![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de massieve overwinning van de N-VA zullen er nu toch wel een aantal "halve gare's " in de parlementen zitten , want het niveau van lang niet iedereen op hun lijsten is om over op te scheppen. Laatst gewijzigd door Pericles : 26 mei 2014 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan voorspelden de VB'ers dat het VB misschien dan op Vlaams en federaal niveau wel wat zou verliezen, maar dat ze op Europees niveau zéker fors zouden vooruitgaan! We hebben het gemerkt, ja: Annemans behoudt nét zijn zetel en mag moederziel alleen in het EP gaan zetelen.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben daar net heel blij om. Een Europese stem voor Vlaams Belang was mijns inziens de enige morele. Vlaams Belang heeft zich duidelijk als eurokritisch geuit. De thema's van separatisme en republicanisme die ik niet steun, spelen hier minder. Gerolf Annemans komt ook als een aimabel man over.