Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2014, 20:47   #41
Another Jack
Banneling

Standaard

Ja Zipper, dat flutverhaal gaat u blijven achtervolgen.
Wist je trouwens dat op de opendeur-dagen van Elishout de pensen gemaakt door de leerlingen beenhouwerij zeer gegeerd zijn?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2014 om 20:51.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 20:49   #42
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Interessant. Degene die misdaden tegen kinderen komt aanklagen wordt zelf beschuldigd van die misdaden. Ondertussen toont men geen interesse in te gaan op de grond van de zaak. België in het klein?

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2014 om 20:51.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 20:50   #43
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Marcel Vervloesem van de werkgroep morkhoven levert al jaren goed werk naar het opsporen van pedocriminelen in heel Europa.
Onzin, die man bleek zelf een enorme collectie pedofileus materiaal te hebben op zijn pc. In DS vermelden ze indertijd dat hij ook psychische problemen had. Die kerel is gewoon een (pedofiele) nutcase.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 20:57   #44
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Onzin, die man bleek zelf een enorme collectie pedofileus materiaal te hebben op zijn pc. In DS vermelden ze indertijd dat hij ook psychische problemen had. Die kerel is gewoon een (pedofiele) nutcase.
Een VZW die zich inzet tegen pedofilie krijgt dat elke dag binnen.

Als een politieman zich op zo'n zaak moet focussen dit op zijn PC heeft staan, concludeer jij dan het zelfde?

Zelfs als het waar is dat Vervloesem pedofiel is, doet dat totaal geen afbreuk aan het goede werk dat hij in het verleden geleverd heeft.
Er zijn talrijke arrestaties geweest, en netwerken opgerold op basis van het werk van Vervloesem.

Noem hem een pedofiele nutcase, mij best al denk ik er anders over.

Maar doe me een plezier en bekijk die video over de zandvoort files in post 1

Ik denk dat je na afloop anders piept.
Niet alleen Vervloesem, maar de hele VZW Morkhoven kreeg problemen om wille van die zaak
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:03   #45
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Afgestudeerd in januari 2012, vertrokken naar AU op 9 feb 2012.
Daarna 3 maanden NZ, en 6 maanden Azië.

Ik irriteer me mateloos aan het ongeloof hier, maar als het niet anders kan post ik hier alle stamps met data erbij

Wat een botte mensen hier
Bespaar je de moeite om die persoonlijke gegevens hier allemaal open en bloot te posten. Als die personen u vanaf zin één bij voorbaat van leugens beschuldigen, dan gaan ze u ook niet geloven zélfs als jij hier heel je privéleven op dit forum tentoon spreidt.

Dat die personen zélfs niet eens in staat zijn om te begrijpen dat er personen zijn die in hun leven af en toe iets belangeloos doen voor een ander mens, zegt ook wel wat over de persoonlijkheid van die betreffende forummers. (En waarschijnlijk zit hem daar het probleem).
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:04   #46
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Een VZW die zich inzet tegen pedofilie krijgt dat elke dag binnen.

Als een politieman zich op zo'n zaak moet focussen dit op zijn PC heeft staan, concludeer jij dan het zelfde?

Zelfs als het waar is dat Vervloesem pedofiel is, doet dat totaal geen afbreuk aan het goede werk dat hij in het verleden geleverd heeft.
Er zijn talrijke arrestaties geweest, en netwerken opgerold op basis van het werk van Vervloesem.

Noem hem een pedofiele nutcase, mij best al denk ik er anders over.

Maar doe me een plezier en bekijk die video over de zandvoort files in post 1

Ik denk dat je na afloop anders piept.
Niet alleen Vervloesem, maar de hele VZW Morkhoven kreeg problemen om wille van die zaak
Is het aanranden van minderjarige nichtjes en neefjes ook een normaal verschijnsel bij mensen die op pedofielen jagen?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2014 om 21:04.
Oud 9 juni 2014, 21:06   #47
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Interessant. Degene die misdaden tegen kinderen komt aanklagen wordt zelf beschuldigd van die misdaden. Ondertussen toont men geen interesse in te gaan op de grond van de zaak. België in het klein?
En ziedaar de reden waarom iemand die publiek zulke zaken durft aan te klagen sowieso nooit geloofd wordt.
Oud 9 juni 2014, 21:06   #48
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een vzw die doet wat justici nalaat te doen. Die ondertussen toont dat justici haar werk niet naar behoren doet. Dat wordt niet geduld in België. Dat wordt kapot gemaakt zelfs via illegale middelen. Justice heeft veel macht en werkt zo goed als zonder sociale controle. Het lijkt soms zelf een maffiaorganisatie.

Ik vermoed dat dat het trieste verhaal van Morkhoven is.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2014 om 21:10.
Oud 9 juni 2014, 21:07   #49
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
"Wij hier" wachten dan ook nog altijd op concrete en tastbare bewijzen omtrent die 'uitsluitend halal'-maaltijden in ALLE scholen van Anderlecht.

'Wat een goede kennis u vertelde' volstaat niet.
daar zal je het nochtans mee moeten doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:09   #50
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
daar zal je het nochtans mee moeten doen.
Tja...

Ik laat het u graag zélf nog eens uitleggen:

Citaat:
Denk jij echt dat wij hier de eerste de beste onbekende op zijn/haar woord zomaar gaan geloven, zonder enige concrete en tastbare bewijzen ??

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:09   #51
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
En ziedaar de reden waarom iemand die publiek zulke zaken durft aan te klagen sowieso nooit geloofd wordt.
Zo argwanend als men tegenover de boodschapper is zo blind is men voor de boodschap. Merk het opvallende verschil in houding. De insinuaties aan de ene kant en de vraag om 'harde bewijzen' zonder de minste interesse te tonen in te gaan op het thema. Euroscepticus is de pedofiel hier bijna. De werkelijkheid wordt gewoon op zijn kop gezet. Dat is niet willen zien. Dat gaat verder dan ratio. Of het is iets nog cynischer.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2014 om 21:14.
Oud 9 juni 2014, 21:15   #52
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Marcel Vervloesem van de werkgroep morkhoven levert al jaren goed werk naar het opsporen van pedocriminelen in heel Europa.
Zo werkte hij zelfs samen met justitie in België, toen Stefaan de Clerck nog minister was.

Enkele jaren geleden stootte Vervloesem op de Zandvoort files. Vanuit een apartement in het Zandvoort werd bezwarend videomateriaal met kinderen verspreid en verkocht aan klanten over heel de wereld.

Meer daarover in deze Franse docu https://www.youtube.com/watch?v=cB18plt2i6U met ondertitels in het Engels

Exact op het moment dat Vervloesem zich daar mee begon te bemoeien, werd hij telefonisch bedreigd.
Er werd gezegd dat hij zijn onderzoek onmiddellijk moest stopzetten of er zou een georganiseerde aanklacht wegens pedofilie tegen hem komen.

Die aanklacht kwam er ook, maar bleek al snel ongegrond.

Uit onderstaande video blijkt dat de persoon die die aanklacht vorderde tegen Vervloesem, zelf een aangetekende brief naar justitie in België stuurde waarin hij schrijft dat hij betaald is om Vervloesem aan te klagen. Hij schrijft dat er niets van waar is en dat hij zijn klacht wil intrekken

Die brief is geverifieerd door het stadsbestuur en in handen gekomen van een award winnende misdaadverslaggever uit Frankrijk, Serge Garde die er op de nationale TV verslag over uitbracht

Justitie wilt er niet van weten en maakt Vervloesem monddood in de cel

Een fragment van tien minuten, ondertiteld in het Nederlands

https://www.youtube.com/watch?v=-eFn...t=HL1397214958

Edit: Ik wens in dit topic te antwoorden op iedereen die vragen heeft, behalve op forumsaboteur "Another Jack"
Prietpraat zoals we hier nog niet veel gezien hebben.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:17   #53
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo argwanend als men tegenover de boodschapper is zo blind is men voor de boodschap. Merk het opvallende verschil in houding. De insinuaties aan de ene kant en de vraag om 'harde bewijzen' zonder de minste interesse te tonen in te gaan op het thema. Euroscepticus is de pedofiel hier bijna. De werkelijkheid wordt gewoon op zijn kop gezet. Dat is niet willen zien. Dat gaat verder dan ratio. Of het is iets nog cynischer.
Euroscepticus is de tegenhanger van Van Rossem.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:29   #54
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is iets psychologisch denk ik:

"Ja, we weten dat pedofilie bestaat en dat het voorkomt in alle lagen van de samenleving, hoog en laag, maar neen, dat DIE hooggeplaatste persoon in ONS land zich zou kunnen schuldig maken aan ZOIETS... DAT geloven we niet."

Om dezelfde reden zullen de meeste mensen het héél moeilijk hebben om te geloven dat iets als moord, verkrachting,... kan gebeuren door iemand uit de eigen familie, kennissenkring, dorp of stad,...

En om dezelfde reden blijven bepaalde mensen maar geloof hechten aan de leugens van bepaalde politieke leiders, ook al zijn zij al duizend keer op bepaalde leugens betrapt...

Maar een mogelijke klokkeluider zonder het minste bewijs van de lelijkste zaken beschuldigen, DAT is natuurlijk wél okee...
Oud 9 juni 2014, 21:31   #55
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo marcheert het niet, vriend.
Op die manier claimen nitwits hier al jarenlang het bestaan van ruimtewezens, reptilians, chemtrails, complotten van vrijmetselaars, engelen, microwezens,...

Als jij je flutverhalen wil hardmaken, zal jij uit je pijp moeten komen.
Dat past niet in het rijtje.

Dat is zoiets als het zoeken naar de verdwenen Maleisische vliegtuig op een rijtje zetten met het zoektocht naar vliegende schotels en het monster van Loch Ness.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:40   #56
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
Dat past niet in het rijtje.

Dat is zoiets als het zoeken naar de verdwenen Maleisische vliegtuig op een rijtje zetten met het zoektocht naar vliegende schotels en het monster van Loch Ness.
Doe er mee wat je wil...
Oud 9 juni 2014, 21:41   #57
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Tja...

Ik laat het u graag zélf nog eens uitleggen:
ik heb hier verteld wat een goede kennis mij vertelde en ik zie geen enkele reden om iemand die ik jaren ken, niet te geloven, maar als jij dat dan niet gelooft is dat uw probleem en uw goed recht.

Citaat:
Oud 9 juni 2014, 21:49   #58
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb hier verteld wat een goede kennis mij vertelde en ik zie geen enkele reden om iemand die ik jaren ken, niet te geloven, maar als jij dat dan niet gelooft is dat uw probleem en uw goed recht.
En ik vertel u waar u lekker niet-halal kan eten, waar ik zelf niet-halal heb gegeten in Anderlecht (Atheneum en Elishout)

Trouwens Zipper, denk jij nu echt dat een hotelschool met een afdeling beenhouwerij, met cursussen drankenleer, halal kan zijn??

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2014 om 21:50.
Oud 9 juni 2014, 21:55   #59
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Hier op het forum zitten ook mensen die eigenlijk niet willen discussieren, maar enkel anderen willen aanvallen. Negeren is de beste methode om ze het zwijgen op te leggen en de topic niet verder te verpesten.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 22:58   #60
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik vertel u waar u lekker niet-halal kan eten, waar ik zelf niet-halal heb gegeten in Anderlecht (Atheneum en Elishout)

Trouwens Zipper, denk jij nu echt dat een hotelschool met een afdeling beenhouwerij, met cursussen drankenleer, halal kan zijn??
de persoon die het aan mij vertelde, ken ik persoonlijk goed en al lang.
Jou ken ik van haar noch pluimen.
Het is voor mij dus niet moeilijk om een keuze te maken.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be