Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2004, 14:00   #41
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Feit is, dat een schadevergoeding was toegekend.8)
Klopt, aan de staat, niet aan de rijkswachters.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:01   #42
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Mag ik even tussendoor vragen wat sommigen hier in godsnaam bezielt om een moord goed te praten?

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:04   #43
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wij betalen uit onze eigen zak jaarlijks 5.583.075,20 €[font=Arial][font=Verdana][size=2] (of ca. 225 miljoen BEF) overheidsdodatie (ons geld) aan het Vlaam$$ Blok. Mijn belastingsplafond is ook al lang bereikt zelle! [/size][/font][/font]

Misschien moeten we aan het Blok een edelmoedige geste vragen om uit hun eigen zak die 17.000 euro te betalen. Dan houden ze toch nog 5.566.075,20 euro over. Dat zullen ze wel overleven denk ik.
k'ben nu niet zo direct partij-gebonden..... maar is dat alléén t'blok die geld krijgen of zijn de andere partijtjes gelijk de tjeeven, de sossen en de blauw daar ook bij ???????

misschien zouden we van dikke Lou uit de walen, die niet anders doet dan voor belgique reclame gaan maken in d'afrikaanse landen en die sukkelaars hoop gaat geven, zijn vette pree ne keer een beetje moeten afromen...... dan gaat de familie van Semiraake geld hebben om hunnen advocaat te betalen !

Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 18 september 2004 om 14:05.
ICE-MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:08   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Deed Samira hier geen asielaanvraag omdat ze door haar familieleden aan een oude perverseling werd uitgehuwelijkt? Zijn dat diezelfde familieleden die nu schadevergoeding wensen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:10   #45
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Je moet wel goed gek zijn om uw misdaad op video op te nemen.
Op de video ziet men mensen die hun instructies, zorgen dat de uitgewezene de andere passagiers niet kan storen, uitvoeren.
Voor zover ik weet was “het kussentje” geen uitvinding van die bewuste rijkswachters.
Allez Bobke moeten we dan vanaf nu fabrikanten van hoofdkussens ook gaan aanspreken als iemand wordt verstikt in zijn bed met een kussen.
Iemand bedwingen of iemand vermoorden is toch nog een groot verschil hee
Oud 18 september 2004, 14:11   #46
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Deed Samira hier geen asielaanvraag omdat ze door haar familieleden aan een oude perverseling werd uitgehuwelijkt? Zijn dat diezelfde familieleden die nu schadevergoeding wensen?
Zou dat er iets toe doen? Denk goed na... en op deze manier: gaat het hem hier over mensen die schadevergoeding moeten krijgen of anderen die schadevergoeding moeten geven?

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 18 september 2004, 14:13   #47
ICE-MAN
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
t'schijnt dat ze de bedoeling had om via ons land in Italië te geraken.... daar had ze een nicht die goed haren boterham (of ciabatta) verdiende in de prostitutie... en waarschijnlijk zag ze zo'n jobke ook wel zitten.... dat is haar familiale "achtergrond"

toen ze hier tegen de lamp liep wilde niemand van haar familie haar kennen, tot ze wisten dat er geld te rapen viel !
Oud 18 september 2004, 14:14   #48
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Dit is nu net wat ze niet gedaan heeft. Ze zat gewoon wat te zingen (uit angst)
En dat ze in haar broek gedaan heeft is doordat ze in shock was gegaan door de handeling van die 2 rijkswachters! dit is een normaal medisch verschijnsel.
Pittig detail is, dat ze dit al zagen gebeuren, voor ze gestorven was. Toch hebben ze het vertikt haar eens te controleren.
Een samenleving die dit soort sadistische wreedheden tolereert is een democratische rechtstaat onwaardig!
het is toch weeral ongelooflijk om te zien hoezeer bepaalde Blokkers dit soort toestanden gewoon ontkent ofwel de schuld bij Adamu zelf legt, hoewel de getuignissen en de videobeelden duidelijk de waarheid hebben laten zien...walgelijk
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:16   #49
ICE-MAN
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Zou dat er iets toe doen? Denk goed na... en op deze manier: gaat het hem hier over mensen die schadevergoeding moeten krijgen of anderen die schadevergoeding moeten geven?
waarom zijn die die moeten "krijgen" enkel geinteresseerd als 't kalf verdronken is en zouden zij die moeten "geven" er niet beter voor zorgen dat zulks niet "hoeft" !
Oud 18 september 2004, 14:16   #50
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
t'schijnt dat ze de bedoeling had om via ons land in Italië te geraken.... daar had ze een nicht die goed haren boterham (of ciabatta) verdiende in de prostitutie... en waarschijnlijk zag ze zo'n jobke ook wel zitten.... dat is haar familiale "achtergrond"

toen ze hier tegen de lamp liep wilde niemand van haar familie haar kennen, tot ze wisten dat er geld te rapen viel !

Hier is iemand vermoord, mensen. [size=4]HALLO!!!??!? [/size]

Oud 18 september 2004, 14:18   #51
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
waarom zijn die die moeten "krijgen" enkel geinteresseerd als 't kalf verdronken is en zouden zij die moeten "geven" er niet beter voor zorgen dat zulks niet "hoeft" !
Eerste vraag snap ik geen hol van. Tweede vraag vind ik dom. Je zegt dat ze ze niet hadden moeten vermoorden, dan. Lijkt me nogal logisch, nee?

Oud 18 september 2004, 14:27   #52
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

ze is uiteindelijk gerepatrieerd en dat is het voornaamste.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:33   #53
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ze is uiteindelijk gerepatrieerd en dat is het voornaamste.
en u vraagt zich af waarom u maar werkloos blijft. Als ik als werkgever de walgelijke dingen lees die u hier op dit forum alleen al neerpent weet ik al genoeg me dunkt...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:51   #54
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Allez Bobke moeten we dan vanaf nu fabrikanten van hoofdkussens ook gaan aanspreken als iemand wordt verstikt in zijn bed met een kussen.
Iemand bedwingen of iemand vermoorden is toch nog een groot verschil hee
Niet de fabrikant maar de opdrachtgever.
Ik sprak het vonnis niet uit maar een rechter aan de hand van videobeelden en getuigenverklaringen..
Gaat gij het op video opnemen als ge iemand wilt vermoorden?
Oud 18 september 2004, 14:53   #55
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik sprak het vonnis niet uit maar een rechter aan de hand van videobeelden en getuigenverklaringen..
Moord is niet altijd met voorbedachte rade, Bobke. Maar het blijft wel moord.

Oud 18 september 2004, 15:04   #56
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
flikken staan nu niet echt bekend als de meest intelligente figuren.
Die flikken hebben doodslag gepleegd met voorbedachte rade.
Waarom?
Wanneer men iemand de luchtwegen afsnijd met een kus (zoals te zien is) moet men weten dat dit maar een beperkte tijd uithoudbaar is voor de persoon in kwestie. Wanneer men besluit toch nog verder te gaan, weet men dat de persoon in kwestie in de problemen zal komen. Wat hierbij ook gebeurt is.
Dat ze al in de problemen zat, was al duidelijk en konden ze opmerken toen ze haar ontlasting niet kon ophouden tengevolge van een shock toestand. Toch hebben ze besloten nog verder haar luchtwegen af te sluiten met die kus. Hoewel geen enkel teken van weerstand te bespeuren viel op de video en door de getuigenissen van omstaanders (die hun protest lieten merken tav die rijkswachters voor hun gedrag tov dat meisje, voor de feiten) besloten ze toch haar in een wurggreep te nemen met een kus.
Dit is tegen alle deontologische codes en procedures in!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 15:21   #57
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en u vraagt zich af waarom u maar werkloos blijft. Als ik als werkgever de walgelijke dingen lees die u hier op dit forum alleen al neerpent weet ik al genoeg me dunkt...
wat ben jij toch een goeierd, seba.
xenofilie is morele zelfbevrediging.
rommel opkuisen achteraf.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 15:41   #58
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou

Hier is iemand vermoord, mensen. HALLO!!!??!?
Was dat de uitspraak van de rechter ?
Oud 18 september 2004, 15:48   #59
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kort samengevat: jij bent voor het vermoorden van asielzoekers als ze niet terug willen naar hun land van origine.

Het kussentje is nu wel afgeschaft. Welke dodingsmiddelen stel je dan voor ipv dit kussentje? Doe eens een suggestie. Je kan altijd op mijn website gaan snuffelen om te zien hoe ze dat vroeger deden: in den goeide ouwe tijd toen moord op ongewensten nog wettelijk geregeld was.

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 september 2004 om 15:49.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 15:53   #60
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
flikken staan nu niet echt bekend als de meest intelligente figuren.
Die flikken hebben doodslag gepleegd met voorbedachte rade.
Waarom?
Wanneer men iemand de luchtwegen afsnijd met een kus (zoals te zien is) moet men weten dat dit maar een beperkte tijd uithoudbaar is voor de persoon in kwestie. Wanneer men besluit toch nog verder te gaan, weet men dat de persoon in kwestie in de problemen zal komen. Wat hierbij ook gebeurt is.
Dat ze al in de problemen zat, was al duidelijk en konden ze opmerken toen ze haar ontlasting niet kon ophouden tengevolge van een shock toestand. Toch hebben ze besloten nog verder haar luchtwegen af te sluiten met die kus. Hoewel geen enkel teken van weerstand te bespeuren viel op de video en door de getuigenissen van omstaanders (die hun protest lieten merken tav die rijkswachters voor hun gedrag tov dat meisje, voor de feiten) besloten ze toch haar in een wurggreep te nemen met een kus.
Dit is tegen alle deontologische codes en procedures in!
Dat er zware fouten gemaakt zijn staat als een paal boven water.
Dat zelfs flikken zo dom zijn om een doodslag met voorbedachten rade op video op te nemen geloof ik niet.
Heeft de rechter ze veroordeeld voor doodslag met voorbedachten rade ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be