![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er los op!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw deze topic heeft NIETS te maken met Internationaal naar mijn mening...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
lijkt mij eerder een trukje om mensen het zwijgen op te leggen (drogreden) Citaat:
als we het gewoon eens zijn, bij 99% vd andere massamoorden en misdaden bvb dan is het niet interessant. ik vraag aan jou toch ook niet om eerst al die andere massamoorden goed te keuren vooraleer je ISraelische slachtpartij mag goedpraten. Citaat:
ik ga echt niet voor elke denkbare misdaad die ik kan verzinnen een topic openen om het dan te veroordelen. ik denk dat ik in dat geval snel een waarschuwing wegens flooding aan mijn been heb. Citaat:
dat is intentionele moord en daarvoor hoort de Israelische legerleiding in den Haag te staan. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien de trieste evenementen tijdens WOII idd terecht in een stroomversnelling gebracht. Alleen kan men zich achteraf afvragen of die locatie van die Joodse Staat (te midden van Arabische, dixit moslimlanden) wel zo'n goed idee was.
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() locatie staat in de thora
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thora, bijbel, koran............allemaal sprookjesboeken die niet als rechtsgeldig qua referentie kunnen beschouwd worden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 augustus 2014 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft iemand het artikel wel gelezen?
Ik zie reacties verschijnen die er niets mee te maken hebben.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Locatie, eigendomsclaims,Israelische terugkeerpolitiek, ISraelische annexatiepolitiek, nederzettingspolitiek, migratiepolitike, komen nochtans allemaal integraal uit de thora
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Even debiel als de nitwits die Gazacaust en het moslimextremisme wereldwijd (9/11, Isis, ...) op één hoopje smijten. <bs'd> het zijn jodenhaters, ik zeg het je, jodenhaters !</bs'd> ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 6 augustus 2014 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Pro-Israël zie holocaust
Anti-Israël zie holocaust Ze lullen allebei over de holocaust en beschuldigen elkaar over het gebruik van de term holocaust.
![]() |
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Swedish candidate quits after ‘Jewish pigs’ post A Swedish politician quits his campaign after coming under attack for a Facebook post saying “our brothers and sisters in Palestine are slaughtered by the Jewish pigs.” In his Facebook post on August 2, Omar Omeirat, a Social Democrat candidate for the town council of Filipstad in central Sweden, also calls on Allah to “strengthen those who defend Palestine” and displays a flag used by the Islamist group ISIS, the Swedish news website The Local reported. “I regret what I said,” Omeirat tells Sveriges Television. “It was the wrong choice of words and no one should say something like that.” Asa Haakman Feldt, a spokeswoman for the Social Democrat party, tells the Swedish media that Omeirat had decided of his own free will to leave politics. “Of course we condemn his statement,” Feldt says. “But it is Omar himself who has decided that he should take the consequences for his actions and leave the party.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
auteur lucas catherine die het durft te hebben over Palestina werd een "giftige slang" door hem genoemd niet zo lang terug. zielig ventje, die freilich. ik kan hier nog wat brieven van JA neerzetten (plus naam van de auteur), voor wie niet overtuigd is dat dit een drukkingsgroepje is met een extreem-rechtse zionistische agenda. Laatst gewijzigd door Tamam : 6 augustus 2014 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ferm irritant volkje, de Joodse intellectuelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was niet zomaar "een idee". Gedurende twee duizend jaar leefde de band tussen de Joden, het religie het Judaïsme en hun land van herkomst in het Midden-Oosten intens voort. Mocht je daar aan twijfelen, dan moet je maar eens enkele delen van de Tanach er op nalezen. Onder meer het boek der Psalmen, de boeken van de Profeten enz. Wanneer in Europa in de loop der geschiedenis de koorts van het antisemitisme met de regelmaat van een klok de kop opstak werd dat verlangen naar de terugkeer naar het joodse vaderland telkens opnieuw intenser. Dat vaderland is nooit een ander geweest dan Israël.
|
![]() |
![]() |