Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2014, 12:26   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Als de mods enig zelfrespect hebben is dat niet nodig.
Pandareus profileert zich hier als TROL in hoofdletters en slaat zich daarvoor nog op de borst ook.

Trollen = definitief van forum wippen dacht ik?
Hoe dikwijls is hij al gewipt?.

Als andere trollen zoiets doen zijn ze na een paar dagen weer weg, hij blijft telkens een half jaar.

Daar is misschien iets anders mee aan de hand.
Oud 13 juni 2014, 12:52   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoezo? Ik vind het altijd onzinnig om te vermelden tot welke partij deze of gene persoon behoort of behoorde als het om een misdaad van gemeen recht gaat. Of dat nu een Open VLD'er is of een N-VA'er is, maakt mij niets uit.

U verkneukelt zich dus in niets, tenzij in uw eigen waanvoorstellingen. Maar goed, ieder zijn pleziertje, nietwaar?!
In alle duidelijkheid : mijn sneer is absoluut niet naar jou gericht, jij bent idd rechtlijnig op dat vlak. Wie zich hierin wil herkennen moet maar even de fameuze draadjes doornemen over de 'torenpoepster van aalst' of Stevaert zijn affaire met die prostituee die hem chanteerde, of Westphael zijn wedervaren, leterme zijn tweets die zeer waarschijnlijk wel niet voor zijn echtgenote waren enz enz.
Af en toe kan het geen kwaad om een zeker evenwicht te herstellen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 14:27   #43
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In alle duidelijkheid : mijn sneer is absoluut niet naar jou gericht, jij bent idd rechtlijnig op dat vlak. Wie zich hierin wil herkennen moet maar even de fameuze draadjes doornemen over de 'torenpoepster van aalst' of Stevaert zijn affaire met die prostituee die hem chanteerde, of Westphael zijn wedervaren, leterme zijn tweets die zeer waarschijnlijk wel niet voor zijn echtgenote waren enz enz.
Kan wel zijn, maar moest uw reactie nu echt in deze draad?
Het getuigt niet van veel tact.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 16:49   #44
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens, ingeschreven einde maart 2014!!!! Heb jij gans politics gelezen????

Toch een reukje aan voor een nieuweling, of heb jij je verklapt??

Laatst gewijzigd door omaplop : 13 juni 2014 om 16:52.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 21:37   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie nog steeds geen verwijzing naar de N-VA, terwijl heel uw bericht daarover gaat.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 21:38   #46
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Tiens, ingeschreven einde maart 2014!!!! Heb jij gans politics gelezen????

Toch een reukje aan voor een nieuweling, of heb jij je verklapt??
Inderdaad, nogal merkwaardig dat een jong lid van dit forum kan oordelen en besluiten dat ik rechtlijning ben...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 22:28   #47
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mjn titel dus. Het blijft plezant, en een flink deel van de nationalistjes tuint er telkens in. Her recept is eenvoudig : neem een artikel uit de krant over een of andere stommiteit, liefst zo scabreus mogelijk, maar begaan door een n-va lid. Zet dat op het forum met een uitdagende titel en -superbelangrijk- het woordje 'n-va' erin. Bingo, alle ballen prijs. Lukt altijd.
Echt plezant is dat ze dan ter argumentatie hun eigen oude draadjes opdiepen waarin ze even hard kakten op iemand anders maar van een andere partij.
Uiterst grappige kerels, die nationalisten.
Een reactie van Miauw op mijn post dus

@ Miauw

Ondertussen heeft HLN ook al in zijn berichtgeving geplaatst dat het over een N-VA lid gaat.

11/06/2014 Razende vrouw geeft raadslid mep in gezicht

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...icht-a1914049/

12/06/2014 EX-VRIENDIN VAN VERLOOFDE GEEFT LISELORE FUCHS KLAP TIJDENS GEMEENTERAAD
N-VA-ster aangevallen door liefdesrivale

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...vale-a1915434/

De link van de grote panda in openingspost werkte niet, dus ja hij moet maar eens leren een bron te vermelden....

@ pandareus

Toon maar eens aan waar ik kak op een verkozene /vertegenwoordiger des volks van een politieke partij. Dat is mijn stijl niet je moet me niet verwarren met andere klojos hier op het forum. Maar ja voor is het allemaal hetzelfde die VB, N-VA, VU , LDD stemmers.

Dus ja je blijft zielig , en ja ik weet dat je graag provoceert....et alors.

De vraag blijft dan natuurlijk , zit je hier op het forum (politics) om over politiek te praten en om elkanders visie te "proberen" te begrijpen omdat je naar een ander zijn idee luistert of zit je hier gewoon om te provoceren ?

Dus provocatie...

Dezelfde dag op de radio gehoord, ecologische voetafdruk van de vlaming is groter dan aanvankelijk berekend.....
Laat me zeggen dat ik het een drastische keuze vind van die vader.
Maar valt Brussel nu onder Vlaanderen, of is Brussel nu een derde gewest ?
Dus betreft het nu de ecologische voetafdruk in Brussel die verminderd is ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá

Laatst gewijzigd door nabat54 : 13 juni 2014 om 22:30.
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be