Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2014, 14:31   #41
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Enkele pipo's op deze site uiten zich als een perfecte propagandamachine voor de haatbaarden van Hamas. Het recht op voortbestaan van een staat (die nota bene in 1948 formeel erkend werd door de UNO) wordt schaamteloos in vraag gesteld. Meer nog, het bestaansrecht van de natie die deze staat bevolkt wordt evenzeer betwist. Laten we dan mpaar de redering even doortrekken. Gaan jullie ook eens het bestaansrecht van de U.S.A. in vraag stellen? Of van Canada, Australië, Nieuw-Zeeland enz.? Neen, daarover zullen jullie geen woord reppen. Waarom? Omdat de staat waarover het hier gaat de staat van de Joden is, en sommigen zijn er nog steeds niet mee in het reine of Joden überhaupt wel het recht hebben om te bestaan.

Met andere woorden, het gaat hier om nauwelijks versluierd en authentiek antisemitisme. Of voor de oenen voor wie het nog niet duidelijk genoeg is: jodenhaat.
dikke 2
er los op!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 14:36   #42
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
BullShit, ik hoor jou niet bij al die moorden, executies, genocides e.a. smeerlapperijen in de mohamedaanse paradijzen.

Maar daar zijn geen 'joden' bij betrokken, dat maakt 't minder interessant.

Dat geldt ook voor de rest hier.

inderdaad daar zie je de Jodenbashers niet...
btw deze topic heeft NIETS te maken met Internationaal naar mijn mening...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 14:38   #43
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
BullShit, ik hoor jou niet bij al die moorden, executies, genocides e.a. smeerlapperijen in de mohamedaanse paradijzen.
en hoeveel smeerlapperij, moorden, bloedbaden in de menselijke geschiedenis moet ik veroordelen vooraleer ik Israel mag bekritiseren?
lijkt mij eerder een trukje om mensen het zwijgen op te leggen (drogreden)

Citaat:
Maar daar zijn geen 'joden' bij betrokken, dat maakt 't minder interessant.
Dat geldt ook voor de rest hier.
neen, het is' interessant' omdat jij de israelische massamoorden goedkeurt en goedpraat.
als we het gewoon eens zijn, bij 99% vd andere massamoorden en misdaden bvb dan is het niet interessant.
ik vraag aan jou toch ook niet om eerst al die andere massamoorden goed te keuren vooraleer je ISraelische slachtpartij mag goedpraten.

Citaat:
Waar zijn die talloze draadjes waar die landen, onmenselijkheden e.d. 'bekritiseerd' worden, ik heb er al meermaals naar gezocht & gevraagd ... tevergeefs.
wil je mijn mening over de N-koreaanse werkkampen mag je gerust een topic openen
ik ga echt niet voor elke denkbare misdaad die ik kan verzinnen een topic openen om het dan te veroordelen.
ik denk dat ik in dat geval snel een waarschuwing wegens flooding aan mijn been heb.

Citaat:
Bovendien is duidelijk bewezen wìe hier de èchte criminelen zijn, wìe hun eigenbevolking en vooral hun kinderen in gevaar brengt!
de ISraelische legerleiding heeft in 2 weken tijd 10 �* 15000 raketten op Gaza gedropt en ca 2000 burgers afgeslacht.
dat is intentionele moord en daarvoor hoort de Israelische legerleiding in den Haag te staan.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 14:39   #44
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkele pipo's op deze site uiten zich als een perfecte propagandamachine voor de haatbaarden van Hamas. Het recht op voortbestaan van een staat (die nota bene in 1948 formeel erkend werd door de UNO) wordt schaamteloos in vraag gesteld. Meer nog, het bestaansrecht van de natie die deze staat bevolkt wordt evenzeer betwist. Laten we dan mpaar de redering even doortrekken. Gaan jullie ook eens het bestaansrecht van de U.S.A. in vraag stellen? Of van Canada, Australië, Nieuw-Zeeland enz.? Neen, daarover zullen jullie geen woord reppen. Waarom? Omdat de staat waarover het hier gaat de staat van de Joden is, en sommigen zijn er nog steeds niet mee in het reine of Joden überhaupt wel het recht hebben om te bestaan.

Met andere woorden, het gaat hier om nauwelijks versluierd en authentiek antisemitisme. Of voor de oenen voor wie het nog niet duidelijk genoeg is: jodenhaat.

Gezien de trieste evenementen tijdens WOII idd terecht in een stroomversnelling gebracht. Alleen kan men zich achteraf afvragen of die locatie van die Joodse Staat (te midden van Arabische, dixit moslimlanden) wel zo'n goed idee was.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 14:41   #45
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gezien de trieste evenementen tijdens WOII idd terecht in een stroomversnelling gebracht. Alleen kan men zich achteraf afvragen of die locatie van die Joodse Staat (te midden van Arabische, dixit moslimlanden) wel zo'n goed idee was.
locatie staat in de thora
Oud 6 augustus 2014, 14:42   #46
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
locatie staat in de thora
thora, bijbel, koran............allemaal sprookjesboeken die niet als rechtsgeldig qua referentie kunnen beschouwd worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 augustus 2014 om 14:43.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 14:55   #47
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Heeft iemand het artikel wel gelezen?

Ik zie reacties verschijnen die er niets mee te maken hebben.
Oud 6 augustus 2014, 15:01   #48
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Heeft iemand het artikel wel gelezen?

Ik zie reacties verschijnen die er niets mee te maken hebben.
Het uitmelken van de holocaust is toch vrij triest.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 15:33   #49
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
thora, bijbel, koran............allemaal sprookjesboeken die niet als rechtsgeldig qua referentie kunnen beschouwd worden.
Locatie, eigendomsclaims,Israelische terugkeerpolitiek, ISraelische annexatiepolitiek, nederzettingspolitiek, migratiepolitike, komen nochtans allemaal integraal uit de thora
Oud 6 augustus 2014, 15:49   #50
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:

Nog één die het verschil niet kan maken tussen joden in de wereld en de schurkenstaat Israel.
Even debiel als de nitwits die Gazacaust en het moslimextremisme wereldwijd (9/11, Isis, ...) op één hoopje smijten.

<bs'd> het zijn jodenhaters, ik zeg het je, jodenhaters !</bs'd>

Laatst gewijzigd door piazzolla : 6 augustus 2014 om 15:51.
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 16:06   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eppes Bekijk bericht
Sorry,maar het was een terechte opmerking van Quercus nadat jij hetvolgende schreven hebt:

Irrelevant gelul: DEZE topic gaat over Zionistisch gelul uit Antwerpen door:
JOODS ACTUEEL en hun kiekens.

Als dit geen antisemitisme is?Of moet er via de moderator stappen ondernomen worden?Respecteer aub het geloof van andere mensen ipv ze uit te schelden.
Waarom zou iemand een geloof moeten respecteren ? Los van het feit of het nu jodendom, christendom, islam of andere bulshit is ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 16:15   #52
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Bij gebrek aan beter nog maar eens de holocaust uitmelken...
Zielig, pathetisch...
Problemen mee dat de andere partij ook zijn verhaal mag doen, kameraad?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 16:18   #53
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het uitmelken van de holocaust is toch vrij triest.
Pro-Israël zie holocaust

Anti-Israël zie holocaust

Ze lullen allebei over de holocaust en beschuldigen elkaar over het gebruik van de term holocaust.
Oud 6 augustus 2014, 17:24   #54
Eppes
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wat is uitschelen ??????
Maar idd. ik respecteer U zeker niet.
Voor het overige is uw geschrijf dik gelul, ad nauseum.
Sue me.
Er zijn mensen die hun verantwoordelijkheden durven nemen na hun antisemietische uitspraken:

Swedish candidate quits after ‘Jewish pigs’ post
A Swedish politician quits his campaign after coming under attack for a Facebook post saying “our brothers and sisters in Palestine are slaughtered by the Jewish pigs.”

In his Facebook post on August 2, Omar Omeirat, a Social Democrat candidate for the town council of Filipstad in central Sweden, also calls on Allah to “strengthen those who defend Palestine” and displays a flag used by the Islamist group ISIS, the Swedish news website The Local reported.

“I regret what I said,” Omeirat tells Sveriges Television. “It was the wrong choice of words and no one should say something like that.”

Asa Haakman Feldt, a spokeswoman for the Social Democrat party, tells the Swedish media that Omeirat had decided of his own free will to leave politics.

“Of course we condemn his statement,” Feldt says. “But it is Omar himself who has decided that he should take the consequences for his actions and leave the party.”
Eppes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 18:23   #55
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
zeer dom van die journalist. ik vraag me wel af of Joods Actueel daar ook achter staat?

ik verwacht toch een reactie uit die hoek.
spijtig genoeg staat JA hier 100% achter. freilich, hoofdredacteur van JA leidt het groepje dat vredesactivisten / linkse joden bij volle naam/werkplaats noemt.

auteur lucas catherine die het durft te hebben over Palestina werd een "giftige slang" door hem genoemd niet zo lang terug.

zielig ventje, die freilich.

ik kan hier nog wat brieven van JA neerzetten (plus naam van de auteur), voor wie niet overtuigd is dat dit een drukkingsgroepje is met een extreem-rechtse zionistische agenda.

Laatst gewijzigd door Tamam : 6 augustus 2014 om 18:44.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 18:32   #56
grote hond
Banneling

Standaard

Ferm irritant volkje, de Joodse intellectuelen.
grote hond is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 18:43   #57
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grote hond Bekijk bericht
Ferm irritant volkje, de Joodse intellectuelen.
Joods Actueel zijn allesbehalve intellectuelen..
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 18:58   #58
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Problemen mee dat de andere partij ook zijn verhaal mag doen, kameraad?
Problemen mee dat de andere partij alleen maar zionistische zever te verkopen heeft?
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 19:03   #59
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eppes Bekijk bericht
Er zijn mensen die hun verantwoordelijkheden durven nemen na hun antisemietische uitspraken:
[,...]

“Of course we condemn his statement,” Feldt says. “But it is Omar himself who has decided that he should take the consequences for his actions and leave the party.”
Berufsverbot dus. Hoe heet nu weer die strekking in de 20e eeuw die dat uitgevonden heeft? Ik zou het 1000 keer kunnen zeggen...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 19:20   #60
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was niet zomaar "een idee". Gedurende twee duizend jaar leefde de band tussen de Joden, het religie het Judaïsme en hun land van herkomst in het Midden-Oosten intens voort. Mocht je daar aan twijfelen, dan moet je maar eens enkele delen van de Tanach er op nalezen. Onder meer het boek der Psalmen, de boeken van de Profeten enz. Wanneer in Europa in de loop der geschiedenis de koorts van het antisemitisme met de regelmaat van een klok de kop opstak werd dat verlangen naar de terugkeer naar het joodse vaderland telkens opnieuw intenser. Dat vaderland is nooit een ander geweest dan Israël.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be