![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Awel mensen, het is zover. vanaf heden is mijn kachel aan. De bekende stoffige lucht van een nazomerse kachel die voor het eerst weer gaat branden hangen al in mijn woonkamer. Het is gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() Hier brandt het ook al. Lekker aangenaam.
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moest daarstraks aan deze topic denken tijdens het winkelen. Er liggen potverdorie al chocolade Sinterklaaspoppetjes in de winkels. DAT is pas de zomer met een shock-effect afsluiten en de winter met overslaan van de herft inluiden! De school is nog maar net begonnen en daar zijn ze al... dat vond ik een veel erger teken dan het feit dat ik mijn kachel moest aansteken hoor!
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon die kachel aansteken en genieten. Elk seizoen heeft zijn charmes. Het is heerlijk om in je T-Shirt een eind te kunnen gaan fietsen, maar ik hoop elk jaar even hard op een dik pak sneeuw (het bos ligt er dan prachtig bij). Uiteindelijk is de zomer ook maar die genietbare zomer omdat je er elk jaar eerst een hele winter lang op moet wachten. Ik kijk nu uit naar de eerste sneeuvlokjes (hoewel dat wel eens pas januari kan worden, en dan is het nog niet altijd ne vette), en in maart begin ik uit te kijken naar de eerste korte rokjes op de Oude Markt. Bring it on.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet iemand 'den grooten truuk' hoe je het moet aanpakken bij ryanair? Vroeg boeken? laat boeken? enkel boeken op de free-rides? ik zag verleden week dat je op 16/10 en terug op 18/10 (ongeveer) gewoon voor 0.01 euro naar Dublin kon vliegen! (wel nog die stomme tax + visaboete bijrekenen natuurlijk)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() visaboete?
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gaan we niet daar ook al ons beklag over doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de truc is een paar maaden op voorhand boeken, en dan de goedkoopste dag uitkiezen. met geluk vind je inderdaad een ticket voor 0,01 euro. hetzelfde geldt voor virgin. de nieuwe slogan van virgin is iets met 'first minute', ze willen van de late boekingen af. hoe vroeger je boekt, hoe beter. zo ben ik met 130 euro naar madrid gevlogen, en terug. als ik 3 weken eerder had geboekt, was het nog geen 90 euro geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het maanden op voorhand boeken klopt niet helemaal. Eind juli was heenvlucht 40 euro en terugvlucht 10 dagen later 60 euro. Enkele weken nad�*t ik al geboekt had was terugvucht ineens slechts 20 euro!
Die stomme tax was wel 34 euro!!! (krijg je pas te zien nadat je geboekt hebt) De visakost is 5 euro per persoon. Voor een vlucht van 0.01 euro is het dus al minstens 39 euro per persoon aan extra kosten. (voor Carcassonne; de taksen voor Dublin of andere bestemmingen weet ik natuurlijk niet).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De afzetters! Ze zouden u gvd geld moeten toesteken om u naar Carcassonne of elders te vervoeren! *g*
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Schepen
|
![]() Een opruimingspremie?
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jullie zijn softies.
![]() Nu al de kachel aan?! Ik ben een diehard. Ik hou het nog zeker vol tot midden oktober. Een dikke trui, sloten koffie en thee helpen ook wel. Mijn buurman heeft een open haard. Als die begint te stoken, profiteer ik ook. ![]() En op tijd gaan slapen natuurlijk. Eigenlijk heb ik geen zin om die kachel zuiver te maken. Dat is altijd een merde.
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |