![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wtf ik ben geen flikker zoek ergens anders is een vriendje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ik vraag gewoon of je werkende of parasieterende vreemdeling bent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ![]() Moet onze Piano op dit prentje in het onderschrift van El Turco hier nu geen commentaar op geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() El Turco, Turkije mag NOOIT aansluiting zoeken bij Iran. In Iran leven is geen pretje. Ga maar in Iran wonen als je Iran een goed land vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Turks parlement akkoord met strafwet 26-09-'04
Het Turkse parlement heeft vandaag met overweldigende meerderheid ingestemd met de nieuwe strafwet. Die voorziet in een vergaande hervorming van het strafrecht, met het oog op een toekomstig lidmaatschap van de EU. De wet strandde eerder in het parlement omdat de regering onder Europese druk een artikel had geschrapt dat overspel strafbaar stelt. Premier Erdogan zei donderdag na overleg met de Europese Commissie dat het gewraakte artikel definitief van de baan is. Ook beloofde hij dat het parlement de strafrechthervormingen alsnog zou goedkeuren. De conservatieve islamitische partij van Erdogan heeft een meerderheid in het parlement. De wet voorziet onder meer in meer rechten voor vrouwen en in een zwaardere bestraffing van foltering. Advies Brussel komt 6 oktober met een advies over de toetreding van Turkije tot de EU. Europees Commissaris Verheugen, verantwoordelijk voor de uitbreiding van de Unie, heeft al laten doorschemeren dat het rapport positief zal zijn. Het laatste woord is aan de Europese regeringsleiders. Die moeten in december besluiten of en wanneer de EU onderhandelingen begint met Ankara over een Turks EU-lidmaatschap. Overigens wordt de feitelijke toetreding niet voor 2015 verwacht. BRON: NOS NIEUWS Laatst gewijzigd door sinan123 : 26 september 2004 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind Japan goede land maar woon daar niet. En ja ik vind Iran een goede land maar niet wat betreft rechtsysteem en al puur militair gezien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() wow je hebt mijn IP! proficiaat
![]() ![]() nu probeer eens mijn firewall en virus scanner te vermijden en je bent een 1337 h4x0r ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel erg dat 90% van jou posts tegen mij zijn. Ga is ergens anders u frustraties uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb niets tegen je persoonlijk el turco maar wel tegen eventuele toetreding van turkije.. ik vind wel dat ge te nationalistisch bent, dat wel.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik tegen jou zeg dat je teveel voooroordelingen hebt tegen islam... Wekt dat iets bij jou? Neen, so ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() El Turco, ik geloof gewoon dat Islam als religie niet thuis hoort in Europa
![]() de wereld zonder godsdienst zou perfect zijn denk ik.. Godsdienst is iets van de middeneeuwen en zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij nader inzien waren ze niet slecht bezig......als je dan toch persé iets wilt aanbidden,dan iets fysisch ipv zich onderdompelen in abstracte begrippen. ![]() I wonder hoe een autostrade of een ruilverkaveling hier in zouden passen,maar het onderzoek loopt....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |