![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt, dan ben ik niet meer of minder dan U.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 juli 2014 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid is de waarheid.
Nonkel Mo zit regelmatig op tante Fatima en dit terwijl Fatima de dochter is van de broer van zijn vader. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 26 juli 2014 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest Hitler nog leven, dan heeft Dr Mengele het elixir voor het eeuwige leven toch ontwikkeld.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet mij pakken op de inhoud en niet op de persoon. Voortaan ga ik regelmatig melden, want bij gebrek aan argumenten de persoon aanvallen , dat moet stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant, ik vind vergeleken worden met Hitler ook een belediging.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik ken niks van de IDF uniformen maar die zien er toch niet als Israeli Defence Forces uit. Excuses indien ik verkeerd ben.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet maar eens googlen naar afbeeldingen onder de zoekterm IDF uniform.
En dan naar Hamas uniform. Het lijkt wel dat Google een Israëlische PR site is. Eigenlijk, ik heb het ook via andere zoekprogrammas geprobeerd.... resultaten ontlopen elkaar niet veel. Kort door de bocht, die triestige foto van Isla mietje lijkt eerder een groepfoto van een stel verklede flikkers op een begrafenis . Misschien dat 1 van onze minder IDF gunstig gestemden ons de uniformen op die foto kan verklaren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 juli 2014 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.paramountgroup.biz/en/mar...e-support.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar IDF soldaten omdat er een APC is opgeblazen met een bermbom? Ik denk dat die toch wel meer gewoon zijn?
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Palestijnse school:
https://www.facebook.com/photo.php?v...125430&fref=nf
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees blij dat ze nog een joystick gebruiken.
Een zwerm MLRS raketten hebben geen joystick nodig, en het is gegarandeerd raak op Gaza. En dan kunnen ze nog gemeen zijn, en clustermunitie-achtige payloads gebruiken. Allemaal leuk gekleurde parachutjes met waarschuwingsymbolen erop. Moet zelfs geen grote springlading meer aanhangen, zo 1 op de 10 submunities met een paar gram aan witte fosfor, en de paniek die daarop volgt zal al meer doden maken dan de paar 1000 aanvalsvluchten door de luchtmacht.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 juli 2014 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geweld, geweld en nog eens geweld...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was Dolfje dan ook de brave sukkelaar omdat er meer Duitse slachtoffers vielen dan geallieerde slachtoffers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dresden was een noodzaak, in een tijd waar precisie wapens zoals nu (en die zijn ook zeker niet fail-safe) niet bestonden. Niet vergeten dat die slachters pamfletten hebben uitgeworpen om te evacueren, onder andere. Dat dan weer wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |