![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: We zijn blij dat we vakantie hebben op 21 juli: | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 53,85% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
30 | 46,15% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben ik wel goed bezig ![]() Is mijn pro-monarchie-pleidooi wel efficiënt ![]() Enfin, Kadé, toch proficiat om de poll tenminste goed te lezen. De helft (22 kiezers) spoelt uit blind anti-belgisch fanatisme een vrije dag door de plee! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Ach man, jij bent gauw op je paard gezet. Ten eerste wou ik grappig zijn (wat mss niet gelukt is, nu ja
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() Weg met de koning, LEVE DE PRINSEN VAN ORANJE!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() Nou ja, de 21ste was leuk meegenomen dit jaar: ik had eidelijk even tijd om m'n gras te maaien en m'n garage te schilderen.
11 Juli zou ook een vrij dag moeten worden; niet alleen om een dagje vrij te hebben, maar ook als eerbetoon aan de Vlaamse Cultuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan je eens de tekst 'quoten' waarop je reageert? Dat schept duidelijkheid, vooral wanneer meerdere posters snel na mekaar iets insturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opkuis dubbele post, wegens forumkapriolen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en andersom want wie niet werkt heeft ook geen centen om te feesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ook een positieve staart aanbreien Robrecht ![]() Steeds iets goedgunstigs in de plaats stellen. 8) Wat dacht je van onze fijnstoffelijke prinses Mathilde ![]() Haar spiritueel-intellectueel fluïdum? 8) Of de rijpe schoonheid van 'La Dolce Paola? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Weg met zware metalen die langdurig de grond vervuilen voor het nageslacht. Uw voorstellen zijn dan ook van het "zware metaal-type" Liever een jong boompje democratisch verkozen door de plaatselijk tuinders, die men kan verplanten na 4 seizoenen. Zo blijft de bodem geschikt voor verdere "democratische aanplantingen" |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aflossing van de wacht die briesend en dampend vol ongeduld gereedstaat om het roer over te nemen, lijkt mij, om in uw tuinderswereld te blijven, een hoop stoofhout van bedenkelijke kwaliteit, samen met nog wat dode takken uit een gelukkiglijk reeds een paar decennia vervlogen verleden. Ik geloof niet meer in de frisse lusthof die jij voor de geest hebt, Robrecht. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Om het overtal aan kreupelhout te verwijderen die de fedrale serre overwoekert en onmogelijk maakt voor renderende nieuwe aanplanting, is het misschien geraadzaam om de Vlaamse tuinder te voorzien van de nodige gereedschappen, die overwoekering kunnen bestrijden, in zijn serre. Hij wil wel aan de slag gaan die "tuinder" en heeft daarvoor reeds een visie voor ogen, maar op vele vlakken is hij wegens gebrek aan instrumenten, aan handen en voeten gebonden. Deze tuinder is zelfs van plan om bij goede werking van zijn serre en lonend vruchtgebruik, zijn buurman tuinder te steunen in zijn, tochwel anders ingestelde, serre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog even en de groenen worden nog incontournable, en dat wil ik in mijn threads ten allen prijze vermijden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Staaf, we zitten al met politici van mijn ...botten. Ga je nu ook nog verstandige en gematigde mensen zoals Robrecht beschuldigen van het zaaien van communautair onkruid?
Dat degenen waar we het van zouden mogen verwachten maar eens beginnen met communaitair "kruit" te gebruiken! Of moet Vlaanderen eerst op gelijk niveau met Wallonië geraken vooraleer het voor jou hoog tijd is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moest je dat wel gedaan hebben dan zou je weten dat ne kleine van de Flip een mirakel op zich is en hoefde je niet te vragen wat er speciaal aan is.
![]() |