![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de kranten leest dan vraag je je op de duur af of er nog een familie van Marokkaanse afkomst is waarvan er niemand in "den bak" zit of gezeten heeft.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, als de verbruining van Europa écht zo'n problemen geeft, dan gaan we nog zware tijden tegemoet met temperaturen en weer zoals gisteren en vandaag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je moet schijten dan moet je gewoon naar de plee gaan. Natuurlijk, minder inwoners = minder criminaliteit. Maar je kan autochtone Vlamingen niet uit Vlaanderen schoppen he slimpie. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Deze hele post #4 hierboven van Superstaaf is niet alleen een apologie van racisme maar een keiharde oproep tot verhoogd racisme. Ik hoop dat het nodige gedaan wordt om die te verwijderen.
|
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Hmm, ik word altijd eerst rood voor ik bruin word. Tenzij ik een sunblock smeer natuurlijk. Maar u heeft gelijk, rood zijn is lastiger en pijnlijker, dus inderdaad problematischer.
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men weet dat tachtig procent van de gevangenispopulatie uit mensen van vreemde afkomst bestaat - we houden dan zelfs nog geen rekening met de enkelbandjes en de strafjes onder de drie maanden, noch met de werkstrafjes - dan betekent dit ook dat 20% uit autochtone belgen bestaat. Hieruit kan ik dus afleiden dat in verhouding ook slechts 20% van de autochtone bevolking een .... en nu zoek ik het woord: andere(?) lagere(?) foute(?)... sociale achtergrond hebben. Dit zouden we dus evenzeer kunnen ontdekken in de werkloosheidscijfers, waarbij enkel 20% van de werklozen/bijstandtrekkers etc... uit autochtonen zou mogen bestaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 mei 2014 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Genoeg gekleurd licht mengen geeft een wit licht, maar dat ga je nooit bereiken met het mengen van verf. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme is niet verboden Eno.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Post 49 is een oproep tot censuur en een beschadiging voor het begrip vrijheid van meningsuiting.
Ik hoop dan ook dat de moderatie zich niets aantrekt van deze belachelijke post. |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is 9% en geen 80% bron: http://www.vdab.be/trends/kik/doc/Ki...onen200903.pdf Laatst gewijzigd door eno2 : 19 mei 2014 om 11:49. |
|||
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu gij weer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 | |