![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ja Zipper, dat flutverhaal gaat u blijven achtervolgen.
Wist je trouwens dat op de opendeur-dagen van Elishout de pensen gemaakt door de leerlingen beenhouwerij zeer gegeerd zijn? Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2014 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant. Degene die misdaden tegen kinderen komt aanklagen wordt zelf beschuldigd van die misdaden. Ondertussen toont men geen interesse in te gaan op de grond van de zaak. België in het klein?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2014 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, die man bleek zelf een enorme collectie pedofileus materiaal te hebben op zijn pc. In DS vermelden ze indertijd dat hij ook psychische problemen had. Die kerel is gewoon een (pedofiele) nutcase.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als een politieman zich op zo'n zaak moet focussen dit op zijn PC heeft staan, concludeer jij dan het zelfde? Zelfs als het waar is dat Vervloesem pedofiel is, doet dat totaal geen afbreuk aan het goede werk dat hij in het verleden geleverd heeft. Er zijn talrijke arrestaties geweest, en netwerken opgerold op basis van het werk van Vervloesem. Noem hem een pedofiele nutcase, mij best al denk ik er anders over. Maar doe me een plezier en bekijk die video over de zandvoort files in post 1 Ik denk dat je na afloop anders piept. Niet alleen Vervloesem, maar de hele VZW Morkhoven kreeg problemen om wille van die zaak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat die personen zélfs niet eens in staat zijn om te begrijpen dat er personen zijn die in hun leven af en toe iets belangeloos doen voor een ander mens, zegt ook wel wat over de persoonlijkheid van die betreffende forummers. (En waarschijnlijk zit hem daar het probleem). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2014 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() En ziedaar de reden waarom iemand die publiek zulke zaken durft aan te klagen sowieso nooit geloofd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vzw die doet wat justici nalaat te doen. Die ondertussen toont dat justici haar werk niet naar behoren doet. Dat wordt niet geduld in België. Dat wordt kapot gemaakt zelfs via illegale middelen. Justice heeft veel macht en werkt zo goed als zonder sociale controle. Het lijkt soms zelf een maffiaorganisatie.
Ik vermoed dat dat het trieste verhaal van Morkhoven is. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2014 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar zal je het nochtans mee moeten doen.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...
Ik laat het u graag zélf nog eens uitleggen:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo argwanend als men tegenover de boodschapper is zo blind is men voor de boodschap. Merk het opvallende verschil in houding. De insinuaties aan de ene kant en de vraag om 'harde bewijzen' zonder de minste interesse te tonen in te gaan op het thema. Euroscepticus is de pedofiel hier bijna. De werkelijkheid wordt gewoon op zijn kop gezet. Dat is niet willen zien. Dat gaat verder dan ratio. Of het is iets nog cynischer.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2014 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Ja, we weten dat pedofilie bestaat en dat het voorkomt in alle lagen van de samenleving, hoog en laag, maar neen, dat DIE hooggeplaatste persoon in ONS land zich zou kunnen schuldig maken aan ZOIETS... DAT geloven we niet." Om dezelfde reden zullen de meeste mensen het héél moeilijk hebben om te geloven dat iets als moord, verkrachting,... kan gebeuren door iemand uit de eigen familie, kennissenkring, dorp of stad,... En om dezelfde reden blijven bepaalde mensen maar geloof hechten aan de leugens van bepaalde politieke leiders, ook al zijn zij al duizend keer op bepaalde leugens betrapt... Maar een mogelijke klokkeluider zonder het minste bewijs van de lelijkste zaken beschuldigen, DAT is natuurlijk wél okee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is zoiets als het zoeken naar de verdwenen Maleisische vliegtuig op een rijtje zetten met het zoektocht naar vliegende schotels en het monster van Loch Ness. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb hier verteld wat een goede kennis mij vertelde en ik zie geen enkele reden om iemand die ik jaren ken, niet te geloven, maar als jij dat dan niet gelooft is dat uw probleem en uw goed recht.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens Zipper, denk jij nu echt dat een hotelschool met een afdeling beenhouwerij, met cursussen drankenleer, halal kan zijn?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2014 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Hier op het forum zitten ook mensen die eigenlijk niet willen discussieren, maar enkel anderen willen aanvallen. Negeren is de beste methode om ze het zwijgen op te leggen en de topic niet verder te verpesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jou ken ik van haar noch pluimen. Het is voor mij dus niet moeilijk om een keuze te maken.
![]() |