![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb zo mijn twijfels over blokbuster,ik denk dat hij een rolleke speelt om reacties uit te lokken.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn best wel mooie meisjes binnen de Islamgemeenschap. Kom eens wat vaker onder uw steen uit, dan ziet ge dat ook. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
die bloxbuster werkt ook op mijn systeem. die speelt gewoon een rolletje, dat ligt er toch vingerdik op! als je het niveau van het forum terug omhoog wil krijgen, kan je persoonlijke aanvallen, oproepen tot geweld, dubbele topics en copy-paste zonder toegevoegde waarde steeds melden bij de mods. maar om eerlijk te zijn, bloxbuster is irritant, maar koenraad is ook geen engeltje. hij zit niet voor een persoonlijk aanvalletje verlegen. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
hoe je dit gaat verbieden, weet ik trouwens ook niet. je kan toch vrouwen niet verbieden om een lap stof over hun hoofd te dragen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In uw verdere posts geeft u overigens blijk van minachting voor die waarden en normen, wat mogelijk een smakeloos gespeelde act is. U vraagt dus respect voor de culturele eigenheid van de ene, die ik zeker wil verlenen, maar miskent het recht van de andere om respect voor zijn culturele eigenheid op te eisen. Laat ons stellen dat dit laatste uw houding ten zeerste ongeloofwaardig maakt. Overigens komt het me voor dat het beleiden van een godsdienst niet noodzakelijkerwijs vestimentair hoeft te gebeuren. Men hoeft echt geen pogingen te ondernemen mij te overtuigen van welk godsdienstig gelijk dan ook, zeker niet manu militari. Ik ben immers atheïst, en ontken dus het bestaan van god. Ik gun ieder echter wel het recht op een eigen levensvisie of godsdienst, maar wil zelf niet in een keurslijf worden gedwongen. Uw ophemeling van de Jihad en de islamisering van Europa kan ik dus allerminst smaken, en getuigt van een grondige minachting van de Europese eigenheid of de behandeling daarvan als een "speeltje", wat allerminst geduld moet worden en leidt tot terechte, zij het enigzins emotionele reacties. Kan een "brave moslim"vrouw dat etiket overigens ook niet verkrijgen indien zij geen boerka draagt?
"Do not rejoice in his defeat, you men. For though the world has stood up and stopped the bastard, the bitch that bore him is in heat again!" (Bertholt Brecht) Laatst gewijzigd door Tacitus : 25 september 2004 om 05:05. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De uitdagende houding van bloxbuster was evenwel "over the top". Op die manier kan je niet verwachten dat men je au sérieux neemt.
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer er een betoging aan de hand id met de geintegreerden valt het wel op dat de mannen dan ook hun gezicht bedekken. Iets te maken mer relegie? Verdomd neen, alleen iets te maken met agressie! Mensen welke hun gelaat bedekken zijn mensen welke iets te verbergen hebben, en hebben geen goede bedoelingen. Simpele wet. In betogingen met bedekt gelaat..........Afknallen die handel! |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() je kan toch geen wet maken dat mensen op straat zich niet mogen bedekken! ik wil ook geen burka's in antwerpen zien (maar ik herhaal: ik heb dat hier nog nooit gezien!). maar ik zou graag het recht te behouden te bedekken wat ik wil. en wat hebben mannen die betogen nu in hemelsnaam met burka's te maken? Laatst gewijzigd door ingenious : 25 september 2004 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gedacht dat ik het volmondig eens zou zijn met het Vlaams Blok. Wij zijn het moreel verplicht tegenover de moslimvrouwen om die Boerka te verbieden.
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er bestaat inderdaad een politiereglement in de meeste gemeenten die het bedekken van het gezicht verbied! Dat was voor na het carnaval, om de misdadigers geen kans te geven om als onbekende ergens binnen te sluipen. Of men zijn gezicht bedekt met een burka, of met een ski-masker. De dragers daarvan zijn steeds mensen welke geen goede bedoelingen hebben. En het is de plicht van de overheid onze veiligheid te waarborgen. Wanneer het de overheid niet lukt de veiligheid van de burger te waarborgen, dan heeft de burger het recht zijn eigen veiligheid te waarborgen. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"m*kk¨*kske" 8) |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Politiek is nu één maal niet voor lichtgeraakte bleiters. Maar dat sommige moderators hun neus naar één bepaalde kant wijst is soms toch ook overduidelijk. Willen we er hier even notitie van nemen dat de meest persoonlijke aanvallen en de meest arrogante en aggresieve uitspraken van 'verdraagzaam' links komen. Dat 'Rechts' (de uitzonderingen daar gelaten) steeds zijn best doet om te tegenargumenteren.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Religie hoort thuis in de privésfeer, niet in het openbare leven. Voor mij gaat het VB standpunt niet ver genoeg. Ik pleit voor een uitbreiding van de Franse wet op het dragen van opzichtige religieuse symbolen in de scholen naar het openbare leven.
Laatst gewijzigd door @lpha : 26 september 2004 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |