![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even tussendoor; wat zijn opiniemakers? zijn dat mensen die er voor zorgen dat andere mensen (of het gepeupel...) denken zoals zij dat graag willen? Ik vind dat het een blijk is van absolute arrogantie zichzelf opiniemaker te noemen, sommige journalisten doen dit. Zo ga je er van uit dat de 'mensen' te dom zijn om zelf een opinie te vormen.(wat eigenlijk niet altijd onwaar is...) |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Euh, hij is zeker partijdig, maar ik weet wel niet zo héél goed bij welke partij ik hem moet plaatsen...' Komaan zeg! ![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 8 juni 2014 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de meest onnozele reactie van de maand. Zelfs onze waalse huisvrouw kraamt zulke dingen niet uit. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, ik zou zelf verdergaan en stellen dat je in discussies al hebt verloren op het moment dat je de ander als 'loser' moet bestempelen