![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Merkwaardig genoeg maken we voor de tweede groep gekken geen vergelijkingen met de jaren 30 of 40 en noemen we die niet racistisch. Laatst gewijzigd door Ulrik : 31 mei 2014 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel beter, laat ons hopen dat ze weerstand bieden bij hun arrestatie.
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet of dat voor de ouders ook beter zou zijn. Die zullen antwoorden willen, een motief; hoewel ik betwijfel of ze dat ooit zullen krijgen. Hoe 'verantwoord' je een moord die overduidelijk en in de letterlijke betekenis 'zinloos' was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans is groot dat ze al een strafblad van 2 km. hebben en nu eigenlijk in de bak zouden moeten zitten voor de komende 10 jaar.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila , eentje heeft zichzelf al aangegeven en kan zijn 30 jaartjes al gaan zitten.
![]() Bijkomend voordeel : ook 30 jaar niet kweken. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 1 juni 2014 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij in deze zaak is opgevallen is dat ze hierover in Brugge zo achterbaks, hypocriet ontkennend over doen. 'In Brugge gebeurt zoiets niet' heb ik verschillende keren gehoord op het nieuws. Jammer voor die hypocrieten maar het is gebeurt dus stop gewoon met achterbaks te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog veel meer. En dan gaan ze zich afvragen hoe het mogelijk is dat de maatschappij zo gewelddadig is geworden , terwijl ze daar zelf verantwoordelijk voor zijn. Verontwaardigd doen en zelf een ton boter op je hoofd hebben, je moet maar durven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kranten blokletterden dat één van de 'daders' zich zou aangegeven hebben bij de Politie.
Bron Iemand die de 'dader' waarschijnlijk al 'ingelicht' heeft in de zin van: geef u snel zelf aan dan kom je er daarna misschien beter uit. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
??? Inderdaad: ik heb nog NOOIT gehoord dat er in Brugge zoiets gebeurd is. "het nieuws"... ??? Sensatie². "het is gebeurt" ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is belangrijker dan de gazettenpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() fait divers van een week geleden : aanslag op het Joods museum in Brussel.
Gaan de politici die (voor de verkiezingen) de aanslag op het Joods museum afkeurden,en over elkaar struikelden om toch maar op TV te komen, nu daadwerkelijk iets doen of gaan ze (na de verkiezingen) de ogen sluiten zoals altijd ? http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...marseille.aspx
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() De meeste drama's de laatste jaren waren met niet-Belgen. De politie-agente in Lot, de moordpartij in Wemmel, de verkrachtende taxi-chauffeur in Brussel, de steekpartij met Joe van Holsbeeck, de psychopaat met granaten in Luik, de moord bij het Joods museum en nu de steekpartij in Brugge. Bij Belgen zijn er uiteraard ook drama's te vinden, maar de verhoudingen kloppen niet.
De overgrote meerderheid van de allochtonen zijn fatsoenlijke mensen, maar het probleem is dat je ook die 10% compleet fucked up mensen mee importeerd waaronder verkrachters, moordenaars, straatbendes, dieven etc etc. Bij Belgen is dat probleem nu eenmaal niet zo groot omdat de mensen hier in een stabiele, gezonde omgeving opgroeien. Daarom vind ik de houding van N-VA de gezondste: respect voor de huidige allochtonen en nieuwe allochtonen beperken. Ik wil echt niet eindigen met een Vlaanderen zoals Zuid-Afrika, leven in angst is nog veel erger dan leven met fijn stof of armoede.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 1 juni 2014 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wie s’ nachts met een vleesmes van 20 cm de straat op gaat die heeft plannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Ja,peperduur is het niet een vleesmes,met een aardappelschilmesje kan je evengoed iemand doden hoor.Net zo makkelijk.Waarschijnlijk was die te bot en dacht hij met deze vleesmes kan ik zeker uithalen.
Want dat is het.Die dader wilde uithalen!Wel dat het gerecht nu ook eens uithaalt naar die kerel!Zonder pardon levenslang! Maar ja,de advocatuur staan in de rij om die kerel verdedigen,want dit komt in het nieuws.Gratis reclame.En zoals altijd beginnen die advocaten over hun ongelukkige jeugd...Precies dat je het recht hebt om gruwelijke feiten te plegen zonder straf! Ik weet nu al wat de dader ga zeggen.Het slachtoffer lokte het uit!Hij was agressief,ik moest m'n eigen verdedigen,daarom had ik een vleesmes bij. Zou het strafblad eens willen zien.Van die 2 daders. Laatst gewijzigd door fabianen : 1 juni 2014 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...tificeerd.aspx
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je neemt in Vlaanderen geen mes mee om je te verdedigen, want je moet je hier niet verdedigen. Ik zou dus liever stellen: Wie s’ nachts met een vleesmes van 20 cm de straat op gaat die heeft agressieve plannen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |