![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit in alle Gewesten. Proficiat aan Wilmots en zijn ploeg. Châpeau ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haalt U dat toch altijd van dat één volk ? Een hoop tierende pubermeisjes en wat stoere puberjongens die eens mochten doen wat ze anders niet mogen doen ?? De echte voetballiefhebber staat vanaf volgende maand in de regen naar een wedstrijd in tweede klasse te kijken .....benieuwd of die carnavalsgekken daar ook zullen zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak u dus maar verder blei met die dode mus. Laatst gewijzigd door Garry : 6 juli 2014 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij aapt Wilmots na.
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het andere geval had men vlak voor de wedstrijd een regeringsmededeling kunnen doen dat iedere inwoner €1000 extra in het overheidspotje moet leggen als volgende duiveluitdaging voor de volgende begroting. Een duivelse bijdrage. Het volk dat achter zijn land stond zou vanzelf beginnen roepen 'wij geven 2000 ... 2000 ... 2000'.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was daar al zeker niet bij, wat niet belet dat ik de ploeg ook een proficiat wens. Einde voetbalgekte ... what's next?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juli 2014 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijkcijfers die volgens een BUBbel, en bij gebrek aan steun van diezelfde Belgen aan zijn eigen unitaire partij, de eendracht der Belgen zou bewijzen....
Hoe eendrachtig de Belgen zijn werd op 25 mei bewezen, en wordt elke dag opnieuw bewezen bij de regeringsvorming.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2014 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() de vlaamse azijnzuur drinkers zijn weer losgelaten, bende zielege crapuleuze nationalisten toch zijn ze.
ps. mij interesseert voetbal ook niet, wat mij niet belet dat de jongste ploeg van het kampioenschap geluk te wensen met hun presentatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun presentatie ? Dat begrijp ik niet ...
|
![]() |
![]() |