Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2004, 11:30   #41
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Zoals ik reeds schreef : ik heb medelijden met de multikullies die zich verplicht voelen hun verstandelijke vermogens op nul te zetten en bijgevolg door hun zelf aangeprate politiek correcte ziekelijkheid echt niet meer in staat zijn 1) om noch te lezen wat er staat en 2) om tot een correcte analyse te komen.
De vraag was niet wat je denkt over multikullies, de vraag was wat je denkt over moslims. Je hebt dus gewoon een hekel aan alle moslims.

Citaat:
Om op het niveau van het Rund 8) te antwoorden :
Dus Flippend Rund, je standpunt is dus 'ik ben een dol enthousiaste fan van alle moslimbarbaren die onschuldige Westerlingen gruwelijk afslachten'.
Nee, en ik begrijp ook niet waar je dat idee vandaan haalt.

_____
We know that dictators are quick to choose aggression, while free nations strive to resolve differences in peace
== Bush aan de VN, 21 september 2004

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 23 september 2004 om 11:31.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:33   #42
Spolpoel
Banneling

Standaard

[quote=Flippend Rund]De vraag was niet wat je denkt over multikullies, de vraag was wat je denkt over moslims. Je hebt dus gewoon een hekel aan alle moslims.

Nee, en ik begrijp ook niet waar je dat idee vandaan haalt.8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:37   #43
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Jullie zijn waarschijnlijk de duizenden Irakese vrouwen en kinderen die bij bombardementen omgekomen zijn vergeten. Er worden nog steeds kinderen misvormd geboren omdat de Amerikanen munitie met verarmd uranium hebben gebruikt tijdens de eerste golfoorlog.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:37   #44
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Spolpoel]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
De vraag was niet wat je denkt over multikullies, de vraag was wat je denkt over moslims. Je hebt dus gewoon een hekel aan alle moslims.

Nee, en ik begrijp ook niet waar je dat idee vandaan haalt.8)
Ik haal dat idee uit de volgende uitspraak:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolspoel
Nee, correcter zou zijn ' ik heb een hekel aan extremitische moslimsbarbaren en hun stilzwijgende, instemmende, zelf verklaarde 'gematigde' broeders,
Of is er nog een derde groep moslims, waarover je zweeg?

Oud 23 september 2004, 11:43   #45
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
bon, in feite zijn deze gruweldaden de beste anti-moslimpropaganda die er bestaat. het wakkert anti-moslimgevoelens aan over de hele wereld.
moslims zullen overal paria's worden.
de discriminatie van moslims zal groter worden dan ooit.
dat is wat ze zullen bereiken.
Tijd voor een oorlog ?
Mja eerst nog wat anti-usa-haat in onze jongeren stoppen,

zodat ze ideaal klaargestoomd staan voor een partijtje samen met de moslims en tegen USA.

ziek !
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:44   #46
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik haal dat idee uit de volgende uitspraak:

Of is er nog een derde groep moslims, waarover je zweeg?

Uit politiek correcte oenigheid?
Als handig afleidingsmaneuver omdat je als multikultureel rund het genant vindt om dagelijks geconfronteerd te worden met de barbaarsheid van die islamitische varkens en de lafheid van hun 'gematigde' broeders / ja-knikkers?
Oud 23 september 2004, 11:49   #47
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Jullie zijn waarschijnlijk de duizenden Irakese vrouwen en kinderen die bij bombardementen omgekomen zijn vergeten. Er worden nog steeds kinderen misvormd geboren omdat de Amerikanen munitie met verarmd uranium hebben gebruikt tijdens de eerste golfoorlog.
Dat noemt men collateral damage en dat is erg, maar het is wel eigen aan een oorlog. De Amerikanen hebben niet doelbewust die kinderen en vrouwen eruit gepikt om ze te bombarderen.
Hier ligt het onderscheid met de laffe moslims. Dat zijn zwakke lafaards : zich verbergen achter vodden en onschuldige burgers eruit pikken want tegen militairen durven ze zich niet verdedigen. Dat zagen we ook toen die mietjes, euh " de elitetroepen" van Saddam Houssein al opgejaagde konijnen ervan door liepen van zodra de 1ste Amerikaanse tank Bagdad binnen reed.
Oud 23 september 2004, 11:50   #48
kira
Vreemdeling

kira's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Aan de barbaarsheid lijkt geen eind te komen. Wanneer gaan de moslims dit nu eindelijk ONVOORWAARDELIJK veroordelen ?
Kritiek op gijzelingen neemt toe in moslimwereld

wo 22/09/04 - In de islamitische wereld neemt de kritiek toe op de gijzelingen en moorden door radicale moslimbewegingen in Irak. De gezaghebbende universiteit Al Azhar in Kaïro veroordeelt die terreurdaden en dat is opvallend.

In de soennitische islam is er geen officiële hiërarchie en geen centraal leergezag, maar Al Azhar heeft wel een stevige en wereldwijde reputatie onder de gelovigen. Als er aan de universiteit iets gezegd wordt, dan luisteren de meeste moslims.

In het Westen heeft de islam lang het verwijt gekregen dat vooraanstaande personen en instellingen zich te slap opstelden en dat ze niet krachtig genoeg afstand durfden te nemen van het terrorisme, vooral als de terroristen zelf de heilige oorlog inriepen en de strijd tegen het verdorven Westen of de eeuwige vijand Israël.

Maar de laatste tijd is daar toch een kentering in gekomen. Een flinke week geleden bijvoorbeeld hebben de soennitische rechtsgeleerden in Irak zelf nog scherp uitgehaald naar de ontvoerders van burgers en ook de sjeik van Al Azhar had zich eerder al bijzonder kritisch tegen ontvoering en gijzeling uitgesproken.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...har/index.html

Aan alle anti-moslims. Hier heb je het bewijs dat wij moslims absoluut tegen die gijzelingen zijn. Hier een openlijke veroordeling van het terrorisme.

Ik ben dat echt kotsbeu dat hier mensen zijn die alle moslims over dezelfde kam scheren. Tenslotte zijn het maar enkelen die die daden verrichten. En het ergste van al is dat jullie dat ook weten maar niet durven toegeven

Dit bericht staat al sinds gisteren op de vrtnieuwssite maar neen niemand heeft het zeker opgemerkt of willen opmerken zal een betere omschrijving zijn.

Jullie denken dat jullie het allemaal beter weten. Maar ik wed er mijn leven op dat heel weinig van jullie eens echt met de moslims gepraat hebben over die situatie. Wij verafschuwen dit geweld. Heel mijn omgeving van hetzelfde.
Mijn pa nog vannochtend toen hij het hoorde van die twee Italiaanse vrouwen zei letterlijk dat die varkens zoals jullie ze noemen niets met de Islam te maken hebben. Ze zijn dan wel moslims maar we weten allemaal dat ze godsdienst als excuus gebruiken om hun wandaden goed te keuren. Het is hen alleen en enkel om macht te doen.

Als dan de moslims op straat komen zoals in Frankrijk dan is het volgens jullie onder het mom van hun eigen belang. Nu leg mij dat eens uit. Gaan ze het land uitgezet worden als ze niet kwamen betogen of wat???

Jullie zoeken altijd excuses om moslims in een slecht daglicht te plaatsen maar jullie weten eigenlijk niets van hen.
kira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:51   #49
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Natuurlijk zijn ze medeschuldig! Zolang ze het niet expliciet veroordelen, heulen ze met het extremistische ongedierte mee. Zwijgen is instemmen. En dat maakt van de 'zelfverklaarde gematigde moslims' even grote criminelen en barbaren als hun extremitische broeders zijn.
U heeft duidelijk de reacties gemist in moslimgemeenten als Molenbeek na de aanslagen op de WTC. Vreugde en jolijt alom !
het gedrag van enkelen veralgemenen naar de hele groep noemt men een logische denkfout. Ik was de dag van de WTC aanslagen in de buurt van het Zuid station, en heb er dergelijke vreugdekreten niet gezien? Moet ik nu besluiten dat er in de hele moslimgemeenschap niemand is die die aanslagen goedkeurde of er een feest van maakte ? Neen, dat doe ik niet, want ik weet dat er wel degelijk sujeten waren die er zich in verkneukelden..

Citaat:

Uiteraard zijn de moslims zo hyprocriet om in de pers hun ware mening - die van instemming- niet te verkondigen. Hun sociale en politieke rechten zouden er wel eens komen onder te lijden. Vandaar dat ze zich liever low profile opstellen, want zich radicaal tegen uitspreken, staat gelijk met verraad!

Daarom ook dat in Frankrijk de moslimgemeenschap de strategie koos om eensklaps 'les bons Français'-kaart te trekken, en niet die van een duidelijke afwijzing van die moslimpraktijken.
Puur uit eigenbelang. Indien ze dat niet hadden gedaan, dan was het hek van de dam geweest.
je lijjkt te starten van de premisse dat een moslim gewoon niet anders kan dan instemmen met die barbaarse aanslagen, enkel en alleen omdat hij een moslim is. Dat is een zeer gevaarlijke assumptie, die niet alleen niet gesteund wordt door feiten, maar in mijn ogen volledig aan de realiteit voorbijgaat, met name het feit dat het merendeel der moslims hier (en dus ook in Frankrijk) in hun gedragingen gematigd zijn . Indien ze werkelijk zouden instemmen met dergelijke barbaars gedrag dan zouden we hier logischerwijze te maken krijgen met dezelfde vorm van terreur, terwijl dat op dit ogenblik zogoed als nihil is, op enkele uitzondering na.

Citaat:
En ondanks hun zogenaamde tussenkomsten, heb ik geen enkele van de Franse moslimvertegenwoordigers op expliciete wijze de extremitische interpretatie van de jihad horen afwijzen. Geen enkele van die vertegenwoordigers heeft het lef gehad het extremitisch moslimuitschot TERECHT TE WIJZEN.

Die hypocrisie is zo typerend voor de moslims.
Voor een hoofddoekverbod komen ze de straat op, voor afslachtingen in de naam van de islam niet. Dat zegt genoeg!
dat durf ik betwijfelen of dat niet werd veroordeeld.. Ik zal het eens wat opzoeken . Voorts, wat maakt het uit of ze het veroordelen als jij toch van de basispremisse uitgaat dat al wat ze zeggen gelogen is? Je vraagt enerzijds dat ze het zouden veroordelen, maar tegelijkertijd poneer je dat elke veroordeling hypocriet is want uitgevoerd uit eigenbelang en ingaand tegen hun dieper gevoel? Zie je je contradictie?

Citaat:
En het is niet de boodschapper die zorgt voor polarisatie. Het zijn de moslimextremisten zelf, die met de COLLABORATIE en INSTEMMING van hun zogenaamde gematigde broeders, de polarisatie opwekken.
Hoe naief en dom bent u niet om het gevaar in de 'polarisatie' te zien. het gevaar zit 'm bij de zelfmoordaanslagen, niet bij diegenen die die barbaarse moslimpraktijken aanklagen.
ik zal het je uitleggen, want je begrijpt er geen snars van. Wat extremisten �* la Osama Bin Laden willen is polarisatie. Dat is de drijfveer van al hun acties. Ze willen niet liever dat er razzia's en pogroms op moslims in West Europa plaatsvinden. Meer zelfs, dat is hun ultieme doel, omdat enkel op die manier hun belangen gediend worden. Zoiets zal immers leiden tot een enorme hausse in het extremisme en fundamentalisme onder moslims..Het is een natuurlijk gevolg dat je wanneer aangevallen, extremistischer en onverzoenlijker gaat opstellen. Fundi's zoals OBL rekenen er dus op dat meer en meer gematigde moslims door de vervolgingen/onderdrukkingen die ze ondergaan zich tot extremistischere stromingen gaan 'bekeren'. In die zin ben jij door je gedrag en door het over dezelfde kam scheren van alle moslims een dankbaar hulpmiddel voor OBL en de terroristen. Je bewijst hen een grote dienst, zonder dat je het zelf gewoon doorhebt, en daarom moet je niet verbaasd zijn dat je faciliteert wat je eigenlijk wenst te vermijden. Naief he.. Jezelf voorbereiden op veiligheidsrisico's is namelijk nog iets heel anders als deze faciliteren, een les die ook Mausosaurus hier nog dient te leren.

Citaat:
Uiteindelijk verhindert u door uw ziekelijke politiek correcte waanbeelden dat er daadwerkelijk een stem van afkeuring uitgesproken wordt tegen barbaarse moslimpraktijken. Uiteindelijk draagt u door uw naieviteit en onwetendheid bij tot een serieuze veiligheidsbedreiging vor het Westen.
U zou zich moeten schamen !
je mag me uitleggen wat er zo 'politiek correct' is aan mijn ideeën. Kokketeren met het woord 'politiek correct' kunnen er hier veel bijzonder goed, maar onderbouw het ook maar eens...
Oud 23 september 2004, 11:52   #50
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom stel je de vraag, als je het toch al weet?
Uit politiek correcte oenigheid?
Als handig afleidingsmaneuver omdat je als multikultureel rund het genant vindt om dagelijks geconfronteerd te worden met de barbaarsheid van die islamitische varkens en de lafheid van hun 'gematigde' broeders / ja-knikkers?
De kern van de zaak, beste Spolspoel, is dat je alle moslims, vanuit het diepst van je hart, haat.

== De verzamelde visioenen van Flippend Rund, 2064
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:52   #51
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het niveau van 't forum zou er meteen op beter worden indien sommigen zich zouden laten verzorgen voor hun ziekelijke politiek correcte waanbeelden.

Wat is het ergste ;
1) moslims die als varkens gekwalificeerd worden
2) Westerlingen die door moslims op de meeste gruwelijke wijze afgeslacht worden.

In de geest van de multikullie is 1 uiteraad erger dan 2.

Het 'verheven' multikul-niveau ....
2 is véél erger dan 1 . Maar het is niet omdat 2 gebeurt dat je er meteen maar 1 aan moet vastplakken.
Oud 23 september 2004, 11:57   #52
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Nee misschien niet, maar de verontwaardeging over bepaalde zaken mag ook nog wel geventileerd worden.

Ik ben voor mezelf op een punt gekomen, waar het me geen fuck meer uitmaakt wat ze met dat tuig ginder aanvangen, Wil Bush ze nuken, hij doet maar, wil hij daar een paar dorpen affikken tot op de grond door er een jaarvooraad Napalm over te kappen, mij niet gelaten, laten ze ze daar gewoon stikken in hun zandbak zonder ontwikkelingshulp, rode kruis of iets geen probleem. ik kan geen fluit respect opbrengen voor een volk dat op dergelijke manier oorlog voert.

Onschuldige vrouwen die daar zijn om die mensen in hun miserie te helpen gebruiken en dan vermoorden ... walgelijk gewoon.

De amerikanen maken ook burgerslachtoffers, maar het is oorlog, en ze proberen dat zo goed en zo kwaad mogelijk te beperken. Ze pikken nog geen vrouwen van 't straat om ze daarna zonder vorm van proces nen bal door hune kop te jagen. Soldaten die zich schuldig maken aan misbruiken worden vervolgd.

Misschien, moeten ze het maar eens op zijn freedomfighters aanpakken, ... Wie weet, ?
spijtig dat je reeds zover gaat dat je de uitroeing van 'dat volk' gewoon goedkeurt op basis van het gedrag van , wat zal het zijn, enkele honderden terroristen die alle gevoel van grenzen verloren zijn ? 21 miljoen mensen, de kling over, omdat een aantal gestoorden denk dat ze in naam van de Islam (en waarschijnlijk ook in naam van de wraak van wat hun families & bloedverwanten overkwam tijdens de Amerikaanse bombardementen) volledig over de schreef mogen gaan ? Eerlijk gezegd, ik begrijp dat je reactie door de emoties van de verschrikkelijke terreurdaden wordt ingegeven, maar als je rationeel nadenkt over de gevolgen van zo'n daad kan je dit toch niet serieus menen.

Wat de Amerikanen betreft, ik denk dat ze bij momenten al redelijk 'indiscriminate' optreden tegen de Irakezen. Het is moeilijk een lijn te trekken als je begint precisiebombardementen uit te voeren, maar ik geloof evenmin dat hun bedoelingen slecht zijn. het heeft , denk ik, geen zin om ze echter hard en willekeurig aan te pakken, aangezien dat alleen meer weerstand zal opleveren.

Laatst gewijzigd door lyot : 23 september 2004 om 11:58.
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:57   #53
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

[quote=kira]
Citaat:

wo 22/09/04 - In de islamitische wereld neemt de kritiek toe op de gijzelingen en moorden door radicale moslimbewegingen in Irak. De gezaghebbende universiteit Al Azhar in Kaïro veroordeelt die terreurdaden en dat is opvallend.

...

Er is dus nog hoop voor in de toekomst ! Maar hoelang gaat het duren vooraleer het gros van de bevolking dit doorheeft.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:59   #54
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

[quote=kira]
Citaat:

In de soennitische islam is er geen officiële hiërarchie en geen centraal leergezag, maar Al Azhar heeft wel een stevige en wereldwijde reputatie onder de gelovigen. Als er aan de universiteit iets gezegd wordt, dan luisteren de meeste moslims.

In het Westen heeft de islam lang het verwijt gekregen dat vooraanstaande personen en instellingen zich te slap opstelden en dat ze niet krachtig genoeg afstand durfden te nemen van het terrorisme, vooral als de terroristen zelf de heilige oorlog inriepen en de strijd tegen het verdorven Westen of de eeuwige vijand Israël.

Maar de laatste tijd is daar toch een kentering in gekomen. Een flinke week geleden bijvoorbeeld hebben de soennitische rechtsgeleerden in Irak zelf nog scherp uitgehaald naar de ontvoerders van burgers en ook de sjeik van Al Azhar had zich eerder al bijzonder kritisch tegen ontvoering en gijzeling uitgesproken.

Aan alle anti-moslims. Hier heb je het bewijs dat wij moslims absoluut tegen die gijzelingen zijn. Hier een openlijke veroordeling van het terrorisme.

Ik ben dat echt kotsbeu dat hier mensen zijn die alle moslims over dezelfde kam scheren. Tenslotte zijn het maar enkelen die die daden verrichten. En het ergste van al is dat jullie dat ook weten maar niet durven toegeven

Dit bericht staat al sinds gisteren op de vrtnieuwssite maar neen niemand heeft het zeker opgemerkt of willen opmerken zal een betere omschrijving zijn.

Jullie denken dat jullie het allemaal beter weten. Maar ik wed er mijn leven op dat heel weinig van jullie eens echt met de moslims gepraat hebben over die situatie. Wij verafschuwen dit geweld. Heel mijn omgeving van hetzelfde.
Mijn pa nog vannochtend toen hij het hoorde van die twee Italiaanse vrouwen zei letterlijk dat die varkens zoals jullie ze noemen niets met de Islam te maken hebben. Ze zijn dan wel moslims maar we weten allemaal dat ze godsdienst als excuus gebruiken om hun wandaden goed te keuren. Het is hen alleen en enkel om macht te doen.

Als dan de moslims op straat komen zoals in Frankrijk dan is het volgens jullie onder het mom van hun eigen belang. Nu leg mij dat eens uit. Gaan ze het land uitgezet worden als ze niet kwamen betogen of wat???

Jullie zoeken altijd excuses om moslims in een slecht daglicht te plaatsen maar jullie weten eigenlijk niets van hen.
De VRT is een zeer objectieve bron!!!

Verder, je kan nu wel komen janken dat maar enkelingen de rotte appel zijn die het voor de rest ook verkloten.... So??? Ik kom dan veel te veel rotte appels tegen!

Ik erger me kapot aan het gedrag van bepaalde personen, die tevens menen boven de wet te staan en tevens zijn deze personen 99% Moslims..

Ligt het dan aan ons dat jouw geloofsgenoten menen dat ze zich hier meer kunnen profiteren? Ik vind dat het aan jullie is om aan ons aan te passen en niet andersom..

Het feit dat een of andere universiteit iets beweert en dat er dan wat meer lui op de kar springen, is voor mij geen bewijs...
Jullie beseffen dat jullie de hele wereld tot vijand aan het maken zijn en proberen jullie met van dat slap gelul eruit te praten....
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 12:00   #55
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Jij hoeft mij niets te leren!!!

Kijk eens rond je man, het loopt hier uit de hand met je besneden vriendjes

Ik heb schijt aan hun achterlijke godsdienst
ik heb helemaal niet gezegd dat ik jou iets zou leren.. ik haalde enkel aan dat je zelfs een moet leren wat 't verschil is tussen beide termen.. D.I.Y !
waar jij schijt aan hebt zal me voorts worst wezen.
Oud 23 september 2004, 12:01   #56
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
De kern van de zaak, beste Spolspoel, is dat je alle moslims, vanuit het diepst van je hart, haat.

== De verzamelde visioenen van Flippend Rund, 2064
De kern van de zaak Flippend Rund is dat elke moslim door zijn religie geleerd wordt elke niet-gelovige te haten.
Oud 23 september 2004, 12:07   #57
Spolpoel
Banneling

Standaard

[quote=kira]
Citaat:

Kentering??????

Een micro-kentering zo te zien aan het dagelijks toenemend moslimbarbarisme in de hele wereld.
Schone schijn vooral, om hun eigen vel te redden.
De laatste tijd nemen de zelfverklaarde gematigde moslims hun toevlucht tot een vrije interpretatie van het JIHAD-principe. De jihad, dat is nu ' een plicht tot zelfontplooiing'. Alleen durven ze die boodschap echt nog niet duidelijk te maken aan hun extremitische broeders in de islamitische apelanden. Oh nee, dat durven ze niet!!! Dat mogen ze vooral niet : aan het woord van de woestijn-schizofreen en kinderneuker Mohammed mag niet getwijfeld worden.
Dan maar de Westerlingen sussen met hypocriete afleidingsmaneuvers.
Oud 23 september 2004, 12:09   #58
kira
Vreemdeling

kira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
De VRT is een zeer objectieve bron!!!

Verder, je kan nu wel komen janken dat maar enkelingen de rotte appel zijn die het voor de rest ook verkloten.... So??? Ik kom dan veel te veel rotte appels tegen!

Ik erger me kapot aan het gedrag van bepaalde personen, die tevens menen boven de wet te staan en tevens zijn deze personen 99% Moslims..

Ligt het dan aan ons dat jouw geloofsgenoten menen dat ze zich hier meer kunnen profiteren? Ik vind dat het aan jullie is om aan ons aan te passen en niet andersom..

Het feit dat een of andere universiteit iets beweert en dat er dan wat meer lui op de kar springen, is voor mij geen bewijs...
Jullie beseffen dat jullie de hele wereld tot vijand aan het maken zijn en proberen jullie met van dat slap gelul eruit te praten....
De VRT is enkel een objectieve bron als het jullie uitkomt zeker. Jullie hebben er anders geen probleem mee om te posten vanuit deze website als moslims negatief in het nieuws in komen.

Geef het gewoon toe. Het past niet in uw plaatje he. Moslims die de terreur veroordelen he. Ah neen he want dat is positief nieuws over de moslims he.

Trouwen over profiteurs gesproken. Dit forum stikt van de werkloze Blokkers die altijd kritiek hebben op allochtonen die profiteren terwijl ze zelfs op de staat parasiteren
kira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 12:18   #59
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Er is dus nog hoop voor in de toekomst ! Maar hoelang gaat het duren vooraleer het gros van de bevolking dit doorheeft.
Nog heel lang. De islamitische landen hebben nog een reusachtige beschavingsachterstand in te halen. Zolang er geen begin van secularisatie is zal die achterstand blijven en steeds groter worden.
Bovendien, voor de huidige generaties moslims in die landen is het al te laat : je kan geen levenslange religieuse hersenspoeling zo maar wegvegen.
Gezien hun islamitisch voorgeprogrammeerde haat tegenover niet-gelovigen, zullen het enkel de verwesterde geassimileerde moslims zijn die hun geloofsgenoten een begin van beschaving zullen kunnen bijbrengen. Gelet op de woekerende integratie-onwil en de hunkering naar de achterlijkheid van hun 'moederland', zal het dus ook nog een tijdje duren vooral de islamitische allochtonen hun broeders zullen kunnen heropvoeden. Ze zullen eerst hun vrees moeten overwinnen. Zoals je weet mag de islam niet in vraag worden gesteld, noch bekritiseerd worden. Wie dat poogt te doen, riskeert zijn leven want s per definitie een verrader. Vraag maar aan Salmon Rushdie die noodgedwongen ondergedoken moet leven. En die leeft niet ondergedoken in een 'gematigd' moslimland hé.
Oud 23 september 2004, 12:20   #60
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kira
De VRT is enkel een objectieve bron als het jullie uitkomt zeker. Jullie hebben er anders geen probleem mee om te posten vanuit deze website als moslims negatief in het nieuws in komen.

Geef het gewoon toe. Het past niet in uw plaatje he. Moslims die de terreur veroordelen he. Ah neen he want dat is positief nieuws over de moslims he.

Trouwen over profiteurs gesproken. Dit forum stikt van de werkloze Blokkers die altijd kritiek hebben op allochtonen die profiteren terwijl ze zelfs op de staat parasiteren
1) Ik geloof er niets van dat de veroordelingen door jouw lui oprecht zijn. Het dient enkel om jullie eigen hachje te redden.

2) VB profiteurs: Een Vlaming die werkloos is heeft recht op een uitkering. Er zijn voldoende Vlamingen die voor hem bijdragen betaald hebben, zelfs indien hij/zij nooit bijdragen heeft betaald, dan heeft hij daar evenwel recht op. De reden: Dit is zijn land, opgebouwd door zijn voorouders....

3) De echte profiteurs: jouw lui die parasiteren op onze sociale zekerheid zonder daar maar ooit iets positiefs aan bijgedragen hebben (niet nu noch in het verleden). Jouw lui , die zich verschuilen achter het feit dat ze gediscrimineerd voelen op de arbeidsvloer en darom maar beslissen om steeds mals een geslagen hond met het handje open te lopen.... Als zelfs groen!-lid Vogels beweert dat er problemen zijn met de gezinshereniging etc.. dan is er toch wel stevig stront aan de knikker...
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be