![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
we leven niet meer in de middeleeuwen , makker. uw maatschappij beeld is redelijk f*cked up. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() + je klinkt nogal Sharia fundamentalistisch achtig met uw vergeldingen met extreem geweld, alleen misschien nog wat extremer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zou er heel wat minder misbaar rond gemaakt worden denk ik.
Wat denk jij? Laatst gewijzigd door Bobke : 27 juni 2014 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is uit een zottenhuis in Roemenië gaan lopen om naar Parijs te gaan. Waarschijnlijk had hij horen zeggen dat je je hier rijk kan stelen.
Ze zijn hem blijkbaar vergeten zeggen dat je alleen blanken mag bestelen. Hij heeft een klein foutje gemaakt. Maar hij is aan de beterhand (op de kosten van de belastingbetaler). Hij zal dat foutje niet meer begaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat negers hem harde klappen hebben gegeven, en hij mag van geluk spreken; in Afrika steken ze een dief voor minder letterlijk in brand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel geweld natuurlijk uit den boze is in principe, kan ik met dat manneke toch maar weinig compassie hebben zulle.
Geweldloosheid is een deel van het sociale contract, met als tegenprestatie dat de geweldsmonopolist de functie van uw bescherming, en die van uw bezittingen, over neemt. In de mate dat die daarin faalt, is het sociale contract eigenlijk eenzijdig verbroken, en vallen we terug op recht in eigen handen nemen he. Mensen die het al moeilijk hebben, die geregeld bestolen worden door krapuul, en waar niks tegen gedaan wordt, ik kan perfect begrijpen dat die dat beu zijn: waarom zouden zij zich aan de regels moeten houden, en het niet aan de regels houden van anderen moeten ondergaan ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2014 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, dan stappen ze nogal rap over naar misdaad als al die verhaaltjes niet waar blijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk moeten criminelen gestraft worden. Maar wel door het gerecht, niet met een bijna-lynchpartij door een woedende meute.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die gast heeft wat verkeerd gedaan en hoort gestraft te zijn maar mr "ondernemer" en wat anderen hier vinden het goed dat men een tiener 3 kwart doodslaat. en dat zijn dan degenen die zeggen dat we "beschaafd" zijn en met vlaggen staan te zwaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat dieven verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorgaans komt de politie niet eens in die probleemwijken, zoals deze Cité des Poètes (sic). Die "jongeren" zijn daar de baas. Drugdealen, stelen, tournantes (een meisje met een ganse bende verkrachten) en alle mogelijke straatcriminaliteit. Het is een no go zone voor de politie. Iedereen zwijgt en niemand lost iets uit schrik van vergeldingen. Het is ondertussen een paar weken geleden gebeurd maar niemand zal aan de politie verklikken wie de daders zijn of ze tekenen hun eigen doodvonnis. Die Roemeen is oerdom geweest om hen te bestelen want in hun Cité zijn zij het gerecht. Stop nu toch eens met naïef te zijn. Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 juni 2014 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Neen, we moeten niet zo naïef zijn en dieven gewoon in de fik steken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat men u nog nooit bedrogen heeft, noch geld afhandig heeft gemaakt. Dat is fijn voor u. Ik ben spijtig genoeg wel al in de prijzen gevallen. En dat is niet zo fijn voor mij en voor andere slachtoffers. Ik heb geen medelijden met mensen die het slecht met me voorhebben. Dieven zijn zo een mensen. Ik zou er nog niet op pissen moesten ze in brand staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel werk gaan ze er moeten in steken om die " woedende meute " te straffen? |
|
![]() |
![]() |