![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() operation verdedig mo de pedofeetcriminelen is ingezet...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Slim' gezien want in de meeste gevallen hebben die het geld (inkomsten uit duistere zaakjes, banken beroven misschien ![]() Misschien zijn het allemaal SM vrouwtjes tegenwoordig want in bepaalde gevallen kunnen ze er al eens wat 'klop' van krijgen van dat soort figuren daar die niet opgevoed zijn met enig respectgevoel tegenover de vrouwen. Toch meer dan 5 over twaalf om de grenzen hermetisch af te gaan sluiten in Europa dacht ik. Maar zoals ik al eerder wist te schrijven is mijn denken niet je dat meer ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juli 2014 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar haalt gij die info? Op de site van de politie staat niks vermeld over andere taal, noch over huidskleur die een vreemde origine doet vermoeden.
http://www.polfed-fedpol.be/ops/ops_...?RecordID=1085 Ziet gij dat? Waaraan ziet gij dat? Ik beweer niet dat het onmogelijk is. Maar een topic openen onder de titel 'vreemdeling bewerkt vrouw met traangas' is toch een loopje nemen met de waarheid, zoals we ze op dit moment kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nenee, de dader is overduidelijk een Kongolees. Of een Marokkaan. Of mogelijk een Rus, misschien. Enfin, het is zeker en vast een vreemdeling... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij zal wel snel opgepakt worden. Dan zullen we wel zien of Dempers hoop waarheid is geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Pardon? Waar zou ik deze laffe aanval hebben "goedgepraat"? Staat hier misschien nog meer dergelijke onzin van Dixie? (hij staat nl. op mijn negeerlijst; en ik heb echt geen zin dat tijdelijk ongedaan te maken om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zeg ik dat jij deze aanval hebt goedgepraat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij niet, maar jij citeert Dixie: "maar vooral dat jouw goedpraterij niet heeft geholpen". De chronologie in acht nemend, neem ik dus aan dat die reactie van Dixie een reactie op mijn vorige post was?
(Ik kan nl. Dixie niet rechtstreeks quoten omdat die op mijn negeerlijst staat. En ik heb geen zin om dat telkens ongedaan te maken als ik een citaat van hem zie waarop ik zou willen reageren.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelooft u ook nog in sinterklaas? Op het VTM nieuws zei het slachtoffer dat de dader engels sprak. Het kan natuurlijk een Vlaams Blokker zijn die Engels spreekt om iedereen te misleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 12 juli 2014 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuut tuut waarschijnlijk een N-VA'er
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, dus als daar in Nietzsche's post staat: "Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht" kan ik gewoon op het pijltje klikken om dat bericht te zien? Bedankt, d�*t is handig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op welk moment hoort gij die vrouw dat zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal dikke zever dat van een slechte jeugd. Onze ouders en grootouders, die één of twee oorlogen meegemaakt hebben, die kunnen zeggen dat ze een slechte jeugd gehad hebben en dat waren ook geen misdadigers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat er zo snel na de feiten al beelden worden vrijgegeven is tegenwoordig ongewoon te noemen.
De feiten zijn tenslotte slechts een 'faits divers'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |