![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de heibel rond deze affaire meer te maken heeft met de origine van de zangeres dan met de strekking van het gezin waarin ze is opgegroeid.
Volgens mij hebben we hier eerder te maken met een zaak van anti-Vlaams racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Minister-President
|
![]() [quote="alpina"]
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Eimar Quinn? Heeft die sindsdien nog veel succes gehad dan? Ik heb geloof ik één keer 'n interview met haar gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Ze heeft toch maar mooi de soundtrack van Stille Waters mogen inzingen he
![]() Een wereldster is ze niet geworden, maar ze heeft toch de status van Hevia bereikt na haar eurosongwinst. Maar als de naam Hevia u niks zegt, dan begrijp ik uw post wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat het bericht mij als vlaams-nationalist sterk verveeld. Een deel van de Vlaamse beweging kan het blijkbaar nog steeds niet laten aan te leunen bij fascistisch gedachtengoed ![]()
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zijn stokpaardje zenne :het verwerpelijke rechts gedachtengoed,wie ben jij om wie dan ook de les te spellen ivm dit schandelijke waalse gepest. Jij zou (en dat weet ik wel1000000% zeker)nooit maar iets zeggen indien het om een links getint persoon ging. Maar hup daar heeft hij weer een stok om mee te slaan. Ivm op de blaren gaan zitten ,doe jij dat dan ook nog steeds wegens je o zo schandelijke verleden?! Ik ben niet door een vriendengroep aangesloten bij het gedacht dat ik nu heb. Dat heb ik voor mezelf wel uitgemaakt! En dat zal zo blijven ook,ik heb zo een grondige hekel aan kazakken draaiers niet te doen begot! En wat crimineelke zegt ivm dat een deel van de vlaamse beweging sympatieen zou hebben voor het facistisch gedachtengoed,dat is een kleine minderheid zenne en waarom denk je ?! Ze belichamen iets dat staat voor orde en tucht ,voor het germaanse volk,voor het eigen zijn enz... Al klap ik de wandaden niet goed ,ik spreek enkel van bepaalde punten die aanvaardbaar zijn ,wat een ander er ook van moge zeggen en denken. Nietwaar piano heheheeheheheh... ![]() En indien waar is dat deze dame het rechts gedachten goed verraden heeft en ontkent ,dan heb ik geen enkel respect en wat dan ook voor compassie met haar. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Daar hebt u gelijk in
![]() Toch een schande heel dat spektakel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heheheh...daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! ![]() En ik was al effe terug online zenne,gene schrik. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ken Soetkin en heb de gelegenheid gehad met haar te praten.
Zij komt uit een zeer Vlaamsgezinde familie. Haar vader, Ivo baatte vroeger De Leeuw van Vlaanderen uit. Het is dan ook niet moeilijk te begrijpen hoe zij op de manifestaties terechtkwam waar zij ooit was. Zij heeft echter al herhaaldelijk afstand genomen van haar vroegere daden en is inderdaad lid (geweest) van Vrijbuiter. Iets wat de echte harden blijkbaar zien als veraad. Ik noem het gewoon wijsheid. Soetkin is helemaal niet staatsgevaarlijk en extreem Vlaamsnationalistisch. Indien ze dat wel was, zou ze nooit bij Urban Trad gaan zingen, een groep met een uitgesproken Belgisch profiel. Ze zou zich ook niet zo goed voelen tussen haar anderstalige allochtone leerlingen. Wat haar bovendien siert, is dat ze nooit een geheim gemaakt heeft van haar verleden, ook niet tegenover Yves Barbieux de bezieler van de groep, noch tegenover het management. Zij zei deze morgen op de radio zelfs te begrijpen waarom ze geweerd wordt. Ik vind haar een grote madam! Zelfs al zou ze nog stiekem Vlaams nationaliste zijn. Indien zij haar muziek niet misbruikte om die ideeën te verspreiden, zie ik geen probleem. Ik heb zeer donkerbruine vermoedens dat andere Vlaamse artiesten veel aangebrander zijn dan Soetkin, maar zij zijn zo "slim" om dit te verbergen. Slim mag je voor mij ook vervangen door achterbaks.
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Achterbaks is dat je maar eens moest laten blijken dat je rechtsgezind bent in dat artiesten wereldje ,in je gezicht wellicht zeggen: oh das niet erg ,en achter je kont je in een cordon stampen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Ten andere, dat bericht ken ik al lnager dan vandaag. Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat maakt het nu uit of de broer van haar daar nog steeds zit? Is het om dat jou neef extreemrechtse ideeen heeft dat jij die ook hebt??
Als de dame zelf zegt dat ze vroeger bij die groeperingen geweest is en zegt dat ze met haar verleden heeft gebroken is de zaak toch af zeker!! Moet je jaren de gevolgen dragen van dingen die je gedaan hebt op een leeftijd dat je nog geen zelfbewuste beslissingen kunt nemen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat je nooit spijt moet hebben van dingen die je gedaan hebt ,enkel van dingen die je nog niet deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja sorry, Piano, maar ik kan je in deze geen gelijk geven.
Mijn vader deelt mijn politieke visie niet, maar dat betekent toch niet dat ik groot genoeg ben om zelf te denken.
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Wat moet het leuk zijn om als jeugdige uiterst-linkse revolutionair de volwassenheid in te stappen! Alle wegen staan voor jou open:
- Je kan minister van sociale zaken worden in België. - Je kan minister van Binnenlandse zaken worden in België. - Je kan minister van Energie worden in België. - Je kan minister van Buitenlandse Zaken worden in Duitsland (als je tenminste banden had met de RAF en je tegen de politie "verzet" hebt). - Je mag burgemeester worden. - Je mag ..... Mvg. vanwege "het"!
![]() |
#59 |
Partijlid
|
![]() toch demax, dat mensen met positieve ideeen, verdraagzamen, en bewusten goeie kansen krijgen?
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |