Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 22 mei 2014, 07:04   #41
sepper
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik geloof u graag dat het slecht gespeeld toneel was, met slechte acteurs.
Daar ik geen TV heb, kan ik het niet zélf beoordelen.

Wat die 'spionage-dienst' betreft: mij zou het niet bepaald verbazen mocht blijken dat die écht bestaat.
Zolang evenwel niemand met duidelijke bewijzen afkomt, spreek ik me er liever niet over uit.
Zo'n spionagediensten bestaan echt. Elke partij heeft die, denk maar KOSMOS en Vlaams Blok.
sepper is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:10   #42
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verder nog: denk je dat alle andere partijen zo onschuldig zijn? Deze partijen bestaan al veel langer, en ik denk dat ze hun weg iets beter kennen in het bos voorbij de achterdeurtjes van BE...
8<
OpenVLD is wel de laatste die het over ethiek moet hebben. Ik herinner mij het terug 'wegkopen' van een overgelopen mandataris. Was het niet monchichi Somers die daar verantwoordelijk voor was?
hamac is offline  
Oud 22 mei 2014, 07:13   #43
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Uiteraard bestaan zo'n 'spionagediensten'. Alleen zijn ze niet zo sexy als de MI6 en vergiftigen ze geen journalisten of politieke tegenstanders met polonium-210.
Zeus is offline  
Oud 22 mei 2014, 14:50   #44
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Uiteraard bestaan zo'n 'spionagediensten'. Alleen zijn ze niet zo sexy als de MI6 en vergiftigen ze geen journalisten of politieke tegenstanders met polonium-210.
De woordvoerder van Gwendolyn Rutten laat dan weer weten dat Rutten Bart De Wever over het voorval heeft aangesproken in de coulissen van de VRT gisteravond. De Wever zou haar hebben bevestigd dat hij na de opname van "Jambers in de politiek" had vernomen dat de informatie over de peiling niet klopte, maar dat het niet meer mogelijk was de betreffende passage niet uit te zenden.

Besluit: De Wever vertelt zo maar wat omdat zijn spionage bij de andere partijen faalt. Ofwel liegt De Wever weer.

Besluit nr. 2: mensen die klikkers in dienst nemen of andere partijen laten bespioneren, deugen niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 mei 2014 om 14:51.
Het Oosten is offline  
Oud 22 mei 2014, 15:29   #45
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Ik las in een reactie op dit bericht een bijdrage van iemand die (met naam)beweert dat hij door IVOX werd gecontacteerd in deze peiling. Het is een persoon die regelmatig deelneemt aan de peilingen van dat bureau en door de leugens van Ivox nu zijn verdere deelname aan enquetes heeft afgezegd.
omaplop is offline  
Oud 22 mei 2014, 15:38   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vuilspuiterij door Bart De Wever. 'Onder de gordel slaan' noem ik dit.
Uiteraard is het de schud van De Wever.
Van wie anders?
Van al de rest weet toch iedereen dat ze de eerlijkheid en betrouwbaarheid zelve zijn?
Waarom anders doen ze het zo goed in de peilingen?
Oud 22 mei 2014, 15:42   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik las in een reactie op dit bericht een bijdrage van iemand die (met naam)beweert dat hij door IVOX werd gecontacteerd in deze peiling. Het is een persoon die regelmatig deelneemt aan de peilingen van dat bureau en door de leugens van Ivox nu zijn verdere deelname aan enquetes heeft afgezegd.

Dat er hier gelogen wordt tegen de klippen van de hel aan lijkt me duidelijk.

Je ziet van hier dat Ivox gaat toegeven dat ze een geheime peiling hielden terwijl de voorwaarde was dat ze enkel, onder welbepaalde voorwaarden, het licht mocht zien.
We kunnen toch wel raden wat die voorwaarden waren?
Oud 22 mei 2014, 15:46   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De woordvoerder van Gwendolyn Rutten laat dan weer weten dat Rutten Bart De Wever over het voorval heeft aangesproken in de coulissen van de VRT gisteravond. De Wever zou haar hebben bevestigd dat hij na de opname van "Jambers in de politiek" had vernomen dat de informatie over de peiling niet klopte, maar dat het niet meer mogelijk was de betreffende passage niet uit te zenden.

Besluit: De Wever vertelt zo maar wat omdat zijn spionage bij de andere partijen faalt. Ofwel liegt De Wever weer.

Besluit nr. 2: mensen die klikkers in dienst nemen of andere partijen laten bespioneren, deugen niet.
En jij gelooft de woordvoerder van de VLD op zijn woord, uiteraard.

Nog drie dagen en we zullen met zekerheid weten wat er zich wel en niet in de coulissen heeft afgespeeld. Ook zonder dat deze of gene woordvoerder de schade probeert te beperken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be