![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regio wordt beheerst door een as van het kwaad: VS, Israel en Saudi Arabië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in 2003 was er geen oorlog gaande, behalve nu en dan illegale bombardementen door Britten en (alweer) Amerikanen op Irakees grondgebied. De reden waarom de VS Irak zijn binnengevallen was "massavernietigingswapens", die nooit gevonden zijn. Sindsdien werd het land, dat tot 2003 vreedzaam was en waar de christenen het goed hadden, ondergedompeld in een bloedbad zonder voorgaande. De meeste christenen vluchtten weg uit Irak. Laatst gewijzigd door tomm : 18 juni 2014 om 05:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikanen hebben dat lange tijd ook geprobeerd in onder andere Vietnam, maar daar werden ze met hun klieken en klakken buitengegooid, sindsdien is dit land een succesverhaal. ![]() Overal waar Amerikanen zich bemoeien is het om kwaad te stichten, of het nu in Afghanistan is, Irak, Syrië, Libië, Oekraïne, Venezuela, Chili, Nicaragua, enzovoort de lijst is lang. Laatst gewijzigd door tomm : 18 juni 2014 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb wel een natuurlijke afkeer tegen relidioten.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan wel enigszins heel erg genuanceerd wanneer de Joden of -Gawd forbid-, Israel ter sprake komen, niet?
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hardliner streng orthodoxe joden in Blegië, daar heb ik vanzijnleven nog nooit last van gehad. Maar wonende tussen muzels, da's een ander verhaal. U zou ook fijn kunnen opmerken dat ik zelden reageer op de "zogezegd hardlijner" idiJood elywhatever, en als ik er al op reageer, dat het niet positief genoemd kan worden. Bof, op mijn vraag van hoeveel christenen er uit Medina verdreven kunnen worden , daar zal iedere pro-muzel zedig niet op reageren.
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als China een oorlog begint kan het opnieuw slechter gaan.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prima voorbeeld. Een Sikh die zijn religie tot de laatste regel perfect beleid, is neutraal tot het uiterste. Bekeringsdrang is er niet bij. De Joden hebben in theorie eenzelfde regeling, bekeren is voor niks nodig. En eigenlijk onmogelijk als de moeder geen Joodse is. Maar de christenen en moslims, die hebben een bekeringsplicht....
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Vietnam een succesverhaal is, geef mijn portie maar aan fikkie.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal wat geld onder tafel om iets gedaan te krijgen. (niet altijd maar op regelmatige basis. Dat is echter inherent aan de hele region daar). Maar ze hebben wel een degelijke straatkeuken: groot en lekker aanbod voor relatief weinig geld. (Ik hou ervan!) Een flink deel van de bevolking doet het beter dan enkel overleven maar moet het met wat minder stellen dan U blijkbaar gewend zou zijn. Ze zouden uw "portie" met beide handen aannemen!
![]() |
![]() |
#53 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Langs de andere kant, zowat elke "asielzoeker" probeerd het wel in België. Oftewel, Yep, ze willen allemaal mijn portie. Desnoods door een mes tussen mijn ribben te rammen -dixit Joe-.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 juni 2014 om 07:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
With the annual growth rate of 7.48% in the period of 1995 – 2008, Vietnam was one of the economies that reached the highest growth rate in the world. The poverty rate in Vietnam decreased rapidly in the last two decades, with a lower decrease in some recent years. It was 37.4% in 1998 and 16% in 2006: an altogether decrease of 21.4% over 8 years. In more detail, the poverty rate went down sharply in 2003 and 2004 by 9.4%, but was slower going down in 2005 and 2006 with a 3.5% decrease. That was quite an impressive achievement when the poverty rate of Vietnam was reduced by half in just 8 years (1998 – 2006). http://english.tapchicongsan.org.vn/...opulation.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb veel plezier met Uzelf verder.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Corruptie is er overal in heel de regio, niet in de laatste plaats in Thailand of de Filippijnen. Overigens waar Amerikanen zijn gepasseerd is er altijd meer corruptie. De 2 meest corrupte landen ter wereld zijn Afghanistan en Irak... (niet dat de landen waar de Russen zijn gepasseerd corruptievrij zijn natuurlijk...) Laatst gewijzigd door tomm : 18 juni 2014 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige vertelt U hetzelfde dan wat ik hierboven al schreef.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je nu iemand vreedzaam bekeren als het een verplichting is?
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Energie in België, voornamelijk in Franse handen. Elke kilowatt die we betalen, daar gaat de hoofdmoot van naar Parijs. Culinair, mag ik zeggen dat ik bepaalde aspecten van de Britse keuken best eetbaar vind? Het bent wel U die de Vietnameese straatkeuken als voorbeeld aanhaalde. En is België niet 1 van de grote doelen voor asielige zoekers binnen Europa? Is het geen feit dat Noord Korea weinig vluchtelingen kent?
![]() |