![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als andere trollen zoiets doen zijn ze na een paar dagen weer weg, hij blijft telkens een half jaar. Daar is misschien iets anders mee aan de hand.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Af en toe kan het geen kwaad om een zeker evenwicht te herstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het getuigt niet van veel tact.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch een reukje aan voor een nieuweling, of heb jij je verklapt?? Laatst gewijzigd door omaplop : 13 juni 2014 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() @ Miauw Ondertussen heeft HLN ook al in zijn berichtgeving geplaatst dat het over een N-VA lid gaat. 11/06/2014 Razende vrouw geeft raadslid mep in gezicht http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...icht-a1914049/ 12/06/2014 EX-VRIENDIN VAN VERLOOFDE GEEFT LISELORE FUCHS KLAP TIJDENS GEMEENTERAAD N-VA-ster aangevallen door liefdesrivale http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...vale-a1915434/ De link van de grote panda in openingspost werkte niet, dus ja hij moet maar eens leren een bron te vermelden.... @ pandareus Toon maar eens aan waar ik kak op een verkozene /vertegenwoordiger des volks van een politieke partij. Dat is mijn stijl niet je moet me niet verwarren met andere klojos hier op het forum. Maar ja voor is het allemaal hetzelfde die VB, N-VA, VU , LDD stemmers. ![]() Dus ja je blijft zielig , en ja ik weet dat je graag provoceert....et alors. De vraag blijft dan natuurlijk , zit je hier op het forum (politics) om over politiek te praten en om elkanders visie te "proberen" te begrijpen omdat je naar een ander zijn idee luistert of zit je hier gewoon om te provoceren ? Dus provocatie... Dezelfde dag op de radio gehoord, ecologische voetafdruk van de vlaming is groter dan aanvankelijk berekend..... Laat me zeggen dat ik het een drastische keuze vind van die vader. Maar valt Brussel nu onder Vlaanderen, of is Brussel nu een derde gewest ? Dus betreft het nu de ecologische voetafdruk in Brussel die verminderd is ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 13 juni 2014 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |