![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
_____ We know that dictators are quick to choose aggression, while free nations strive to resolve differences in peace == Bush aan de VN, 21 september 2004 Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 23 september 2004 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() [quote=Flippend Rund]De vraag was niet wat je denkt over multikullies, de vraag was wat je denkt over moslims. Je hebt dus gewoon een hekel aan alle moslims.
Nee, en ik begrijp ook niet waar je dat idee vandaan haalt.8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Jullie zijn waarschijnlijk de duizenden Irakese vrouwen en kinderen die bij bombardementen omgekomen zijn vergeten. Er worden nog steeds kinderen misvormd geboren omdat de Amerikanen munitie met verarmd uranium hebben gebruikt tijdens de eerste golfoorlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Spolpoel]
Citaat:
Citaat:
____________ Het is maar een kwestie van tijd voor Bush zegt "Maar de terroristen spelen niet eerlijk!" == De verzamelde visioenen van Flippend Rund, 1811 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mja eerst nog wat anti-usa-haat in onze jongeren stoppen, zodat ze ideaal klaargestoomd staan voor een partijtje samen met de moslims en tegen USA. ziek ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit politiek correcte oenigheid? Als handig afleidingsmaneuver omdat je als multikultureel rund het genant vindt om dagelijks geconfronteerd te worden met de barbaarsheid van die islamitische varkens en de lafheid van hun 'gematigde' broeders / ja-knikkers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier ligt het onderscheid met de laffe moslims. Dat zijn zwakke lafaards : zich verbergen achter vodden en onschuldige burgers eruit pikken want tegen militairen durven ze zich niet verdedigen. Dat zagen we ook toen die mietjes, euh " de elitetroepen" van Saddam Houssein al opgejaagde konijnen ervan door liepen van zodra de 1ste Amerikaanse tank Bagdad binnen reed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() [quote]
Citaat:
wo 22/09/04 - In de islamitische wereld neemt de kritiek toe op de gijzelingen en moorden door radicale moslimbewegingen in Irak. De gezaghebbende universiteit Al Azhar in Kaïro veroordeelt die terreurdaden en dat is opvallend. In de soennitische islam is er geen officiële hiërarchie en geen centraal leergezag, maar Al Azhar heeft wel een stevige en wereldwijde reputatie onder de gelovigen. Als er aan de universiteit iets gezegd wordt, dan luisteren de meeste moslims. In het Westen heeft de islam lang het verwijt gekregen dat vooraanstaande personen en instellingen zich te slap opstelden en dat ze niet krachtig genoeg afstand durfden te nemen van het terrorisme, vooral als de terroristen zelf de heilige oorlog inriepen en de strijd tegen het verdorven Westen of de eeuwige vijand Israël. Maar de laatste tijd is daar toch een kentering in gekomen. Een flinke week geleden bijvoorbeeld hebben de soennitische rechtsgeleerden in Irak zelf nog scherp uitgehaald naar de ontvoerders van burgers en ook de sjeik van Al Azhar had zich eerder al bijzonder kritisch tegen ontvoering en gijzeling uitgesproken. http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...har/index.html Aan alle anti-moslims. Hier heb je het bewijs dat wij moslims absoluut tegen die gijzelingen zijn. Hier een openlijke veroordeling van het terrorisme. Ik ben dat echt kotsbeu dat hier mensen zijn die alle moslims over dezelfde kam scheren. Tenslotte zijn het maar enkelen die die daden verrichten. En het ergste van al is dat jullie dat ook weten maar niet durven toegeven Dit bericht staat al sinds gisteren op de vrtnieuwssite maar neen niemand heeft het zeker opgemerkt of willen opmerken zal een betere omschrijving zijn. Jullie denken dat jullie het allemaal beter weten. Maar ik wed er mijn leven op dat heel weinig van jullie eens echt met de moslims gepraat hebben over die situatie. Wij verafschuwen dit geweld. Heel mijn omgeving van hetzelfde. Mijn pa nog vannochtend toen hij het hoorde van die twee Italiaanse vrouwen zei letterlijk dat die varkens zoals jullie ze noemen niets met de Islam te maken hebben. Ze zijn dan wel moslims maar we weten allemaal dat ze godsdienst als excuus gebruiken om hun wandaden goed te keuren. Het is hen alleen en enkel om macht te doen. Als dan de moslims op straat komen zoals in Frankrijk dan is het volgens jullie onder het mom van hun eigen belang. Nu leg mij dat eens uit. Gaan ze het land uitgezet worden als ze niet kwamen betogen of wat??? Jullie zoeken altijd excuses om moslims in een slecht daglicht te plaatsen maar jullie weten eigenlijk niets van hen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
__________ - Waarom heeft u mijn kind doodgeschoten? - Het was niet opzettelijk, het was een verdwaalde kogel. - Oh, ok dan. == De verzamelde visioenen van Flippend Rund, 2064 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de Amerikanen betreft, ik denk dat ze bij momenten al redelijk 'indiscriminate' optreden tegen de Irakezen. Het is moeilijk een lijn te trekken als je begint precisiebombardementen uit te voeren, maar ik geloof evenmin dat hun bedoelingen slecht zijn. het heeft , denk ik, geen zin om ze echter hard en willekeurig aan te pakken, aangezien dat alleen meer weerstand zal opleveren.
It's deep how you can be so shallow Laatst gewijzigd door lyot : 23 september 2004 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() [quote=kira]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() [quote=kira]
Citaat:
Verder, je kan nu wel komen janken dat maar enkelingen de rotte appel zijn die het voor de rest ook verkloten.... So??? Ik kom dan veel te veel rotte appels tegen! Ik erger me kapot aan het gedrag van bepaalde personen, die tevens menen boven de wet te staan en tevens zijn deze personen 99% Moslims.. Ligt het dan aan ons dat jouw geloofsgenoten menen dat ze zich hier meer kunnen profiteren? Ik vind dat het aan jullie is om aan ons aan te passen en niet andersom.. Het feit dat een of andere universiteit iets beweert en dat er dan wat meer lui op de kar springen, is voor mij geen bewijs... Jullie beseffen dat jullie de hele wereld tot vijand aan het maken zijn en proberen jullie met van dat slap gelul eruit te praten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waar jij schijt aan hebt zal me voorts worst wezen.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() [quote=kira]
Citaat:
Een micro-kentering zo te zien aan het dagelijks toenemend moslimbarbarisme in de hele wereld. Schone schijn vooral, om hun eigen vel te redden. De laatste tijd nemen de zelfverklaarde gematigde moslims hun toevlucht tot een vrije interpretatie van het JIHAD-principe. De jihad, dat is nu ' een plicht tot zelfontplooiing'. Alleen durven ze die boodschap echt nog niet duidelijk te maken aan hun extremitische broeders in de islamitische apelanden. Oh nee, dat durven ze niet!!! Dat mogen ze vooral niet : aan het woord van de woestijn-schizofreen en kinderneuker Mohammed mag niet getwijfeld worden. Dan maar de Westerlingen sussen met hypocriete afleidingsmaneuvers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geef het gewoon toe. Het past niet in uw plaatje he. Moslims die de terreur veroordelen he. Ah neen he want dat is positief nieuws over de moslims he. Trouwen over profiteurs gesproken. Dit forum stikt van de werkloze Blokkers die altijd kritiek hebben op allochtonen die profiteren terwijl ze zelfs op de staat parasiteren |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, voor de huidige generaties moslims in die landen is het al te laat : je kan geen levenslange religieuse hersenspoeling zo maar wegvegen. Gezien hun islamitisch voorgeprogrammeerde haat tegenover niet-gelovigen, zullen het enkel de verwesterde geassimileerde moslims zijn die hun geloofsgenoten een begin van beschaving zullen kunnen bijbrengen. Gelet op de woekerende integratie-onwil en de hunkering naar de achterlijkheid van hun 'moederland', zal het dus ook nog een tijdje duren vooral de islamitische allochtonen hun broeders zullen kunnen heropvoeden. Ze zullen eerst hun vrees moeten overwinnen. Zoals je weet mag de islam niet in vraag worden gesteld, noch bekritiseerd worden. Wie dat poogt te doen, riskeert zijn leven want s per definitie een verrader. Vraag maar aan Salmon Rushdie die noodgedwongen ondergedoken moet leven. En die leeft niet ondergedoken in een 'gematigd' moslimland hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) VB profiteurs: Een Vlaming die werkloos is heeft recht op een uitkering. Er zijn voldoende Vlamingen die voor hem bijdragen betaald hebben, zelfs indien hij/zij nooit bijdragen heeft betaald, dan heeft hij daar evenwel recht op. De reden: Dit is zijn land, opgebouwd door zijn voorouders.... 3) De echte profiteurs: jouw lui die parasiteren op onze sociale zekerheid zonder daar maar ooit iets positiefs aan bijgedragen hebben (niet nu noch in het verleden). Jouw lui , die zich verschuilen achter het feit dat ze gediscrimineerd voelen op de arbeidsvloer en darom maar beslissen om steeds mals een geslagen hond met het handje open te lopen.... Als zelfs groen!-lid Vogels beweert dat er problemen zijn met de gezinshereniging etc.. dan is er toch wel stevig stront aan de knikker... |
|
![]() |
![]() |