Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 26 mei 2014, 11:43   #41
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Als die 2% op de juiste plaatsen kwam (om de kiesdrempel te halen), dan kan deze redenering inderdaad kloppen.

Daarom dat ik altijd zei dat - vanuit tactisch standpunt voor N-VA - het ideaal was als het VB telkens de feitelijke kiesdrempel (in sommige provincies ligt die hoger dan 5%) net haalde. Net zoals het beter was geweest als PVDA de kiesdrempel had gehaald in Antwerpen.
Ik vind het vooral jammer dat Joris Van Hauthem niet meer in het Vlaams parlement zit , want dat was een zeer goed parlementariër .
Door de massieve overwinning van de N-VA zullen er nu toch wel een aantal "halve gare's " in de parlementen zitten , want het niveau van lang niet iedereen op hun lijsten is om over op te scheppen.

Laatst gewijzigd door Pericles : 26 mei 2014 om 11:46.
Pericles is offline  
Oud 26 mei 2014, 12:30   #42
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik vind het vooral jammer dat Joris Van Hauthem niet meer in het Vlaams parlement zit , want dat was een zeer goed parlementariër .
Door de massieve overwinning van de N-VA zullen er nu toch wel een aantal "halve gare's " in de parlementen zitten , want het niveau van lang niet iedereen op hun lijsten is om over op te scheppen.
Van Hauthem was inderdaad een vrij goed parlementariër.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 26 mei 2014, 12:42   #43
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Annemans zou de champagne beter nog niet uithalen. Het is zeer nipt. Als sp.a nog net iets beter scoort, is hij zijn zetel aan sp.a kwijt.
En dan voorspelden de VB'ers dat het VB misschien dan op Vlaams en federaal niveau wel wat zou verliezen, maar dat ze op Europees niveau zéker fors zouden vooruitgaan! We hebben het gemerkt, ja: Annemans behoudt nét zijn zetel en mag moederziel alleen in het EP gaan zetelen.
Miauw! is offline  
Oud 26 mei 2014, 12:47   #44
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Idd, ik ga niet ontkennen dat ik niet genoten heb van sommige tussenkomsten van Van Hauthem.
Oud 27 mei 2014, 11:59   #45
Tóraí
Lokaal Raadslid

Tóraí's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jammer dat annemans het haalde
Ik ben daar net heel blij om. Een Europese stem voor Vlaams Belang was mijns inziens de enige morele. Vlaams Belang heeft zich duidelijk als eurokritisch geuit. De thema's van separatisme en republicanisme die ik niet steun, spelen hier minder. Gerolf Annemans komt ook als een aimabel man over.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be