![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse traditionele partijen hebben met hun zuilen veel te grote belangen bij het voortbestaan van België dus moet je op hen ook geen seconde rekenen voor echte steun voor de echte Vlaamse belangen. Het feit dat de Vlaamse politici bij een eventuele Vlaamse onafhankelijkheid zullen worden gereduceerd tot provincialen met veel minder betekenis dan in het huidige België helpt ook al niet. De roep om meer Vlaamse autonomie zal blijven in dovemansoren vallen tot ze ofwel niet meer te negeren is ofwel tot ze wegsterft. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Jack, wil je eindelijk eens on-topic gaan, of heb je niets te zeggen? Graag dan wegblijven, aub.
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, de liberalen, die hebben geen zuil hoor. Geen apart onderwijs, geen geschiedenis met politieke benoemingen ... Zij zijn de enige niet echte traditionele partij in de klassiek 3 partijen .. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Het is blijkbaar een ingewikkelde kwestie...
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou er eigenlijk iemand moeten reageren op een copy/paste van één of andere tekst zonder bronvermelding en zonder aanzet tot discussie ? Waarvan we dan na een paar tientallen zinloze reacties en aanvallen op de nochtans correcte verwijzing naar het forumreglement vernemen dat die van een obscure blog komt ?
Who the fuck is die kerel en wat maakt hem zo waardevol dat we zijn rommel moeten becommentariëren ? |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geplaatst door Pjotr op Anders Nieuws Extra op 6/23/2014 01:19:00 PM een bronverwijzing. Niet dan ? De aanzet tot discussie is er niet, maar is dat dan zo'n drama dat de elitaire forummer moet weigeren om te doen wat hij in feite graag doet : forummen ? Elke topic is open, je kan ook gewoon wegblijven uit een bepaalde draad. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pjotr op anders nieuws extra... tja, puur technisch bekeken is dat idd een bronvermelding.
Als ik hier iets schrijf en daar als bron bijgeef : dialoog met zatte Sjarel zondag na de match tegen rusland dat het ook oké is voor jou ? |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er bestaat namelijk zoiets als auteursrechten ![]() Oh ja, volgende keer als jij vraagt naar een bron of link weet je wat voor antwoorden je kan verwachten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een link geeft naar een krantenartikel of een online magazine weet ik ook niet of dat altijd zomaar mag. Voor mij is duidelijk dat de tekst in kwestie niet van de persoon kwam die het gepost heeft. En inderdaad ik zie liever een link en dan een copy paste van de tekst omdat die linken durven te verdwijnen. Ik zal op de manier zoals de op het deed nooit een draad openen, maar echt storen doet het mij ook niet. Er zijn trouwens verschillende soorten bronvermelding. Deze openingstekst is maar een opiniestuk, met andere woorden we hoeven hetgeen erin staat niet op wetenschappelijke waarde te schatten of op feiten te controleren. Dat is anders als er iemand bvb zegt dat het overheidstekort plots gestegen is. In zo'n geval is een bron wel belangrijker vind ik. Met andere woorden in deze specifieke draad blijven in rondjes draaien en naar die bron vragen is gewoon geneuzel. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat er weer zwaar inhoudelijk gegaan wordt door onze Belgicistjes hier.
Soit, ik had die uitspraken van Magnette en Onckelinx nog niet gehoord. Dus vraag ik mij 3 dingen af. Hebben ze deze uitspraken daadwerkelijk gedaan? Waarom zijn deze niet in de Vlaamse pers verschenen? Wat vinden de Belgicisten van deze uitspraken?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Die uitspraken werden inderdaad gedaan. Vroeger zou ik een link kunnen gegeven hebben,het was tijdens de aanloop naar de verkiezingen ., maar nu zou ik echt moeten gaan zoeken.
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |