijn dat geen clichés en vooroordelen? Jongen toch, kan het nog zieliger? Het electoraat van het Vlaams Blok is een weerspiegeling van alle lagen van de bevolking, de tijd dat het Vlaams Blok een marginaal partijtje was is reeds lang verleden tijd. Het Vlaams Blok is uitgegroeid tot een brede volkspartij, dat is de realiteit waar jij mee te leven hebt. Uw zwak argument doet helemaal niets af aan het feit dat er ook bij andere partijen veel mensen zijn die van vreemdelingen niets moeten weten.
Oud 16 september 2004, 22:40   #47
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Die supplementaire 300.000 kiezers, kwamen ongetwijfeld door "het gekibbel" rond het gemeentelijk migranten-stemrecht. Als die mensen zullen inzien, dat dat "gemeentelijk stemrecht" , eigenlijk maar een storm in een glas water was, spelen jullie die 300.000 zo weer kwijt.8)
Als je dat geloofd ben je nog dommer dan ik dacht. Wacht maar af, hopelijk hang je hier nog rond in 2006 zodat ik er u aan kan herinneren.
Oud 16 september 2004, 22:48   #48
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je dat geloofd ben je nog dommer dan ik dacht. Wacht maar af, hopelijk hang je hier nog rond in 2006 zodat ik er u aan kan herinneren.
Ik denk niet, dat uitgerekend jij, goed geplaatst zijt, om mij van domheid te verdenken.
Je sympathie voor hufters "�* la " Bert Eriksson, zegt dan weer veel over jouw intelligentie. 8) .
Wat 2006 betreft, denk maar niet dat P. Dewinter ooit kans maakt om burgemeester van Antwerpen te worden. Wie het in Ronse wordt, raakt mijn kouwe kleren niet.8)
Oud 17 september 2004, 02:47   #49
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
ik zaag normaal nooit op spelfouten, maar eer je nog eens iemand voor dom afschildert, best eens je vervoegingen nakijken, want zo'n kemel van een dt-fout komt niet echt overtuigend over.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2004, 05:22   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die zat blijkbaar.
Zijn dat geen clichés en vooroordelen? Jongen toch, kan het nog zieliger? Het electoraat van het Vlaams Blok is een weerspiegeling van alle lagen van de bevolking, de tijd dat het Vlaams Blok een marginaal partijtje was is reeds lang verleden tijd. Het Vlaams Blok is uitgegroeid tot een brede volkspartij, dat is de realiteit waar jij mee te leven hebt. Uw zwak argument doet helemaal niets af aan het feit dat er ook bij andere partijen veel mensen zijn die van vreemdelingen niets moeten weten.
Dat kan best zijn, maar ze stemmen toch niet voor een racistische partij.

Citaat:
Oud 17 september 2004, 10:42   #51
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Misschien zou men eens iets kunnen doen aan de oorzaken van deze terroristiche en andere gewelddaden. Het stoppen met steun aan de autoritaire regimes in Arabië en Afrika en het weghelpen van de armoede in deze regio's zal al veel doen denk ik. De enkele fundamentalisten die dan toch blijven ijveren voor een 'sharia-staat' zouden dan niet veel succes meer kennen. Geef de mensen terug hoop en zaai geen verderf!
Daar is de politiek correcte excuustruus weer.
In Saoeidi-Arabië is er geen armoede : het is een van de rijkste landen ter wereld. Niemand lijdt er honger : elke mannelijke burger heeft recht op een woning, een inkomen en - indien nog nodig -voedingspaketten, van overheidswege. Wel heb je d'r een superrijke superkaste, de koninklijke failie van de al Saoeds, een goede 21.000 man, die hun inkomen uit de olierijkdommen krijgen. Dat zijn minstens allemaal miljonairs die hun'verborgen' decadente Westerse levensstijl mogen verder zetten van de plaatselijke religieuse leiders in ruil voor pakken geld. Zolang de religieuse leiders zich laten betalen door de el-saoed's mogen ze vrijelijke hun sharia-wetten opdringen en hun religieus fanatisme blijven toepassen, zo lang ze de decadente levenswandel van de Al Soeds niet derangeren.
Alle terroristische moslimterreuracties werden gestuurd en gefinancierd vanuit Saoedi-Arabië door die 'sukkelaars 'die enkele miljoenen/miljarden keer meer dan u verdienen Steven.

Akrika : daarin wordt veel geld gepompt onder de vorm van ontwikkelingshulp, geld dat door corrupte machthebbers en clanleiders naar eigen zakken afgeleid wordt. Dat die arme moslimmekes hun clan- en regeringsleiders eens aanpakken. Punt is dat van zodra ze in aanraking komen met geld, ze even corrupt worden als diegene die ze bestrijden.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2004, 13:12   #52
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Dat kan best zijn, maar ze stemmen toch niet voor een racistische partij.
We beginnen er te komen, je geeft het al toe dat ook bij andere partijen mensen zitten die van vreemdelingen niets moeten weten. Hoeveel dat er juist zijn daar heb ik ook het raden naar. Over het al dan niet racistisch zijn van het Vlaams Blok daar heeft ieder zijn mening over, ik vind van niet. In het verleden hebben ze misschien de zaken iets te scherp gesteld maar dat was alleen maar omdat de andere partijen het altijd hebben doodgezwegen. Nu de andere partijen stilaan beginnen af te zien van hun politiek-correct discours zal het Vlaams Blok een gematigder koers gaan varen.
Oud 17 september 2004, 13:15   #53
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik zaag normaal nooit op spelfouten, maar eer je nog eens iemand voor dom afschildert, best eens je vervoegingen nakijken, want zo'n kemel van een dt-fout komt niet echt overtuigend over.
Dus iemand die een spellingsfout maakt is voor u een dommerik? Ik hanteer daarvoor andere criteria, ieder zijn meug zeker?
De ene discriminatie is blijkbaar de andere niet...

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 17 september 2004 om 13:18.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2004, 14:13   #54
ingenious

Standaard

Citaat:
Dus iemand die een spellingsfout maakt is voor u een dommerik? Ik hanteer daarvoor andere criteria, ieder zijn meug zeker?
De ene discriminatie is blijkbaar de andere niet...
nee hoor, ik maak ook wel eens spelfouten. maar als ik iemand voor dom uitmaak, zorg is dat er zo geen kemels instaan, want dat staat nogal dom.

Citaat:
Oud 17 september 2004, 15:14   #55
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
nee hoor, ik maak ook wel eens spelfouten. maar als ik iemand voor dom uitmaak, zorg is dat er zo geen kemels instaan, want dat staat nogal dom.
Dus als iemand een domme opmerking maakt mag ik daar niet op reageren omdat ik spellingsfouten maak? Als dat geen discriminatie is! Niet iedereen heeft de kans gehad zich ten volle toe te leggen op zijn studies ook al heeft men de intellectuele capaciteiten. Het valt trouwens op dat enkel linksen iemand aanvallen op schrijffouten, dat komt nogal laf en hautain over. Zo kennen we jullie.
Oud 17 september 2004, 15:15   #56
Weisse Wolf
Minister

Standaard

En ondertussen zijn we weeral afgeweken, of was dat de bedoeling???
Oud 17 september 2004, 15:18   #57
ingenious

Standaard

Citaat:
Dus als iemand een domme opmerking maakt mag ik daar niet op reageren omdat ik spellingsfouten maak? Als dat geen discriminatie is! Niet iedereen heeft de kans gehad zich ten volle toe te leggen op zijn studies ook al heeft men de intellectuele capaciteiten. Het valt trouwens op dat enkel linksen iemand aanvallen op schrijffouten, dat komt nogal laf en hautain over. Zo kennen we jullie.
jij mag van mij reageren op wie en wat je wil. ik zeg alleen dat je in het vervolg best geen kemels van dt-fouten maakt, als je een ander voor dom wilt verslijten. that's it.

trouwens, werkwoordvervoegingen eisen geen jarenlange studie hoor. gewoon een simpel inzicht in de regeltjes is voldoende. je leert dat ook niet aan de unief, dat is basiskennis van de lagere school, dat je dus niet lang hebt kunnen studeren is een flauw excuus.

Citaat:
Oud 17 september 2004, 23:22   #58
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
jij mag van mij reageren op wie en wat je wil. ik zeg alleen dat je in het vervolg best geen kemels van dt-fouten maakt, als je een ander voor dom wilt verslijten. that's it.

trouwens, werkwoordvervoegingen eisen geen jarenlange studie hoor. gewoon een simpel inzicht in de regeltjes is voldoende. je leert dat ook niet aan de unief, dat is basiskennis van de lagere school, dat je dus niet lang hebt kunnen studeren is een flauw excuus.
Het verklaard nog steeds niet waarom alleen linksen spellingsfouten gebruiken uit persoonlijke rancune...
Oud 17 september 2004, 23:24   #59
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het verklaard nog steeds niet waarom alleen linksen spellingsfouten gebruiken uit persoonlijke rancune...
Jij doet het uit domheid ??????????
Oud 17 september 2004, 23:50   #60
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Jij doet het uit domheid ??????????
Denk je nu echt dat je door mij te ridiculiseren iets gaat bereiken? Het bevestigd aleen maar wat we al veel langer wisten, linksen zijn laf en hebben een hoog mietjes-gehalte.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be