Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 16 juni 2014, 15:12   #41
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Broers is een goede burgemeester en heeft getoond hoe je het rascistische en imperialistische discours van de Franstaligen aan moet pakken.
Goede burgemeester of niet. Het is een ongegeneerde frakkendraaier die zijn huiken zet naar de wind. Zulke mensen maken de politiek kapot. Wie gelooft die nu nog.

Bovendien kwam de man niet eens op eigen krachten aan de macht in Voeren. Hij had de hulp van enkele Hollanders nodig.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 15:35.
Het Oosten is offline  
Oud 16 juni 2014, 15:36   #42
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En gisteren zat je nog gelijk een echte tsjeef te kronkelen dat het 'jammer' was voor broers, dat hij zelf terug trad en dat iedereen zich kon kandidaat stellen mits vijftien handtekeningen. Jaja... le nouveau cvp est arrivé...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ik walg van dat elitaire door de media opgeblazen ceo clubje waar naambekendheid belangrijker is dan eender welke verdienste en waar principes slechts een hindernis zijn naar de macht.
Wie zat er al die jaren in de oppositie te fulmineren op al die principeloze postjespakkers? En nu zijn het zelf de grootste tsjeven die alles recht praten wat krom is die je maar kunt bedenken. Nu ze zelf aan de vetpotten van de macht zitten is N-VA alles geworden waar ze vroeger ooit tegen was, en is het daardoor een karikatuur van zichzelf geworden.
En hoe haar aanhangers alles blijven goedpraten is een symptoom van een ziekelijke leiderskultus die de Vlaamse Beweging al veel onheil heeft bezorgd. De échte bevrijding van de inwoners van Vlaanderen zou het afwerpen van die diep ingebakken leiderskultus zijn, waarbij men niet langer kritiekloos achter praatjesmakers en andere Heilanden/ Verlossers die het goed kunnen uitleggen aanloopt maar zelf nadenkt.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 16 juni 2014 om 15:50.
Doomy is offline  
Oud 16 juni 2014, 15:44   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik moet lachen.

Toen Broers 'gekaapt' werd bij de tjeven, werd er hier en overal geroepen dat hij een postjespakker is, en dat de nva aan dat postjespakken meedoet.

Nu Broers dat postje niet meer kan pakken, is iedereen treurig en vindt met dat "het postje geven aan Broers ... geen postjespakken meer is".

Verder heb ik deze middag maar een heel klein stukje van het nieuws gezien, waar Broers zijn uitleg over de zaken geeft.

En ik dacht toch begrepen te hebben dat hij een soldaat van de partij is en blijft, en dat hij zeer genuanceerd daarover spreekt.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 juni 2014, 15:46   #44
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Goede burgemeester of niet. Het is een ongegeneerde frakkendraaier die zijn huiken zet naar de wind. Zulke mensen maken de politiek kapot. Wie gelooft die nu nog.

Bovendien kwam de man niet eens op eigen krachten aan de macht in Voeren. Hij had de hulp van enkele Hollanders nodig.
Zulke mensen maken de politiek kapot?

Ventje ga terug naar school en leer wat democratie betekent en kom dan zagen.

Jouw vriendjes hebben de hele Vlaamse politiek al lang om zeep geholpen, ze hebben niet gewacht op het NVa, noch op BDW om de hele bevolking te belazeren en de hele politieke Vlaamse macht voor enkele persoonlijke postjes te verkopen aan de francofonie en daardoor onnoemelijk veel leed over Vlaanderen af te roepen.

En zo iets wil nog voor fatsoenlijk gehouden worden!
marie daenen is offline  
Oud 16 juni 2014, 15:48   #45
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik moet lachen.

Toen Broers 'gekaapt' werd bij de tjeven, werd er hier en overal geroepen dat hij een postjespakker is, en dat de nva aan dat postjespakken meedoet.

Nu Broers dat postje niet meer kan pakken, is iedereen treurig en vindt met dat "het postje geven aan Broers ... geen postjespakken meer is".

Verder heb ik deze middag maar een heel klein stukje van het nieuws gezien, waar Broers zijn uitleg over de zaken geeft.

En ik dacht toch begrepen te hebben dat hij een soldaat van de partij is en blijft, en dat hij zeer genuanceerd daarover spreekt.

.
Maar wat Broers zegt dat interesseert die mannen toch niet, wat zijzelf zeggen dat is de wet, hoe lomp hunne praat ook is. Oh ja ik heb hun evangelie, de Vlaamse regimepers nog vergeten. Inderdaad van indoctrinatie geproken.
marie daenen is offline  
Oud 16 juni 2014, 15:50   #46
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik moet lachen.

.
Ik ben allerminst treurig, en vind die hele senaats-coöptatie één grote koehandel, maar als het toch op die manier moest lopen, denk ik, in alle bescheidenheid, dat Broers toch iets bekwamer zal zijn dan Vettig Polleke en/of (ex) nieuwslezer Jan Becaus.
Trouwens, als ik Het Nieuwsblad mag geloven, was de partijraad niet "voorgelicht" betreffende Becaus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 16 juni 2014, 16:16   #47
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik ben allerminst treurig, en vind die hele senaats-coöptatie één grote koehandel, maar als het toch op die manier moest lopen, denk ik, in alle bescheidenheid, dat Broers toch iets bekwamer zal zijn dan Vettig Polleke en/of (ex) nieuwslezer Jan Becaus.
Voor een activiteit waarvoor steun van derden nodig is (kiezers), is bekwaamheid alleen niet voldoende.
Potentiële groei is zeer belangrijk. Zeker met de plannen die N-VA ooit zou willen bereiken.
Onderschat niet hoe vertrouwd het publiek is met de stem en kop van Becaus.
Als er nu ene in staat is om later stemmen los te weken bij de oudere generatie die vaak gewoontestemmers zijn, dan is het Becaus wel.
Laat hem maar eens inspreken op de bejaarden hoe belangrijk het is om voor N-VA te stemmen in het belang van de kleinkinderen.
Oud 16 juni 2014, 16:31   #48
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Een militant vh eerste uur moet het onderspit delven, ten voordele van oelewapper Van den Driessche :

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/VK...-N-VA-afscheid
Met al die vrouwelijke senatoren zit polleke met zijn losse handjes meer dan op zijn plaats.
speurneus is offline  
Oud 16 juni 2014, 16:32   #49
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Voor een activiteit waarvoor steun van derden nodig is (kiezers), is bekwaamheid alleen niet voldoende.
Potentiële groei is zeer belangrijk. Zeker met de plannen die N-VA ooit zou willen bereiken.
Onderschat niet hoe vertrouwd het publiek is met de stem en kop van Becaus.
Als er nu ene in staat is om later stemmen los te weken bij de oudere generatie die vaak gewoontestemmers zijn, dan is het Becaus wel.
Laat hem maar eens inspreken op de bejaarden hoe belangrijk het is om voor N-VA te stemmen in het belang van de kleinkinderen.
Als Becaus zou inspreken op de bejaarden, dan zouden ze sito presto in slaap vallen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 16:33.
Het Oosten is offline  
Oud 16 juni 2014, 16:37   #50
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
De burger betaalt de senatoren, niet "de rotzooi". Of de coöptatie van Becaus nu "proper" dan wel via "interne rotzooi" gebeurt, dat maakt voor de belastingbetaler geen hol uit. Toch weeral een mooie poging tot stemmingmakerij.
Voor 8 vergaderingen per jaar krijgt een gecoöpteerde 36.000€/jaar +onkosten.
Als dat niet leuk meegenomen is.
speurneus is offline  
Oud 16 juni 2014, 16:51   #51
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Zulke mensen maken de politiek kapot?

Ventje ga terug naar school en leer wat democratie betekent en kom dan zagen.

Jouw vriendjes hebben de hele Vlaamse politiek al lang om zeep geholpen, ze hebben niet gewacht op het NVa, noch op BDW om de hele bevolking te belazeren en de hele politieke Vlaamse macht voor enkele persoonlijke postjes te verkopen aan de francofonie en daardoor onnoemelijk veel leed over Vlaanderen af te roepen.

En zo iets wil nog voor fatsoenlijk gehouden worden!
U vertelt wartaal.

°Toen Happart in het zand moest bijten, was er nog geen NVA.

°°Toen BHV werd gesplitst, deed de NVA niet mee.

°°°Toen ruime bevoegdheden werden gegeven aan de gewesten, schitterde de NVA door haar afwezigheid.

D�*t is de realiteit. Helaas voor u.
Het Oosten is offline  
Oud 16 juni 2014, 17:01   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als Becaus zou inspreken op de bejaarden, dan zouden ze sito presto in slaap vallen.
Jij weet daar, als bejaarde, natuurlijk alles van.

Vandaar dat trouwens iederéén voor de tv in slaap viel als Becaus met zijn monotone stem het nieuws las.

En toch hebben ze hem bij de VRT niet eerder buitengesjot.
Oud 16 juni 2014, 17:03   #53
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Punt 2. Dit is interne keuken.
Een keuken nog smeriger dan de gemiddelde kebabzaak.

Dat vies, vuil, West-Vlaams vrouwenverkrachtend monster van een varken van een Pol VDD verkiezen boven Huub Broers is waanzinnig gestoord.

Een stronthoop van een partij, dat is de N-VA.
Demper is offline  
Oud 16 juni 2014, 17:03   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U vertelt wartaal.

°Toen Happart in het zand moest bijten, was er nog geen NVA.

°°Toen BHV werd gesplitst, deed de NVA niet mee.

°°°Toen ruime bevoegdheden werden gegeven aan de gewesten, schitterde de NVA door haar afwezigheid.

D�*t is de realiteit. Helaas voor u.
Is BHV gesplitst?
Tiens, daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Behalve dat de problemen nog groter zijn dan vroeger.
D�*t is de realiteit. Gelukkig voor jou.
Oud 16 juni 2014, 17:07   #55
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij weet daar, als bejaarde, natuurlijk alles van.

Vandaar dat trouwens iederéén voor de tv in slaap viel als Becaus met zijn monotone stem het nieuws las.

En toch hebben ze hem bij de VRT niet eerder buitengesjot.
Weer op de man aan het spelen vuig Knuppetje? U kunt het weer niet laten, is het niet? (1)

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 17:11.
Het Oosten is offline  
Oud 16 juni 2014, 17:07   #56
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ach wat...
Nog een paar dagen en de rol van N-Va is uitgespeeld.
De Wever lijkt niet te kunnen profiteren van het confederale momentum door Di Rupo himself in gang gezet.
De rechtse regeringen lijken er federaal niet te komen.
De tripartite-formule zal stilaan weer veld winnen
Daar hoop ik ook op, maar ik vrees ervoor.
Ik zou het sneu vinden dat de N-VA helpt om Belgikske te redden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juni 2014 om 17:08.
patrickve is offline  
Oud 16 juni 2014, 17:08   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een keuken nog smeriger dan de gemiddelde kebabzaak.

Dat vies, vuil, West-Vlaams vrouwenverkrachtend monster van een varken van een Pol VDD verkiezen boven Huub Broers is waanzinnig gestoord.

Een stronthoop van een partij, dat is de N-VA.
Was jij dat niet die een tijdje geleden liet verstaan dat je mij...heu..."zag zitten"?

En jij zou niet eens je pollen op mijn knie hebben proberen te leggen uit schrik dat ik je van verkrachting zou beschuldigen de dag dat je naar de verkeerde partij zou durven overstappen?

Wat een afknapper, zeg....
Oud 16 juni 2014, 17:10   #58
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Was jij dat niet die een tijdje geleden liet verstaan dat je mij...heu..."zag zitten"?

En jij zou niet eens je pollen op mijn knie hebben proberen te leggen uit schrik dat ik je van verkrachting zou beschuldigen de dag dat je naar de verkeerde partij zou durven overstappen?

Wat een afknapper, zeg....
Wat is dit nu weer?
Demper is offline  
Oud 16 juni 2014, 17:11   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weer op de man aan het spelen vuig Knuppetje? U kunt het weer niet laten, is het niet?
Toch niet. Het was een volmaakt logische gevolgtrekking uit je eigen ....euh..."stelling".

"Vuig Knuppeltje" daarentegen....
Oud 16 juni 2014, 17:11   #60
ilfalco
Minister-President

Standaard

Huub broers heeft het franstalige imperialisme een halt toegeroepen....weliswaar met welgekomen steun van Nederlanders. mssh moet de VL regering de rand aantrekkelijk maken voor Nederlanders ...
ilfalco is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be