![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Of, wat in mensenwoorden ook wel racisme wordt genoemd. Nuja, ze leven wel van de staatsubisidies voor de ziekenkas, dus dat is het heilige huisje dat ze ten alle kosten moeten beschermen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, zo bedoelde ik het ook. Bij ons werd dat altijd "de katholieke vrouwengilde" of kortweg "de vrouwengilde" genoemd, bepaald geen naam of imago om jongere vrouwen mee aan te trekken. De meeste vrouwen WISTEN trouwens niet eens dat je daar ook welkom was als je nog niet pensioengerechtigd was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Nuja, de katholieke vrouwengilde ... WIE zou daar nu lid van kunnen worden ? Let wel, aan de ingang wordt gecontroleerd op lidmaatschap vakbond, ziekenkas, en politieke partij. Hoe we dat geslacht gaan kontroleren ... da's iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer onzin. Mijn vrouw is sedert jaren lid van de KAV. Vakbond? Geen. Ziekenkas? Vlaams & Neutraal. En over de politieke partij heb ik het dan nog niet eens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat hun doelstelling veranderen, het is de structuur die verandert. Ze willen meer schotten in de aansprakelijkheid van de ACW delen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verklaart. Jan van den Berghe ligt onder de sloef bij zijn vrouw die bij het feministische Femma zit.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zag snel hoe de verschillende "standen" van het ACW zich probeerden te distancieren van "de koepel" en van ARCO.... Tot kort tevoren nochtans,en zeker ten tijde van ieder Rerum Novarum zagen en hoorden we het "krachtige solidaire front" van de Christelijke Werknemersbeweging?. De beweging.......centrifugale beweging weg van het "gat van Arco".... ![]() Dat "de staat" dat gaat terugbetalen? komaan zeg..... Laatst gewijzigd door kelt : 18 juni 2014 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |